Velkommen til Telenorbutikken

Velkommen innom en av våre 82 Telenorbutikker. Vi har et stort utvalg av mobiler, tilbehør, smartklokker og nettbrett, i tillegg til kunnskapsrike medarbeidere som gir deg god hjelp når du trenger det.
Finn din nærmeste Telenorbutikk
Nyhet! SAFE
Vi har lansert SAFE som er en sikkerhetspakke med 3 produkter som gir deg forsikring, hjelp og trygghet - i ett!
For fullt utbytte fra dag èn er det viktig at du aktiverer alle elementene i SAFE. Dette kan du enkelt gjøre via Mitt Telenor eller Mine sider, men skulle du likevel ønske noen gode råd eller hjelp til å sette opp SAFE, får du det i Telenorbutikken.
Vi hjelper deg i gang med SAFE WiFi og registrering av e-postadresser. Betalingskort må du registrere selv siden dette er sensitiv informasjon, men vi viser deg gjerne hvordan.
Ta turen innom en av våre butikker!

Hjelp før kjøpet
Vi hjelper deg å velge den mobilen som passer for deg og dine behov. Vi har også mange forskjellige mobildeksler, pluss et hav av annet tilbehør.

Fiks ferdig mobil
I Telenorbutikken kan du koble av mens vi setter opp din nye mobil, overfører alt innhold fra gammel til ny mobil og hjelper deg i gang.

Kom i gang med SAFE
Nesten halvparten av oss er bekymret for sikkerhet på nett, samtidig som få vet hva de kan gjøre for å beskytte seg. Få hjelp til å aktivere SAFE - din trygghet på nett!

Mobillading på farten
Vil du slippe å tenke på hvor mye batteri du har igjen? Med Ladeavtalen kjøper du en powerbank. Du kan bytte ut powerbanken med en fulladet i Telenorbutikken, så ofte du vil. Du kan selvfølgelig også lade den opp selv.
Nyttig å vite
Mobilinnbytte
Fiks ferdig mobil
- Overføre innhold fra gammel til ny mobil (bilder, videoer, meldinger, innstillinger, datafiler og kontakter)
- Aktivere Mitt Telenor, Min Sky og Mine Kontakter.
- Aktivere backup-løsninger via iCloud, Google etc.
- Opprette/aktivere konto/bruker for nedlastning av apper
- Oppdatere programvare ved behov
- Oppsett av e-post
Reparasjon
Hvis reparasjonen ikke dekkes av garantivilkårene, får du beskjed om hvor mye reparasjonen vil koste deg. Du velger selv om du ønsker at varen skal repareres eller ikke. Hvis du ikke ønsker reparasjonen, men vil ha varen tilbake vil du likevel belastes for feilsøkingen som har blitt gjort. Feil som ikke dekkes av garantivilkårene er for eksempel fysiske skader, fuktskader, skader etter lynnedslag og brukerfeil.
Her kan du lese mer om mobilforsikring og serviceordre: