Enkel timebestilling for små bedrifter

Office 365 fra Telenor har en smart funksjon for deg som er tjenesteyter. Med Microsoft Bookings kan kundene dine selv bestille timer eller melde seg på arrangement.
Kvinne som bruker Microsoft Bookings på mobiltelefon

Det å velge Office 365 kan være blant de bedre investeringer din virksomhet gjør i 2019. Dette fordi merkostnaden kontra enkel drift av e-post er under 500 kroner per ansatt hvert år. Løsningen gir også tilgang til mange verktøy som man ellers betaler i dyre dommer for, nemlig Office-pakken og lagring med OneDrive.

En av de smarte funksjonene i Office 365 er nettjenesten Bookings, som gir full kontroll på avtaler/arrangementer. Med Bookings kan kundene dine selv bestille timer, melde seg på arrangement eller gjøre endringer, uten at du som leverandør behøver å bruke tid på å administrere dette.

Kundene dine booker timer selv

Her er fire grunner til at Bookings tilfører stor verdi til deg som tjenestetilbyder:

  1. Kundene dine får full kontroll: Kundene kan selv bestille tid eller sjekke egne avtaler/timebestillinger. Når de har lagt inn en bestilling sendes automatisk bekreftelse på e-post samt kalenderbekreftelse. De kan også selv endre bestillingen direkte i nettleseren. For kunder som foretrekker å bestille på telefon kan du enkelt registrere inn detaljene, og deretter vil systemet sende bekreftelsen til kunden.
  2. Spar tid: Bookings er et automatisert system som gjør det enklere både for leverandør og kunde. Systemet er enkelt å sette opp, og selvbetjeningen er praktisk for begge parter. Som servicetilbyder kan du dermed fokusere på tjenesten og unngå avbrytelser på telefon. Kundene på sin side kan booke avtaler hele døgnet, uten frustrerende ventetid på telefon.
  3. Automatiske påminnelser: Misforståelser og glemte timer er uheldig og kostbart både for kunden og den som yter tjenesten. Bookings kan sende automatiske varsler slik at kundene påminnes i god tid og kan gjøre evenuelle endringer.
  4. Administrer bestillinger på farten: Systemet lar deg raskt gjøre endringer og kommunisere med kundene uansett hvor du er. Appen gir full oversikt på alle enheter, og endringer på avtaler gjøres med få klikk. Alle avtaler kan flyttes, og systemet kommuniserer automatisk med kunden.

Undersøkelser viser at ni av ti velger bort tilbydere som ikke gjør det lett å være kunde, og dårlig kundeservice er som kjent en av de raskeste veiene til et dårlig rykte. Bookings gjør det bedre for deg - og veldig mye enklere for kundene dine.

Trenger du hjelp til rett Office 365-løsning?

I Telenor har vi rådgivere som har god kompetanse på Office 365. I løpet av en 30 minutters rådgiversamtale hjelper vi deg med å avdekke hvilke behov din bedrift har. Vi ser på mulige løsninger for hvordan dere kan både jobbe smartere og hvordan mobilen kan benyttes som et arbeidsverktøy. Om du har behov for en standard Office 365-løsning eller ønsker en mer tilpasset versjon, ta kontakt for en uforpliktende samtale.