Telenor ønsker å være ledende på service i Norge. Å være kunde av Telenor skal være en totalopplevelse av kvalitet. Derfor tar vi grep og forbedrer vårt servicekonsept for deg og din bedrift. Mitt Serviceteam er vårt servicekonsept for å sikre at også små bedrifter får utvidet service.

Hvorfor Mitt Serviceteam?

Det viktigste for våre kunder er å få den hjelpen de trenger når de trenger den. Vi har derfor valgt å tilby alle kunder et serviceteam slik at de alltid får svar av noen som kjenner bedriften når de tar kontakt. Du slipper å vente på at din kontaktperson skal bli ledig og du har alltid flere som kan håndtere din bedrift og dine utfordringer.

Fordeler med eget serviceteam for din bedrift:

  • Du slipper å vente på en bestemt person

  • Tilgang til tverrfaglig råd og kompetanse

  • Effektivt hjelp fra flere dyktige rådgivere

  • Når du som er ansvarlig i din bedrift ringer Telenor på 09000, blir du automatisk satt over til riktig team.