Med Min Bedrift er det lett å være administrator for alle mobilabonnementene som er registrert på din arbeidsgiver. Alt du trenger til daglig bruk er enkelt tilgjengelig fra PC, nettbrett eller mobiltelefon. Du får lett tilgang til å kjøpe mobilabonnement til nyansatte, oppgradere abonnement og du finner oversikter over avtaler som forsikringer og SWAP Bedrift.
Det er i Min Bedrift du kan knytte mobilabonnementet til den ansatte som bruker abonnementet. Når du har registrert den ansattes navn og fødselsdato på et abonnement, kan de betjene seg selv i større grad og bruke Mitt Telenor til blant annet å betale for privat databruk i appen.
I Min Bedrift har du tilgang til alt av rapporter som viser forbruk på alle tjenester og abonnement, skatterapporter eller fakturakopier for å få god oversikt over bedriftens kostnader og bruk av tjenester fra Telenor.
Det er kostnadsfritt å bruke Min Bedrift
Flere medarbeidere kan ha tilgang til Min Bedrift
Du kan sende SMS til ansatte fra Min Bedrift
Min Bedrift-app
Er du mye på farten så kan du gjør de mest vanlige oppgavene i Min Bedrift-appen.
Noen av oppgavene du kan gjøre i appen er:
Finne PUK-kode for ansatte i bedriften
Bestille nytt abonnement
Bestille og aktivere SIM-kort
Se faktura
Få oversikt over bedriftens forbruk av data