Veiledninger Office 365

Spørsmål og svar

?

Hvordan får jeg brukt domenet mitt med Office 365?

For å legge til et domene i Office 365, må du ha tilgang til å endre attributter i DNS på ditt domene evt. ha kontakt med din registrar. Administratorbruker på Office 365 kan da, via. kontrollpanelet på Office 365, legge inn egne domener. Du finner hjelp og veiledning til dette når du er inne på kontrollpanelet i Office 365
Se også for detaljert informasjon fra Microsoft.
Ta kontakt med support på 800 35 925 eller cloudsupport@telenor.com hvis det er behov for videre bistand.
?

Hva gjør jeg hvis jeg allerede har Office 365 - kan jeg bytte over til Telenor?

Ja, du kan knytte din eksisterende Office 365 løsning til Telenor. Ved bytte til Telenor så sies lisenser opp hos gammel leverandør og flyttes over til Telenor. Alle data blir liggende der de allerede ligger og gir ingen nedetid for deres brukere.
?

Får alle brukerne tilgang til å laste ned Office-pakken?

Nei, det finnes mange forskjellige Office 365 lisenser, fra de som kun har en enkel e-postløsning inkludert, til de som har tilgang til å laste ned Office pakken til 5 PCer. Du må ha Large for å kunne laste ned Office pakken.
?

Jeg har mistet mitt passord, hva gjør jeg?

Kontakt din administrator for hjelp. Hvis du ikke får den hjelpen du trenger der kan du kontakte Office 365 support. Hvis dere har kjøpt løsningen via forhandler har dere en dedikert supportkanal som kan kontaktes.