Klikk & Hent - reserver på nett og hent i butikk
Med Klikk & Hent kan du reservere varen du ønsker på nett og hente den i din nærmeste Telenorbutikk. Varen pakkes klar i løpet av to timer og du får en SMS når den er klar til henting.
Slik fungerer Klikk & Hent
Når du har funnet et produkt du vil ha, kan du velge «Reserver og hent i butikk» under «Klikk & Hent» på produktsiden. Varelageret varierer fra butikk til butikk og lagerstatus viser hvilke butikker som har varen tilgjengelig. De butikkene som ikke vises i oversikten, har ikke varen på lager.
Når du har valgt hvilken Telenorbutikk du ønsker å hente varen i og sendt av gårde reservasjonen, klargjøres bestillingen din. Varen pakkes i løpet av to timer innenfor butikkens åpningstid, og du får en SMS når den kan hentes. Vi reserverer varen ut neste virkedag og du betaler først når du henter varen i Telenorbutikken.
Merk! På enkelte produkter, som for eksempel mobilnyheter, vil det ikke være mulig å benytte Klikk & Hent som leveringsalternativ.
For spørsmål om endringer, avbestilling eller lignende må du kontakte Telenorbutikken du valgte å hente varen i. Telefonnummeret finner du på bekreftelsesmailen du mottar etter reservasjonen.
Se oversikt over butikker >
Vi hjelper deg!
Dersom du har spørsmål til varen du ønsker å kjøpe, eller du trenger tilleggsutstyr, kan våre ansatte i Telenorbutikken hjelpe deg. I Telenorbutikken tilbyr vi også tjenestene Fiks ferdig mobil og hjelper deg med å sette på skjermbeskyttelse på mobiltelefonen helt kostnadsfritt, dersom du kjøper det hos oss.
Med Fiks ferdig mobil hjelper vi deg med å sette opp mobilen. Vi overfører alt innhold fra gammel til ny mobil, og sørger for at du kommer godt i gang med din nye mobiltelefon. Tjenesten koster 499,-/ 599,-.
Lyst på ny mobil?
Se alle mobiltelefonerNyttig informasjon
-
Vilkår for Klikk & Hent
-
Fiks ferdig mobil