Hjelp til Mitt Telenor
Trenger du veiledning eller hjelp til Mitt Telenor? Her finner du informasjon om funksjonene i appen, som for eksempel finne PUK-kode, betale faktura eller aktivere SIM-kort.

Hjelp til innlogging
Mitt Telenor bruker samme innlogging som alle andre Telenor-apper og tjenester, Telenor ID. Skal du registrere deg for første gang, eller har problemer med innlogging? Trykk på knappen under for å få hjelp og veiledning til innlogging.
Ta i bruk Mitt Telenor
Mitt Telenor-appen har mange nyttige og enkle funksjoner som kan gjøre din hverdag litt lettere.
Blant annet kan du finne PUK-kode, bestille SIM-kort, endre abonnement, bestille datapakker og betale eller utsette faktura.
Slik finner du PUK-kode i Mitt Telenor

Finn Enheter

Finn PUK

Ser du ikke PUK-koden?
Slik finner du dine abonnement
Trykk på Familie nederst i appen
Her inne finner du Familiebonus og en liste over alle medlemmene. Trykk på abonnementet du vil inn på
Her får du opp info om abonnement, forbruk, tjenester og mye mer.
Blar du helt til bunnen vil du finne valg for bytte av abonnement, bestille tjenester eller endre bruker, samt innstillinger for abonnementet.
Slik finner du faktura
Mobilfaktura:
På forsiden, scroll ned til du finner Faktura og trykk på den. Du vil da komme inn på den nyeste fakturaen.
Ønsker du se en annen faktura, velger du det ved å trykke på måneden nederst i bildet. For å bla enda lengre tilbake i tid må du stryke fingeren mot høyre i bildet.
For å se fakturadetaljer trykker du på en av de blå boksene på toppen.
Her finner du valg for å betale, utsette eller åpne selve fakturaen.
Faktura for fastnettsprodukter:
Faktura for disse abonnementene ligger på en egen knapp, direkte under der hvor abonnementene er listet opp i appen.
Trenger du mer hjelp med Faktura, kan du gå til våre faktura-sider ved å trykke på knappen under.

Bestille SIM-kort
Scroll ned til Enheter
Velg ønsket enhet
Nederst, trykk på Bytt SIM-kort
Velg Fysisk SIM-kort eller eSIM
Les meldingen om BankID på mobil, og trykk på "Jeg forstår"
Sjekk at leveringsadressen er korrekt (ved bestilling av fysisk SIM-kort), og huk av for at du godtar kjøpsvilkårene
Trykk på Bekreft kjøp
Fysisk SIM-kort sendes til deg per post, og ankommer etter 5-7 dager.
Du finner QR-koden du trenger til å aktivere eSIM under "SIM-kort" på abonnementet etter noen få minutter.

Aktivere SIM-kort
Scroll ned til Enheter
Velg enheten du ønsker aktivere nytt SIM-kort på
Trykk på Aktiver SIM-kort
Skriv inn SIM-kortnummeret ( 20 siffer: 89470000 YYMMDD XXXXXX)
Trykk på Aktiver SIM-kort
Identifiser deg med BankID for å fullføre aktiveringen
Nytt SIM-kort aktiveres innen 4 timer, men som regel tar det kun noen få minutter.
Hvis du ikke finner enheten du ønsker aktivere SIM-kortet på under Enheter, kan du gå inn på selve abonnementet og finne det under SIM-kort der (f.eks. på Data-SIM eller Tvilling-SIM).
SAFE
Du finner SAFE på forsiden av appen, under Dine tjenester. Trykk på Kom i gang for å gå inn på tjenesten.
Trenger du mer hjelp til hvordan du legger inn e-postadresse eller bankkort i SAFE ID-vakt, kan du trykke på knappen under for å se veiledning på video.

Åpne Mitt Telenor-appen
Hvis du ser på denne siden på din mobil, kan du åpne Mitt Telenor-appen ved å trykke på linken under. Har du ikke appen installert, kan du trykke på linken under og installere via Appstore eller Google Play.