Velg et mobilabonnement som tar vare på din digitale sikkerhet, eller familiens hvis dere er flere. Naturligvis med Norges beste mobilnett og flere gode fordeler inkludert.

Data kan brukes i Norge/EU/EØS. Ubegrenset data: Hastighet reduseres til 3 Mbit/s etter 100 GB. Egne priser fra Norge til utlandet, for fly, offshore, skip, spesialnumre og bruk utenfor EU/EØS. Hastighet varierer etter kapasitet og andre forhold. Mer om fart og dekning

Finn ditt mobilabonnement

    To ekstra SIM

    Ubegrenset Pluss

    Opptil 1000 Mbit/s - maks 5G-hastighet

    Med forsterket sikkerhet

    729,-/md.

    Bestill
    Populær!

    Ubegrenset Medium

    Opptil 1000 Mbit/s - maks 5G-hastighet

    Med forsterket sikkerhet

    599,-/md.

    Bestill

    Ubegrenset Basis

    Opptil 200 Mbps - høy hastighet

    Med grunnleggende sikkerhet

    529,-/md.

    Bestill
    Data Boost

    Mer 8 GB

    Opptil 200 Mbps - høy hastighet

    Med forsterket sikkerhet

    429,-/md.

    Bestill

    Enkel 8 GB

    Opptil 200 Mbps - høy hastighet

    Med grunnleggende sikkerhet

    379,-/md.

    Bestill

    Litt 2 GB

    Opptil 200 Mbps - høy hastighet

    Med grunnleggende sikkerhet

    329,-/md.

    Bestill
    Ta abonnementsvelger!
    i

    Slik fungerer rabattene

    Familierabatt

    Det skal lønne seg å samle familien hos Telenor. Så lenge abonnementene er registrert på samme eier er det kun én i familien som betaler ordinær pris og alle de andre får 100 kr i rabatt per ekstra abonnement med ubegrenset data.

    Dere kan alle ha ulike ubegrenset-abonnement, for eksempel to Ubegrenset Pluss-abonnement og ett Ubegrenset Medium eller Basis.

    Rabatt for deg under 30

    Alle under 30 får rabatt. Det er 100 kr i rabatt på alle abonnement med ubegrenset data og 50 kr på abonnementene med fast datamengde.

    Rabatt for barn under 13

    Alle under 13 får en ekstra hyggelig rabatt på 180 kr på abonnementene Litt 2 GB og Mer 8 GB.

    Kan jeg få både familierabatt og aldersrabatt?

    Familierabatt kan ikke kombineres med aldersrabatt. Dersom du har aldersrabatt på et ubegrenset data-abonnement og kjøper enda et abonnement med ubegrenset data, vil brukeren enten få alders- eller familierabatt. Lær mer her.

    Hva skjer når brukeren av abonnementet fyller 13 eller 30?

    Rabatten justeres automatisk når personen som bruker mobilabonnementet fyller år. Når et barn fyller 13 år, får barnet automatisk under-30-rabatten. Når du fyller 30, fjernes rabatten automatisk.

    i

    Er ubegrenset virkelig ubegrenset?

    Ja, du får ubegrenset data hver måned. Det er verdt å merke seg at om du bruker over 100 GB, vil hastigheten reduseres til 3 Mbit/s frem til neste måned. De fleste vil likevel kunne surfe relativt normalt, men hvis du vil ha raskere hastighet kan du kjøpe en Hastighetsreload.

    Inkludert for sikkerhetens skyld

    Uansett hvilket mobilabonnement du velger, får du alltid unike sikkerhetstjenester inkludert hos oss.

    • Inkludert Nettvern+ og Orden

      Forsterket sikkerhet

      Forsterket sikkerhet er utvalgte mobilabonnement med to ekstra sikkerhetstjenester inkludert: Nettvern+ og Orden, i tillegg til de grunnleggende sikkerhetstjenestene som er inkludert i alle privatabonnement fra Telenor.

      Dette sikkerhetsnivået er perfekt for deg som bruker mobilen til alt som å streame, shoppe, jobbe, betale regninger, spille, surfe og holde kontakten.

      Forsterket sikkerhet er inkludert i: Mer 8 GB, Ubegrenset Medium og Ubegrenset Pluss.

