Mobilt Sentralbord

Mobilt Sentralbord gjør det enkelt og effektivt å håndtere innkommende anrop til din virksomhet. Du og dine ansatte blir lett tilgjengelig for kundene og sikrer at innringer raskt får svar.

Kontakt oss

Viktige funksjoner i Mobilt Sentralbord

  • Ingen installasjon – sentralbordet er webbasert

  • Se hvem som ringer, hvor de har ringt og hvem man snakket med sist

  • Enkelt å sette over enten du foretrekker å bruke mus eller tastatur/hurtigtaster

  • Bedriftskatalog som gir deg oversikt over alle i virksomheten og hvem som er tilgjengelige

  • Tett integrert med Microsoft Teams; du velger selv om du håndterer innringere fra Sentralbordet i Teams eller på mobilen

  • Med MBN Microsoft Synkronisering har man hele tiden oppdatert kalender, katalog- og statusinformasjon fra Microsoft Teams på den man prøver å nå

  • Kan brukes som sentralbord, eller til kundesenter, ordresenter, support eller andre funksjoner som ønsker et grafisk arbeidsverktøy for å håndtere kunder

  • Ta imot samtaler på fasttelefon og mobil

  • Enkelt å se hvem som er ledig eller opptatt

  • Kan være pålogget flere køer samtidig (gjelder MBN Sentralbord avansert)

  • Med aktivitetsloggen kan du se hele dialogen du har hatt med innringer (gjelder MBN Sentralbord avansert)

Sentralbord