Velkommen til Telenorbutikken

Barn med mobil

Velkommen innom en av våre 85 Telenorbutikker. Vi har et stort utvalg av mobiler, smartklokker, nettbrett og tilbehør, i tillegg til kunnskapsrike medarbeidere som gir deg god hjelp når du trenger det.

Ta turen innom en av våre butikker!

Mann med mobil

Hjelp før kjøpet

Vi hjelper deg å velge den mobilen som passer for deg, slik at du får en mobil som har de funksjonene du faktisk bruker og lagringsplassen du trenger.

Dame med mobil

Fiks ferdig mobil

I Telenorbutikken kan du koble av mens vi setter opp din nye mobil, overfører alt innhold fra gammel til ny mobil og hjelper deg i gang.

Mann med mobil

Stort utvalg tilbehør

For at mobilen din skal vare er det lurt å beskytte den med et deksel og skjermbeskytter. Vi har mange forskjellige mobildeksler, pluss et hav av annet tilbehør.

Jente med mobil

Nyt lyden av god lyd

Musikkopplevelsen blir enda bedre med god lyd, og i våre butikker finner du alltid et rikt utvalg av ørepropper, hodetelefoner og høyttalere - i alle prisklasser.

test

Mobillading på farten

Vil du slippe å tenke på hvor mye batteri du har igjen? Med Ladeavtalen kjøper du en powerbank. Du kan bytte ut powerbanken med en fulladet i Telenorbutikken, så ofte du vil. Du kan selvfølgelig også lade den opp selv.

Nyttig å vite

i

Mobilinnbytte

I Telenorbutikken kan du ta med din gamle mobil og få en verdivurdering. Verdien for mobilen kan du  bruke til å kjøpe tilleggsutstyr eller til å få avslag på ny mobil (fullpris). Du bestemmer selv om du ønsker å bruke hele beløpet der og da, eller få en tilgodelapp som kan brukes senere.
i

Reperasjon

Trenger du service på din mobil? Ta med telefonen til din nærmeste Telenorbutikk, så tar vi en sjekk og sender den videre til service hvis nødvendig. For kjøp gjort på telenor.no, må du huske å ta med kvittering på kjøpet ved innlevering til reparasjon i en Telenorbutikk. Før du leverer din telefon til service, er det viktig at du skrur av kodelås og eventuelt 'Find my iPhone'.
Hvis reparasjonen ikke dekkes av garantivilkårene, får du beskjed om hvor mye reparasjonen vil koste deg. Du velger selv om du ønsker at varen skal repareres eller ikke. Hvis du ikke ønsker reparasjonen, men vil ha varen tilbake vil du likevel belastes for feilsøkingen som har blitt gjort. Feil som ikke dekkes av garantivilkårene er for eksempel fysiske skader, fuktskader, skader etter lynnedslag og brukerfeil.
Her kan du lese mer om mobilforsikring og serviceordre: