Det er mange fordeler ved å handle i Telenorbutikken

  • Få gode råd og veiledning fra våre dyktige medarbeidere

  • Få hjelp med teknisk oppsett, overføring av innhold og klargjøring av nye enheter

  • Se og prøv produktene

  • Hjelp til å montere skjermbeskyttere, beskyttelse til kameralinsene og deksler

  • Hjelp til oppsett av hodetelefoner, sporingsbrikker og SIM-kort/ eSIM

Visste du at dersom du kjøper skjermbeskytter i Telenorbutikken, så hjelper vi deg med å montere den helt gratis?

Mor og datter sitter ved frokostbordet og ser på noe morsomt på mobilen

Finn din nærmeste Telenorbutikk

Lurer du på hvilken Telenorbutikk som er nærmest deg? Skriv inn postnummeret ditt eller byen du bor i nedenfor, så får du informasjon om hvilken Telenorbutikk som er nærmest deg, samt butikkens åpningstider og telefonnummer.

Hva kan Telenorbutikken hjelpe deg med?

  • Vi hjelper deg med å sette opp din nye enhet

    Les mer

    Er du usikker på hvordan du overfører innholdet fra din gamle mobil til den nye mobilen? Med Fiks Ferdig hjelper vi deg med å klargjøre den nye enheten din: vi overfører gammelt innhold til din nye mobil, hjelper deg med appene dine og sørger for at du har alt du trenger på den nye enheten. Vi kan også hjelpe deg med å finne beskyttelsen du trenger, eller annet aktuelt tilbehør.

    Vi hjelper deg gjerne med å sette opp mobilen. Tjenesten Fiks Ferdig mobil koster 699,-*/899,- og da er følgende inkludert:

    • Overføre innhold fra gammel til ny mobil (bilder, videoer, meldinger, innstillinger, datafiler og kontakter)

    • Aktivere Mitt Telenor, Min Sky og Se Hvem

    • Aktivere backup-løsninger via iCloud, Google etc.

    • Opprette/aktivere konto/bruker for nedlasting av apper

    • Oppdatere programvare ved behov

    • Oppsett av e-post
      *Gjelder ved kjøp av ny mobil i Telenorbutikken.

    Vi hjelper deg med å sette opp smartklokken. Tjenesten Fiks Ferdig smartklokke koster 399,-*/499,- og da er følgende inkludert:

    • Overføre innhold fra gammel til ny smartklokke (bilder, videoer, meldinger, innstillinger og kontakter)

    • Aktivere eSIM

    • Koble smartklokke sammen med mobil

    • Sette opp aktivitetsmåling og helseinformasjon
      *Gjelder ved kjøp av ny smartklokke i Telenorbutikken.

    Vi kan også hjelpe deg med mer, hvis du trenger det. Se hva vi kan fikse for deg her.

    Les mer om Fiks Ferdig
  • Klikk & Hent på kun 30 minutter

    Les mer

    Med Klikk & Hent kan du reservere varen du ønsker på nett og hente den i din nærmeste Telenorbutikk. Vi pakker varen klar for henting innen kun 30 minutter*, og sender deg en SMS når varen er klar for henting. Betalingen skjer når du henter varen i din valgte Telenorbutikk.

    *Gjelder innenfor butikkens åpningstider.

    Les mer om Klikk & Hent
  • Bytt inn din gamle mobil

    Les mer

    Gi din gamle mobil nytt liv med Innbytte! Nå kan du få penger for mobiler som du ikke bruker lenger, og med det gjøre ditt neste mobilkjøp litt rimeligere.

    Det er enkelt og uforpliktende å sjekke verdi og bytte inn den gamle mobilen når du kjøper ny. Ta med din gamle mobil innom Telenorbutikken for å få en verdivurdering, eller sjekk verdien på nett.

    Beløpet mobilen din er verdt trekkes fra beløpet når du kjøper din nye mobil, eller utbetales direkte til din bankkonto dersom du ikke samtidig kjøper en ny mobil.

    Les mer om Innbytte
  • Reparasjon

    Les mer

    Trenger du service på din mobil? Ta med telefonen til din nærmeste Telenorbutikk, så tar vi en sjekk og sender den videre til service hvis nødvendig. For kjøp gjort på telenor.no, må du huske å ta med kvittering på kjøpet ved innlevering til reparasjon i en Telenorbutikk. Før du leverer din telefon til service, er det viktig at du skrur av kodelås og eventuelt 'Hvor er?' eller lignende funksjoner for andre operativsystemer.

