Med Telenor ID blir mobilnummeret ditt automatisk gjenkjent og verifisert når du er tilkoblet vårt mobile nettverk.

Når du har logget inn en gang kan du åpne alle andre tjenester fra samme enhet uten å måtte logge inn på nytt.

Sikkerhet som høyeste prioritet

Telenor ID gjør en automatisk sikkerhetssjekk hver gang du logger inn for å avgjøre om innloggingen er trygg.

Innloggingen kan for eksempel vurderes som mistenkelig eller uvanlig dersom vi ser at du logger inn fra et annet land eller en annen mobil enn vanlig. Da vil vi be om ekstra informasjon for å sikre at ikke uvedkommende får tilgang.

Slik logger du inn med Telenor ID

Første gang du tar i bruk Telenor ID må du registrere en bruker. Du trenger ikke være kunde hos oss for å bruke Telenor ID, men enkelte apper og tjenester vil ikke fungere uten Telenor-abonnement. Du må være over 13 år for å kunne registrere deg som bruker.

Har du allerede en bruker fra Connect ID vil vi be deg verifisere e-postadressen første gang du tar i bruk Telenor ID. Dette trenger du ikke å gjøre neste gang du logger inn.

Logg inn med eksisterende Telenor ID

Første gangen du logger deg inn, må du skrive inn passord. Logger du inn fra mobilen etter det, kan vi automatisk gjenkjenne deg.

Fremgangsmåten varierer noe dersom du er tilkoblet WiFi med en iPhone eller iPad, eller om du logger inn fra en datamaskin. Da vil du bli bedt om å fylle inn mobilnummeret ditt og verifisere det.

Problemer med innlogging?

Logg inn med din Telenor ID

Administrer Telenor ID

Du kan se og endre informasjon om din Telenor ID på manage.telenorid.com.

  • Endre profilinformasjon
  • Endre mobilnummer
  • Endre e-postadresse
  • Endre passord (ved ekstra verifisering)
  • Se hvilke apper og tjenester som bruker Telenor ID
  • Fjerne tilgang til apper og tjenester