Mitt Telenor-appen

Funksjoner i appen
Full oversikt
På startsiden i appen får du raskt oversikt over dine mobilabonnement, hvor mye data du har brukt og hvilke tjenester du har aktivert.
Bytt abonnement
Noen måneder bruker du mer data enn andre. Vi har ingen binding på våre mobilabonnement, og det betyr at du selv kan endre abonnement opp eller ned ved behov.
Trenger du mer data?
Det er enkelt å fylle på ekstra data med noen få tastetrykk, enten du er i Norge eller i utlandet. Er det data igjen i din Familiebonus, kan du la den i familien som har gått tom få mer bonusdata.
Kontroll på fakturaer
Se hva du har av utestående fakturaer fra oss. Du kan nå betale fakturaen med Vipps, eller utsette betalingen om du trenger litt ekstra tid.
Har du det du trenger?
I appen kan du også legge til eller fjerne tjenester, se oversikt over SWAP-avtaler, kjøpe i nettbutikken, finne PIN/PUK-kode og mye mer.
Dette kan du også gjøre i appen
- Bestille nytt abonnement til deg selv eller andre
- Aktivere og administrere Familiebonus
- Finne nærmeste Telenorbutikk
- Kontakte kundeservice
- Bestille/aktivere/sperre SIM-kort eller IMEI
- Aktivere tjenestene Se Hvem og Min Sky