      Nettvern+

      • Et aktivt sikkerhetsfilter som blokkerer skadelige nettsider

      • Beskytter mot nye svindelsider, sider under angrep og farlige lenker i SMS

      • Det er kun Telenor som har Nettvern+ i nettet sitt

      Orden

      • Lagre viktige dokumenter som passord og kontrakter i Orden-appen

      • Trygg og enkel deling av sensitiv informasjon

      • Identifisering med BankID

      Se Hvem

      • Nummeroppslag og svindelvarsel

      • Full kontroll over hvem som kontakter deg

      • Gratis i alle Telenor-abonnement (verdi: 49,-/md.)

      Min Sky

      • Ubegrenset og trygg lagring av bilder og videoer

      • Organiser bilder i album og del med venner og familie

      • Last ned bilder fra skyen på alle enhetene dine

      Nettslett

      • Hjelp ved nettmobbing og netthets

      • Advokatbistand til å fjerne privat innhold på avveie

      • Psykologhjelp og erstatning

    • Grunnleggende sikkerhet

      Grunnleggende sikkerhet er sikkerhetstjenestene Se Hvem, Min Sky, Nettvern og Nettslett. Tjenestene er inkludert i alle våre private mobilabonnement og gjør mobilhverdagen tryggere og enklere. 

      Dette er sikkerhetsnivået er perfekt for deg som bruker mobilen til det meste som å scrolle, streame og holde kontakten. 

      Grunnleggende sikkerhet er inkludert i: alle privatabonnement.

      Se Hvem

      • Nummeroppslag og svindelvarsel

      • Full kontroll over hvem som kontakter deg

      • Gratis i alle Telenor-abonnement (verdi: 49,-/md.)

      Min Sky

      • Ubegrenset og trygg lagring av bilder og videoer

      • Organiser bilder i album og del med venner og familie

      • Last ned bilder fra skyen på alle enhetene dine

      Nettslett

      • Hjelp ved nettmobbing og netthets

      • Advokatbistand til å fjerne privat innhold på avveie

      • Psykologhjelp og erstatning

      Nettvern

      • Blokkerer vanlige utrygge nettsider

      • Øker nettsikkerheten under surfing

      • Bidrar til en tryggere nettopplevelse

    Alltid inkludert

    Ikon for 5G

    Norges raskeste 5G-nett

    Ikon for ingen binding

    Ingen binding

    Ikon for fri tale

    Ring og send så mange meldinger du vil kostnadsfritt

    Ikon for fri bruk i EU/EØS

    Bruk mobilen som hjemme på reise i EU/EØS

    Ønsker du et tilbud på mobilabonnement?

    Få hjelp til å velge rett abonnement, enten det er til deg selv eller til flere i familien. Send inn din kontaktinfo, og en av våre selgere ringer deg.

    Ja, takk! Kontakt meg

    Spørsmål og svar om mobilabonnement

    • Er det bindingstid?

      Nei, det er ingen binding når du bestiller et mobilabonnement hos oss. På den måten kan du teste et abonnement og bytte opp eller ned dersom det viser seg at det første du valgte ikke passer til din bruk.

    • Hvilket mobilabonnement skal jeg velge?

      Du kan få hjelp til å finne ut av hvilket mobilabonnement som kan passe for deg, barna eller hele familien med vår abonnementsvelger.

    • Jeg skal bytte til Telenor fra en annen operatør – hva må jeg gjøre?

      Det eneste du trenger å gjøre for å bytte operatør er å bestille et mobilabonnement hos oss, så fikser vi alt med operatøren du har i dag!

    • Kan jeg beholde nummeret mitt?

      Ja, absolutt, du velger selv om du vil beholde mobilnummeret ditt eller om du vil opprette et nytt.

    • Hvordan får jeg nytt nummer?

      Når du bestiller et nytt abonnement, får du opp et valg der du tar stilling til om du vil beholde ditt eksisterende nummer eller opprette et nytt.

    • Finnes det egne mobilabonnement for barn?

      Vi anbefaler Litt 2 GB og Mer 8 GB for barn. Disse abonnementene gir barna en tryggere mobilhverdag og en ekstra god aldersrabatt til de under 13 år. Les mer om mobilabonnement til barn her >

    • Hva skjer når brukeren av abonnementet fyller 13 eller 30?

