Mitt Telenor-appen

Mitt Telenor-appen
Vi vil gjerne gjøre din hverdag som Telenor-kunde så enkel som mulig, og i Mitt Telenor-appen kan du ordne det meste selv.

Funksjoner i appen

Mitt Telenor

Full oversikt

På startsiden i appen får du raskt oversikt over dine mobilabonnement, hvor mye data du har brukt og hvilke tjenester du har aktivert.

MItt Telenor

Bytt abonnement

Noen måneder bruker du mer data enn andre. Vi har ingen binding på våre mobilabonnement, og det betyr at du selv kan endre abonnement opp eller ned ved behov.

Mitt Telenor

Trenger du mer data?

Det er enkelt å fylle på ekstra data med noen få tastetrykk, enten du er i Norge eller i utlandet. Er det data igjen i din Familiebonus, kan du la den i familien som har gått tom få mer bonusdata.

MItt Telenor

Kontroll på fakturaer

Se hva du har av utestående fakturaer fra oss. Du kan nå betale fakturaen med Vipps, eller utsette betalingen om du trenger litt ekstra tid.

Mitt Telenor

Har du det du trenger?

I appen kan du også legge til eller fjerne tjenester, se oversikt over SWAP-avtaler, kjøpe i nettbutikken, finne PIN/PUK-kode og mye mer.

Dette kan du også gjøre i appen

  • Bestille nytt abonnement til deg selv eller andre
  • Aktivere og administrere Familiebonus
  • Finne nærmeste Telenorbutikk
  • Kontakte kundeservice
  • Bestille/aktivere/sperre SIM-kort eller IMEI
  • Virus-scanning (kun for Android)

Spørsmål og svar

?

Kan jeg bruke Mitt Telenor som bedriftskunde?

?

Jeg får ikke logget inn i appen?

?

Jeg finner ikke PUK-koden

?

Hva koster det å bruke appen?

?

Hvorfor oppdaterer ikke prisene seg i appen?

Vis flere spørsmål og svar