Innlogging krever ekstra verifisering

Hvis vi registrerer en uvanlig innlogging på Telenor ID vil vi be deg om å oppgi ekstra informasjon. Dette kan være en kode eller et passord. Bekreftelseskode får du tilsendt på SMS eller e-post, og passordet har du selv valgt i forbindelse med registrering av Telenor ID.

Når du logger inn på en ny enhet vil vi varsle deg på e-post om påloggingen. Du kan se et eksempel på dette i bildet under.

E-postvarsel om ny innlogging med Telenor ID
  • Ikon for stedslokasjon

    Lokasjon eller tidspunkt for pålogging stemmer ikke

    Chevron down 14x14px

Verifisering av e-postadresse

Første gang du logger inn med Telenor ID må du verifisere e-postadressen din. Hvis du har en bruker fra før, har vi gjerne registrert en e-postadresse på deg allerede. Du kan velge å skrive inn en annen e-postadresse eller fortsette verifiseringen av den du får opp.

Jeg kan ikke motta engangspassord

Hvis mobilen din er låst og du ikke kan motta SMS, forsøk å velge e-post som mottaker av engangspassord. Dette gjør du ved å logge inn på din Telenor ID med e-postadressen i stedet for mobilnummeret.

Hvis du vanligvis logger inn med e-postadresse, kan du bytte til mobilnummer som mottaker i stedet.

innlogging - logge inn på Mine Sider med e-post

Glemt passord?

Når du trykker Glemt passord? sender vi deg en kode for tilbakestilling av passordet på mail eller SMS. Ønsker å endre passordet, kan du gjøre dette på manage.telenorid.com

Bekreft e-postadresse ved innlogging
Fikk du ikke koden? Trykk send på nytt for å få tilsendt bekreftelseskoden en gang til.
Kode for innlogging sendt på e-post
Bekreftelseskode på e-post. Slik ser e-posten ut. Finner du den ikke igjen kan det være lurt å sjekke søppelpost.
Glemt passord under innlogging
Glemt passord? Trykk på knappen for å tilbakestille passordet.

Feilmeldinger ved innlogging

Hvis innlogging feiler, kan en av disse feilmeldingene dukke opp. Velg feilmelding for å se hva du kan gjøre videre.

  • Det er ikke deg, det er oss

    Chevron down 14x14px
  • En Telenor ID er allerede registrert

    Chevron down 14x14px
  • En feil har oppstått

    Chevron down 14x14px
  • Vi klarte ikke å sende deg en ny bekreftelseskode/tilbakestillingskode

    Chevron down 14x14px
  • Vi kunne ikke oppdatere passordet ditt

    Chevron down 14x14px
  • Du har bedt om for mange koder på for kort tid

    Chevron down 14x14px
  • Andre feilmeldinger

    Chevron down 14x14px

Innlogging feiler på en applikasjon

Dette problemet kommer ofte sammen med feilmeldingen En feil har oppstått. Sjekk først om det samme problemet oppstår når du logger inn på en annen app eller tjeneste med Telenor ID. Hvis det går fint å logge inn andre steder, er feilen gjerne knyttet til noe annet enn Telenor ID. Forsøk å re-installere applikasjonen.

Opplever du andre problemer med en app? Her finner du hjelp med alle Telenor-apper.