Office 365 fra Telenor gir mulighet for å sende og motta e-post, chatte, ha videomøter, ringe og motta samtaler – alt fra ett og samme grensesnitt. Alt av dokumenter er trygt lagret i skyen, enkelt å dele og å få tilgang til.

Norsktalende support inkludert

Office 365 fra Telenor gjør at du kan jobbe mer effektivt og fleksibelt også utenfor kontoret. Hos Telenor er norsktalende ubegrenset sluttbrukersupport inkludert for alle dine Office365-brukere. Med vår support er det mindre behov for intern IT-kompetanse på Office 365 og E-post fra Telenor i din bedrift. Vårt supportapparat hjelper deg og dine ansatte med alle spørsmål rundt bruk av tjenestene.

  • Råd og veiledning i bruk av tjenestene
  • Hjelp til å komme i gang
  • Administrasjon og konfigurasjon
  • Døgnåpen kundeservice for melding av feil
  • Eksperthjelp 8-16
  • All support foregår på norsk
Gratis rådgiversamtale

Ring oss på 902 18 494 hverdager 8-16

eller velg tidspunkt

Dette er Office 365

Våre Office-pakker

Ring og motta samtaler med Office 365

Med Office365 fra Telenor har du også muligheten til å ringe og motta samtaler fra mobil og fasttelefon. Det betyr i praksis at man kan ringe hverandre fra PC eller mobil og ha møter ved bruk av Skype for Business.
Taleintegrasjonen Samordnet kommunikasjon gjør det mulig

Så enkelt kommer du i gang med Office 365 fra Telenor

1.

Første kontakt

Vår support kontakter deg for å finne ut av din bedrifts behov og vil sammen med deg sette opp en kom-i-gang plan.
2.

Kartlegge eksisterende løsning

Vi ser igjennom deres eksisterende løsning og forbereder Office 365-tjenesten din.
3.

Dataflytting (ved behov)

Vi starter jobben med å flytte bedriftens data til ny løsning.
4.

Oppsett for bedriften

Vi hjelper dere med å komme i gang med tjenesten:
    - Hjelp til installasjon av Office-pakken
    - Veiledning for oppsett av e-post og OneDrive for sluttbruker
    - Veiledning for oppsett av mobile enheter
5.

Rådgivning

Vi gir deg råd for hvordan dere kan utnytte løsningen best mulig.
6.

Videre oppfølging

Etter aktivering tar vi kontakt med dere for å sikre at alt fungerer som det skal.

Trenger du hjelp?

Ofte stilte spørsmål

?

Hva er en rådgivningssamtale?

En rådgivningssamtale er et dedikert møte hvor du sammen med en rådgiver fra Telenor gjør en behovsanalyse basert på dine spesifikke utfordringer og muligheter. Sammen kommer vi frem til en tiltaksplan for hvordan din bedrift kan digitaliseres.
?

Hva er fordelen med å kjøpe Microsoft Office 365 fra Telenor?

Telenor gir deg norsk og dedikert support på tjenesten, samt hjelp til å sette opp din nye løsning. Med Telenors velutbygde nettverk til grunn ligger forholdene til rette for en god brukeropplevelse av Office 365.

Samarbeidet mellom Telenor og Microsoft betyr at du kun trenger å forholde deg til Telenor som kontaktperson og avtalepartner - vi holder i dialogen med Microsoft.

?

Hvordan vet jeg hvilken Office 365-pakke som passer for meg og min bedrift?

Før du kjøper Office 365 fra Telenor kan vi tilby en gratis rådgivningssamtale hvor vi sammen kartlegger dine behov og finner den løsningen som passer din bedrift best.
?

Hva koster Office 365 fra Telenor?

Prisen er fra 98,- til 178,- i måneden per bruker.
?

Hva trenger jeg for å benytte Office 365 og tjenestene som inngår?

Office 365 er støttet av Office 2010 og nyere, samt Windows 7 eller nyere operativsystem. I tillegg kan Office 365 også benyttes på Mac, og Office-pakken fås også i Mac-versjon.
?

Kan jeg øke eller redusere antall lisenser etter som behovet endrer seg?

Ja, Office er svært fleksibelt, og vi tilpasser etter bedriftens behov.
?

Kan jeg mikse forskjellige Office 365-pakker etter mitt behov?

Ja, du står helt fritt til å velge akkurat den pakken hver enkelt ansatt har behov for.
?

Er det bindingstid på Office 365 fra Telenor?

Nei, det er ingen bindingstid, men 30 dagers oppsigelse.
?

Hvordan kommer jeg opp å kjøre på den nye løsningen?

Når du har inngått avtale om Office 365 fra Telenor vil vi kontakte deg og avtale tidspunkt for migrering. Her vil vi sørge for at alle dine lisenser for Office 365 blir aktivert, at brukerne får tilgang, og ikke minst sørge for trygg migrering av dine eksisterende data.
?

Hvor mye innsats kreves fra meg i denne prosessen?

Tiden migreringen tar avhenger av antall brukere og mengde data som skal flyttes over. Fra deg kreves det kun deltakelse i et migreringsmøte på nett og at du gir ekstern tilgang til bedriftens maskiner. Et tips er å ta en gjennomgang og rydde på forhånd, så slipper du å migrere data du ikke lenger trenger over på ny løsning.
?

Hva om jeg allerede har Office 365?

Ikke noe problem, vi hjelper deg med migreringen og sørger for at alt blir flyttet over. Helt bekymringsfritt! Vi er også eneste norske tilbyder som gjør det kostnadsfritt.
?

Er det gratis support til Office 365?

Med Office 365 fra Telenor er support inkludert i prisen.
?

Følger det med rådgivning til Office 365?

Ja, vi hjelper deg i gang. Vi gir deg veiledning og råd for hvordan du utnytter løsningene best mulig.
?

Hva er forskjellen på Office 365 og Office?

Office er en programvare som inneholder Word, PowerPoint, Excel, Outlook og OneNote. Office installeres på din PC. Office 365 er en skytjeneste som i tillegg tilbyr e-post, å dele kalender, muligheten til å skape og redigere dokumenter online, sende og ta imot direktemeldinger, webkonferanser, en sikker lagring av dine data i skyen, og mye mer. Alt er tilgjengelig fra alle enheter – stasjonær PC, laptop, nettbrett eller smarttelefon.
?

Hva innebærer en migrering?

De fleste bedrifter har allerede en type infrastruktur for sin e-post- og dokumentlagring, enten egne servere eller leid inn fra ekstern leverandør. Migrering innebærer at bedriftens eksisterende data, som innbokser, kontaktinformasjon og dokumenter flyttes fra sin nåværende plass inn i Office 365-plattformen hos Microsoft.