Telenor ID - Hjelp med innlogging
Opplever du problemer med innlogging på en av våre apper eller tjenester? Her hjelper vi deg med de vanligste problemstillingene.
Innlogging krever ekstra verifisering
Hvis vi registrerer en uvanlig innlogging på Telenor ID vil vi be deg om å oppgi ekstra informasjon. Dette kan være en kode eller et passord. Bekreftelseskode får du tilsendt på SMS eller mail, og passordet har du selv valgt i forbindelse med registrering av Telenor ID (Eller tidligere Connect ID).
Første gang du logger inn med Telenor ID må du verifisere e-postadressen din. Hvis du har en bruker fra før, har vi gjerne registrert en e-postadresse på deg allerede. Du kan velge å skrive inn en annen e-postadresse eller fortsette verifiseringen av den du får opp.
Glemt passord?
Når du trykker Glemt passord? sender vi deg en kode for tilbakestilling av passordet på mail eller SMS. Ønsker å endre passordet, kan du gjøre dette på manage.telenorid.com



Feilmeldinger ved innlogging
Hvis innlogging feiler, kan en av disse feilmeldingene dukke opp. Velg feilmelding for å se hva du kan gjøre videre.
Det er ikke deg, det er oss
Navn og fødselsnummer stemmer ikke overens/Vi finner deg ikke i Folkeregisteret
Fødselsnummer må inneholde 11 tegn
En Telenor ID er allerede registrert
En feil har oppstått
Vi klarte ikke å sende deg en ny bekreftelseskode/tilbakestillingskode
Vi kunne ikke oppdatere passordet ditt
Du har bedt om for mange koder på for kort tid
Annet
Innlogging feiler på en applikasjon
Dette problemet kommer ofte sammen med feilmeldingen En feil har oppstått. Sjekk først om det samme problemet oppstår når du logger inn på en annen app eller tjeneste med Telenor ID. Hvis det går fint å logge inn andre steder, er feilen gjerne knyttet til noe annet enn Telenor ID. Forsøk å re-installere applikasjonen.
Opplever du andre problemer med en app? Her finner du hjelp med alle Telenor-apper.