Besøk en av våre 83 Telenorbutikker

Vi har et stort utvalg av mobiler, nettbrett og tilbehør, i tillegg til kunnskapsrike medarbeidere som gir deg god hjelp når du trenger det. Finn din nærmeste Telenorbutikk nedenfor.

Ladeavtalen

NYHET! Ladeavtalen

Med Ladeavtalen fra Telenor kan du alltid ha nok strøm på mobilen. Du kjøper en kraftig og funksjonell nødlader hos Telenorbutikken for kun 299,-. Inkludert i denne prisen er gratis innbytte til fulladet identisk nødlader, og du kan bytte så ofte du vil. Laderen kan byttes hos alle Telenorbutikker uavhengig av hvor den er kjøpt. Avtalen gjelder ut 2017. Du kan selvfølgelig også lade opp nødladeren selv.

Eksperthjelp

Når du står fast, eller trenger råd – vi er alltid klar for å hjelpe deg! I Telenorbutikken får du personlig hjelp, enten du vil ha ny mobil eller hjelp med den du allerede har.

Alltid riktig tilbehør

Hos oss finner du alt tilbehør som du trenger til din mobil. Vi fører et stort og bredt utvalg av blant annet skjermbeskyttelse, ladere, deksler, høyttalere og hodetelefoner.

Mobilinnbytte

I Telenorbutikken kan du ta med din gamle mobil og få en verdivurdering. Verdien for mobilen kan du  bruke til å kjøpe tilleggsutstyr eller til å få avslag på ny mobil (fullpris). Du bestemmer selv om du ønsker å bruke hele beløpet der og da, eller få en tilgodelapp som kan brukes senere.

Reparasjon

Trenger du service på din mobil? Vi i Telenorbutikken hjelper deg gjerne. Ta med telefonen til din nærmeste Telenorbutikk, så tar vi en sjekk og sender den videre til service hvis nødvendig. For kjøp gjort på telenor.no, må du huske å ta med kvittering på kjøpet ved innlevering til  reparasjon i en Telenorbutikk. Før du leverer din telefon til service, er det viktig at du skrur av kodelås og eventuelt "Find my iPhone".

Hvis reparasjonen ikke dekkes av garantivilkårene, får du beskjed om hvor mye reparasjonen vil koste deg. Du velger selv om du ønsker at varen skal repareres eller ikke. Hvis du ikke ønsker reparasjonen, men vil ha varen tilbake vil du likevel belastes for feilsøkingen som har blitt gjort. Feil som ikke dekkes av garantivilkårene er for eksempel fysiske skader, fuktskader, skader etter lynnedslag og brukerfeil.

Her kan du lese mer om mobilforsikring og hvordan du oppretter og sjekker status på din serviceordre: