Med Min Bedrift er det lett å være administrator for alle mobilabonnementene som er registrert på din arbeidsgiver. Alt du trenger til daglig bruk er enkelt tilgjengelig fra PC, nettbrett eller mobiltelefon. Du får lett tilgang til å kjøpe mobilabonnement til nyansatte, oppgradere abonnement og du finner oversikter over avtaler som forsikringer og SWAP Bedrift.

Det er i Min Bedrift du kan knytte mobilabonnementet til den ansatte som bruker abonnementet. Når du har registrert den ansattes navn og fødselsdato på et abonnement, kan de betjene seg selv i større grad og bruke Mitt Telenor til blant annet å betale for privat databruk i appen.

I Min Bedrift har du tilgang til alt av rapporter som viser forbruk på alle tjenester og abonnement, skatterapporter eller fakturakopier for å få god oversikt over bedriftens kostnader og bruk av tjenester fra Telenor.

Få tilgang til Min Bedrift
i

Det er kostnadsfritt å bruke Min Bedrift

i

Flere medarbeidere kan ha tilgang til Min Bedrift

i

Du kan sende SMS til ansatte fra Min Bedrift

Min Bedrift-app

Er du mye på farten så kan du gjør de mest vanlige oppgavene i Min Bedrift-appen.

Noen av oppgavene du kan gjøre i appen er:

  • Finne PUK-kode for ansatte i bedriften

  • Bestille nytt abonnement

  • Bestille og aktivere SIM-kort

  • Se faktura

  • Få oversikt over bedriftens forbruk av data