Mobilt Bedriftsnett hjelper din bedrift med å yte bedre service mot kunder og samarbeidspartnere, i tillegg til bedre samhandling internt. De ansatte kan enkelt styre sin egen tilgjengelighet og få oversikt over sine kollegers status.
Hva er Mobilt Bedriftsnett?
Mobilt Bedriftsnett gjør det mulig for de ansatte å besvare innkommende anrop, der de er. Med sentralbordet på mobilen er du lett tilgjengelig for kundene og unngår dermed tapte anrop. En positiv kundeopplevelse starter med et velfungerende sentralbord.
Ett hovednummer til bedriften
Med ett hovednummer til bedriften blir det enkelt for kunder å ringe inn.
Alltid noen som svarer
Kunden møter en velkomsthilsen med tastevalg som styrer samtalen videre.
Automatisk viderekobling
I bedriftens åpningstid settes samtales videre slik at kunden raskt kommer frem til rett person eller avdeling.
Aldri stengt
Utenfor bedriftens åpningstid møtes kunden av en talemelding som informerer om åpningstiden.
Oppdatert brukerstatus
Microsoft synkronisering som opsjon sikrer at brukernes møtestatus og Teams-aktivitet er synlig for sentralbord og kolleger.
Enkel og brukervennlig løsning for administrator
Alle konfigurasjoner og endringer gjøres enkelt via webgrensesnitt.
Slik blir løsningen brukt av våre kunder:
Grafisk Spiralisering
Med 150 til 200 innkommende samtaler om dagen er det viktig med et godt sentralbord for å håndtere telefonene for bokbinderiet Grafisk Spiralisering.
Norsk Tilhengersenter
Norsk Tilhengersenters gamle telefonsystem skapte stress og tapte anrop. Nå har de fått en tilrettelagt løsning som har gjort dem mer effektive.
SHS Data
- Hvis ingen av oss er på kontoret, så har Telenor satt det opp slik at det raskt blir satt over til nestemann. Det gjør oss tilgjengelige nesten hele tiden.
Muligheter for bedriften
Du kan skreddersy din egen løsning ut i fra ditt behov.
Ett hovednummer
Mobilt Sentralbord
Tidsstyrt velkomstmeny og talemelding
Kø og svargrupper
MBN SMS
Mobilt Bedriftsnett Microsoft Synkronisering
Mobilt Bedriftsnett Georuting
Flagging av ubesvarte anrop
MBN Opptak
CRM-kobling i Mitt MBN
Slik fungerer det for brukerne
Mobilt Bedriftsnett hjelper din bedrift med å yte bedre service mot kunder og samarbeidspartnere, i tillegg til bedre samhandling internt. De ansatte kan enkelt styre sin egen tilgjengelighet og få oversikt over sine kollegers status.
1) Mobilt Bedriftsnett-appen
Med MBN-appen har du tilgang til Mobilt Bedriftsnett når du er på farten. Les mer om hvilke muligheter du har i appen.
2) Mitt MBN
Mitt MBN er en web-klient som gir deg enkel tilgang til tjenester i mobilt Bedriftsnett direkte på PC-en: du kan for eksempel «se hvem som ringer», endre innstillinger etc.
Slik fungerer Mobilt Bedriftsnett
Slik fungerer appen
Slik fungerer det for administrator
Administrator får tilgang til en webbasert administratorløsning for Mobilt Bedriftsnett (MBN Administrator) hvor han kan styre og administrere løsningen selv.
Løsningen har et godt grafisk grensesnitt slik at det er lett å ha oversikt over løsningen og enkelt å endre åpningstider, menyvalg, viderekoblinger, kø-innstillinger, talemeldinger, etc.
I MBN Administrator kan du også endre innstillinger for MBN Microsoft synkronisering. Endringene gjøres med drag-and-drop funksjonalitet