Hjelp til Mitt Telenor

Trenger du veiledning eller hjelp til Mitt Telenor? Her finner du informasjon om funksjonene i appen, som for eksempel finne PUK-kode, betale faktura eller hvordan du endrer innstillinger.

Ta i bruk Mitt Telenor

Mitt Telenor-appen har mange nyttige og enkle funksjoner som kan gjøre din hverdag litt lettere.

Blant annet kan du finne PUK-kode, bestille SIM-kort, endre abonnement, bestille datapakker og betale eller utsette faktura.

Hjelp til innlogging

Mitt Telenor bruker samme innlogging som alle andre Telenor-apper og tjenester, Telenor ID. Skal du registrere deg for første gang, eller har problemer med innlogging? Trykk på knappen under for å få hjelp og veiledning til innlogging.

  • Slik finner du dine abonnement

    1. Trykk på Familie nederst i appen

    2. Her inne finner du Familiebonus og en liste over alle medlemmene. Trykk på abonnementet du vil inn på

    3. Her får du opp info om abonnement, forbruk, tjenester og mye mer.
      Blar du helt til bunnen vil du finne valg for bytte av abonnement, bestille tjenester eller endre bruker, samt innstillinger for abonnementet.

    familie-knapp i Mitt Telenor App

  • Slik finner du dine faktura

    Mobilfaktura:
    På forsiden, scroll ned til du finner Faktura og trykk på den. Du vil da komme inn på den nyeste fakturaen.

    • Ønsker du se en annen faktura, velger du det ved å trykke på måneden nederst i bildet. For å bla enda lengre tilbake i tid må du stryke fingeren mot høyre i bildet.

    For å se fakturadetaljer trykker du på en av de blå boksene på toppen.

    Her finner du valg for å betale, utsette eller åpne selve fakturaen.

    Faktura for fastnettsprodukter:
    Faktura for disse abonnementene ligger på en egen knapp, direkte under der hvor abonnementene er listet opp i appen.

    Trenger du mer hjelp med Faktura, kan du gå til våre faktura-sider ved å trykke på knappen under.

    faktura i Mitt Telenor App

    Hjelp til Faktura

Bestille eller aktivere SIM-kort?

Ønsker du bestille nytt SIM-kort eller aktivere ett du allerede har mottatt? Det kan du gjøre både i Mitt Telenor App og på Mine Sider.

Du finner veiledning på hvordan dette gjøres på SIM-kort-siden vår, trykk på knappen under for å gå videre.

Hjelp med SIM-kort

Endre innstillinger

  • Hvordan skrur jeg av eller på DarkMode?

    For å skru på Darkmode i appen, trykker du på bryteren helt øverst til venstre. Bla så ned til "Utseende" og velg "Mørkt" for å endre.

    Darkmode - hjelp til Mitt Telenor

  • Hvordan endrer jeg språk i appen?

    For å endre språk til engelsk eller norsk i appen, trykker du på bryteren helt øverst til venstre. Bla så ned til "Språk" og velg ønsket språk.

    endre språk i Mitt Telenor

  • Hvordan endrer jeg samtykke for informasjon, tilbud og nyheter på SMS/e-post?

    For å endre samtykke for informasjon, tilbud og nyheter på SMS/e-post:

    • Trykk på bryteren helt øverst til venstre

    • Velg Profilinnstillinger

    • Skru av eller på på bryteren etter det du ønsker

  • Hvordan endre tillatelser eller varslinger?

    For å endre tillatelse for kontakter eller varslinger:

    • Trykk på bryteren helt øverst til venstre

    • Velg Tillatelser

    • Hvis du ikke har godtatt:

      • Velg Sett opp, og bekreft

    • Hvis du ønsker å fjerne godkjennelse:

      • Velg Endre

      • Du blir nå tatt til Innstillinger på telefonen

      • Fjern godkjennelsene

    Trenger du mer hjelp utover det som er beskrevet ovenfor, må du kontakte produsent av mobilen/enheten.

SAFE

Du finner SAFE på forsiden av appen, under Dine tjenester. Trykk på Kom i gang for å gå inn på tjenesten.

Trenger du mer hjelp til hvordan du legger inn e-postadresse eller bankkort i SAFE ID-vakt, kan du trykke på knappen under for å se veiledning på video.

Hjelp til SAFE ID-vakt
SAFE - Hjelp til Mitt Telenor

Åpne Mitt Telenor-appen

Hvis du ser på denne siden på din mobil, kan du åpne Mitt Telenor-appen ved å trykke på linken under. Har du ikke appen installert, kan du trykke på linken under og installere via Appstore eller Google Play.