Kundeservice
Hva kan vi hjelpe deg med?

Mobil
Oppsett, veiledninger, eierskifte m.m. for mobil

Bredbånd
Har du problemer med din ruter, modem eller bredbåndet ditt?

Faktura
Forklaringer og hjelp til å forstå din faktura.

Mobilt Bedriftsnett
Veiledning og hjelp til våre sentralbordløsninger

Nettverk og sikkerhet
Nettverk, sikkerhet, datasenter og driftede tjenester fra Telenor

Driftsmeldinger
Her kan du sjekke om det er kjente feil på din adresse.

Usikker på en SMS eller e-post?
Har du fått en e-post eller SMS du synes ser mistenksom ut? Lurer du på hvordan du kan skille en reell e-post fra en falsk?

Mine sider
Mine sider gir deg oversikt over alle dine abonnement og tjenester fra Telenor. Her kan du sjekke forbruket ditt, bestille og aktivere SIM-kort og se PUK-kode.

Min Bedrift
Mange dagligdagse oppgaver kan du som administrator enkelt gjøre selv i Min Bedrift: Aktivere og bestille SIM-kort, ordne betalingsutsettelse og fakturakopi, finne PUK-koder.
Fant du ikke svaret på det du lurte på?
Ta kontakt med oss her