T-We App og nett-TV
Her finner du hjelp til innlogging og funksjoner i T-We - i appen og på nett-TV

Dette trenger du for å bruke T-We app eller nett-TV på t-we.no
Et aktivt TV-abonnement og én T-We Boks eller kortleser fra Telenor.
Mobilnummeret til eier av abonnementet må være registrert i våre systemer.
Internettforbindelse via mobilnett eller WiFi.
Kun for T-We app: Hvis du vil ha tilgang til innhold som er låst til hjemmet, må du også ha en T-We Boks oppkoblet på samme nettverk. Dette vil ikke være tilgjengelig på t-we.no.
Last ned T-We App
Veiledning for T-We App

Apple TV
Hjelp til innlogging og bruk av T-We app med Apple TV.

Bruk
Les mer om innlogging, hvordan du legger til familiemedlemmer osv.

Chromecast
Hjelp til innlogging og bruk av T-We App med Chromecast.

Favorittkanaler
Opprett favorittkanaler i T-We App.

Feilsøk
Opplever du feil på T-We App, eller får du en feilkode i appen?

Filmleie
Informasjon om filmleie og hvordan du leier en film.

Innstillinger
Innstillinger og teknisk informasjon for T-We App.

PIN-kode
Finn, endre eller tilbakestill PIN-kode for T-We

Profiler
Opprett, endre eller bytt mellom profiler i T-We App

Strømmetjenester
Les mer om strømmetjenester i T-We og T-We App.

Søkefunksjon
Søk i Ukesarkiv, strømmetjenester og TV-guide

TV-guide
Finn frem i TV-guiden og lær å bruke de forskjellige funksjonene.

Ukesarkiv
Finn innhold fra ukesarkivet i TV-guiden, eller gå direkte til Ukesarkiv.