Office 365 fra Telenor gir mulighet for å sende og motta e-post, chatte, ha videomøter, ringe og motta samtaler – alt fra ett og samme grensesnitt. Alt av dokumenter er trygt lagret i skyen, enkelt å dele og å få tilgang til.

Norsktalende support inkludert

Office 365 fra Telenor gjør at du kan jobbe mer effektivt og fleksibelt også utenfor kontoret. Hos Telenor er norsktalende ubegrenset sluttbrukersupport inkludert for alle dine Office365-brukere. Med vår support er det mindre behov for intern IT-kompetanse på Office 365 og E-post fra Telenor i din bedrift. Vårt supportapparat hjelper deg og dine ansatte med alle spørsmål rundt bruk av tjenestene.

  • Råd og veiledning i bruk av tjenestene
  • Hjelp til å komme i gang
  • Administrasjon og konfigurasjon
  • Døgnåpen kundeservice for melding av feil
  • Eksperthjelp 8-16
  • All support foregår på norsk

Dette er Office 365

Våre Office-pakker

Gratis rådgiversamtale

Velg tidspunkt så hjelper vi deg med å finne en løsning for hvordan dere kan jobbe mest mulig effektivt sammen.

Ring og motta samtaler med Office 365

Med Office365 fra Telenor har du også muligheten til å ringe og motta samtaler fra mobil og fasttelefon. Det betyr i praksis at man kan ringe hverandre fra PC eller mobil og ha møter ved bruk av Skype for Business.
Taleintegrasjonen Samordnet kommunikasjon gjør det mulig

Så enkelt kommer du i gang med Office 365 fra Telenor

1.

Første kontakt

Vår support kontakter deg for å finne ut av din bedrifts behov og vil sammen med deg sette opp en kom-i-gang plan.
2.

Kartlegge eksisterende løsning

Vi ser igjennom deres eksisterende løsning og forbereder Office 365-tjenesten din.
3.

Dataflytting (ved behov)

Vi starter jobben med å flytte bedriftens data til ny løsning.
4.

Oppsett for bedriften

Vi hjelper dere med å komme i gang med tjenesten:
    - Hjelp til installasjon av Office-pakken
    - Veiledning for oppsett av e-post og OneDrive for sluttbruker
    - Veiledning for oppsett av mobile enheter
5.

Rådgivning

Vi gir deg råd for hvordan dere kan utnytte løsningen best mulig.
6.

Videre oppfølging

Etter aktivering tar vi kontakt med dere for å sikre at alt fungerer som det skal.

Trenger du hjelp?