      Rabatten justeres automatisk når personen som bruker mobilabonnementet fyller år. Når et barn fyller 13 år, får barnet automatisk under-30-rabatten. Når du fyller 30, fjernes rabatten automatisk.

    • Er Data Rollover inkludert i abonnementene?

      I abonnementene som ikke har ubegrenset data, Mer 8 GB, Enkel 8 GB og Litt 2 GB, er Data Rollover inkludert. Det betyr at du får med ubrukt data videre til neste måned – helt automatisk. Du har oversikt over dataforbruket ditt i appen Mitt Telenor.

    • Hva koster det å bruke mobilen i utlandet?

      Roam like home

      I hele EU/EØS og Storbritannia kan du bruke mobilabonnementet ditt til samme pris som ved bruk innenlands i Norge.

      For SMS og samtaler FRA Norge til utlandet gjelder egne priser. Se våre utlandspriser >

      Ring EU/EØS

      Ringer du mer enn 35 minutter i måneden til europeiske land? Med tjenesten Ring EU/EØS kan du ringe så mye du vil til disse landene - for kun 79,- i måneden. Finn ut mer >

    • Jeg ønsker et mobilabonnement med mye data. Hvilket velger jeg?

      For deg som bruker mye data, anbefaler vi abonnementene Ubegrenset Basis, Medium eller Pluss. Da får du ubegrenset data og du kan velge abonnement utifra hvilke inkluderte tjenester som passer for deg.

    • Kan jeg få både U13- eller U30-rabatt og familierabatt samtidig?

      Familierabatt kan ikke kombineres med aldersrabatt. Dersom du har aldersrabatt på et ubegrenset data-abonnement og kjøper enda et abonnement med ubegrenset data, vil brukeren enten få alders- eller familierabatt.

    • Er ubegrenset data virkelig ubegrenset?

      Ja, du får ubegrenset data – hver måned. Bruker du over 100 GB, vil hastigheten reduseres til 3 Mbit/s frem til neste måned. De fleste vil likevel kunne surfe relativt normal, og du kan kjøpe en hastighetsreload – om du ønsker det.

    • Hvordan kjøper jeg hastighetsreload?

      Hvis du har brukt 100 GB og har fått redusert hastigheten til 3 Mbit/s, kan du kjøpe en hastighetsreload. Du kan velge mellom en hastighetsreload for 24 timer (99,–), 7 dager (299,–) eller en som varer frem til månedsskiftet (399,–). Du vil da få tilbake farten som er inkludert i abonnementet ditt.

      Slik fungerer hastighetsreload:

      Ved kjøp av hastighetsreload, starter du abonnementet ditt på nytt. Det vil si at du får tilbake hastigheten du valgte – i 24 timer, 7 dager eller ut måneden. Dersom du bruker mer enn 100 GB igjen, vil hastigheten igjen reduseres til 3 Mbit/s.

      Du kjøper hastighetsreload i Mitt Telenor eller på Mine sider.

    • Hvordan endrer eller sier jeg opp mobilabonnementet mitt?

      Du kan endre abonnementet ditt her på siden! Bare velg det nye abonnementet du vil ha, logg inn og velg «Behold nummer» og skriv så inn mobilnummeret til abonnementet du vil endre. Du kan også gjøre det i Mitt Telenor-appen eller på Mine sider. Velg nummeret du ønsker å endre, og velg «Bytt abonnement». Du må selv være eier av abonnementet for å kunne endre det.  

      Hos oss er det ingen binding, så du kan si opp abonnementet ditt ved å kontakte kundeservice. Er du ikke fornøyd med abonnementet du har i dag, håper vi du finner et annet abonnement med dataen du ønsker og sikkerhetstjenestene du trenger. Hos oss surfer du nemlig trygt på Norges beste mobilnett.

    • Hvilket mobilabonnement er billigst?

      Litt 2 GB er vårt billigste mobilabonnement. Her får du 2 GB data og høy hastighet. Grunnleggende sikkerhetstjenester som ubegrenset bildelagring, nummeroppslag med Se Hvem og Nettslett der du får hjelp til å fjerne uønsket innhold på nett, er naturligvis inkludert.

    Basert på analyse av Ookla® Speedtest Intelligence® data Q1-Q2 2023. Bruk av Ooklas varemerker er lisensiert og gjengitt med tillatelse. Opplevd hastighet varierer etter kapasitet og andre forhold.