Prøv oss i 2 måneder

Er du ikke fornøyd, får du månedsprisene tilbake!

Så lett bytter du til Telenor
  • Bestill abonnementet du ønsker. Etter 5-8 dager får du et SIM-kort i posten.
  • Vi fikser alt det praktiske rundt byttet.
  • Sett SIM-kortet i mobilen, og voilà – velkommen til Telenor!

Telenor har Norges raskeste 5G-nett!*

Et raskt nett betyr bedre mobilopplevelse – uansett hva du bruker mobilen til. Med Telenors lynraske og prisbelønte 5G-nett kan du streame, surfe, snappe, dele, bestille, game og laste ned, uten at det hakker eller stopper opp. Er du på nett samtidig med mange andre på samme sted, som f.eks. på store arrangementer, vil du også dra nytte av den ekstreme hastigheten 5G gir.

Les mer

*Basert på analyse av Ookla® Speedtest Intelligence® data Q3-Q4 2022. Bruk av Ooklas varemerker er lisensiert og gjengitt med tillatelse. Opplevd hastighet varierer etter kapasitet og andre forhold.

Ookla Speedtest Awards 2022

Spørsmål og svar om mobilabonnement

?

Er det bindingstid?

Nei, det er ingen binding når du bestiller et mobilabonnement hos oss. På den måten kan du teste et abonnement og bytte opp eller ned dersom det viser seg at det første du valgte ikke passer til din bruk.

?

Hvilket mobilabonnement skal jeg velge?

Du kan få hjelp til å finne ut av hvilket mobilabonnement du, barna eller hele familien skal velge. Få hjelp til å velge den beste løsningen for deg.

?

Jeg skal bytte til Telenor fra en annen operatør – hva må jeg gjøre?

Det eneste du trenger å gjøre for å bytte operatør er å bestille et mobilabonnement hos oss, så fikser vi alt med operatøren du har i dag!

?

Kan jeg beholde nummeret mitt?

Ja, absolutt, du velger selv om du vil beholde mobilnummeret ditt eller om du vil opprette et nytt.

?

Er Data Rollover inkludert i abonnementene?

I abonnementene som ikke har ubegrenset data, som Original, Yng og U18, er Data Rollover inkludert. Det betyr at du får med ubrukt data videre til neste måned – helt automatisk. Du har oversikt over dataforbruket ditt i appen Mitt Telenor.

?

Hva koster det å bruke mobilen i utlandet?

I hele EU/EØS og Storbritannia kan du bruke mobilabonnementet ditt til samme pris som ved bruk innenlands i Norge. For SMS og samtaler FRA Norge til utlandet gjelder egne priser. Se våre utlandspriser.

Nyttig info

i

Prøv oss i 2 måneder

Nå kan du prøve Telenor i 2 måneder. Ombestemmer du deg, får du månedsprisene tilbake. Se noe av det du får som Telenor-kunde

Slik gjør du det

Du bestiller enkelt og greit det mobilabonnementet du er interessert i, og så er det bare å kose seg med prøvingen. Hvis du ikke blir fornøyd, tar du kontakt med kundeservice på chat eller telefon innen 60 dager etter at du har byttet til en annen operatør, så hjelper vi deg.

Om pengene tilbake-garantien

  • Gjelder for nye nummer eller nummer som overføres fra en annen operatør. (Kun én gang per nummer.)

  • Kan kombineres med kjøp av mobil med SWAP.

  • Det er kun månedsprisene for abonnementet som blir refundert, ikke f.eks. SWAP-månedsprisen, tilleggstjenester, ev. etablering av nytt nummer eller bruk utover det som er inkludert i abonnementet.

  • Månedsprisene betales tilbake hvis du skal bytte til en annen operatør, men ikke hvis du bare sier opp abonnementet.

  • Garantien gjelder ikke for Forskudd 4 GB og Forskudd 10 GB.

i

Vilkår mobilabonnement