    Hvis reparasjonen ikke dekkes av garantivilkårene, får du beskjed om hvor mye reparasjonen vil koste deg. Du velger selv om du ønsker at varen skal repareres eller ikke. Hvis du ikke ønsker reparasjonen, men vil ha varen tilbake vil du likevel belastes for feilsøkingen som har blitt gjort. Feil som ikke dekkes av garantivilkårene er for eksempel fysiske skader, fuktskader, skader etter lynnedslag og brukerfeil.
    Her kan du lese mer om mobilforsikring og serviceordre:

Nyheter fra Apple

Reserver på nett og hent i butikk

Se hele utvalget i nettbutikken
medarbeider i telenorbutikken veileder en kunde før kjøp av ny mobil

Råd og veiledning

Vi hjelper deg å velge den mobilen, smartklokken eller nettbrettet som passer for deg og dine behov. Vi har også et bredt utvalg av skjermbeskyttelse, mobildeksler og et hav av annet tilbehør til enhetene dine. Våre dyktige selgere kan svare på spørsmålene dine, gi deg råd og veiledning, slik at du finner de produktene du trenger.

Ofte stilte spørsmål

  • Hva kan Telenorbutikken hjelpe meg med?

    Telenorbutikken kan hjelpe deg med råd og veiledning av produkter, tjenester og forsikring både før, under og etter kjøpet. Våre eksperter hjelper deg også med å sette opp mobilen eller smartklokken, overføre alt gammelt innhold til den nye enheten din, sette opp appene du trenger, og å finne riktig tilbehør.

  • Hva selger Telenorbutikken?

    Telenorbutikken selger Telenors produkter og tjenester. Du kan kjøpe ny mobil, smartklokke, nettbrett og tilbehør som deksler, skjermbeskyttere, ladere, hodetelefoner, ørepropper, høyttalere med mer. I Telenorbutikken kan du også få hjelp til å kjøpe mobilabonnement, digitale sikkerhetstjenester og forsikringer.

  • Hvilken mobil passer for meg?

    Det er mange modeller å velge mellom, og ikke alltid like enkelt å vite hvilken mobil som passer best for deg og dine behov. Dette kan Telenorbutikken hjelpe deg med! Ekspertene i Telenorbutikken kan gi deg råd og veiledning til hvilken mobil som passer best for deg basert på dine bruksvaner og behov. Les også vår iPhone-guide og vår Samsung-guide.

  • Hva koster en mobil med og uten abonnement?

    Hvor mye mobilen koster avhenger av flere faktorer. Dersom du ønsker å dele opp betalingen med Splitt, forutsetter det at du har et privat mobilabonnement fra Telenor. Med Splitt kan du dele opp betalingen over 2 eller 3 år – helt rente- og gebyrfritt. Det er heller ingen bindingstid på våre mobilabonnement. Hvis du har en gammel mobil du ønsker å bytte inn når du kjøper en ny, kan du få trukket verdien på mobilen du bytter inn fra månedsprisen du betaler med Splitt. Du kan selvfølgelig også velge å betale hele beløpet med en gang. I Telenorbutikken kan vi hjelpe deg med å finne den betalingsmetoden som passer best for deg.  

  • Har Telenor åpent kjøp?

    Nei, det er ikke åpent kjøp når du handler i Telenorbutikken. Men, vi har to måneders prøvetid på mobilabonnement. Det betyr at du kan prøve et av Telenors mobilabonnement i to måneder og få månedsprisene tilbake hvis du ikke er fornøyd.

    Dersom du bestiller fra nettbutikken, får du 60 dagers åpent kjøp på nye mobiltelefoner. Les mer om åpent kjøp her.

  • Kan man kjøpe brukte mobiler hos Telenor?

    Ja, du kan kjøpe brukte mobiler i nettbutikken gjennom God Som Ny. Det er dessverre ikke mulig å kjøpe brukte mobiler i Telenorbutikken.

    Se utvalget av brukte mobiler

  • Kan man få nytt SIM-kort i Telenorbutikken?

    Ja, du kan få nytt SIM-kort, og hjelp til å aktivere det, i Telenorbutikken. Dersom du ønsker elektronisk SIM, eSIM, kan Telenorbutikken også hjelpe deg med å sette opp dette i butikk.

    Les mer om eSIM

  • Hva gjør man med den gamle mobilen?

    Det er mange som lurer på hva man skal gjøre med den gamle mobilen når man kjøper seg en ny. Heldigvis tilbyr vi Innbytte i Telenorbutikken. Med Innbytte kan du bytte inn den gamle mobilen når du kjøper en ny, og få verdien på mobilen du bytter inn trukket fra beløpet på den nye mobilen. Alternativt får du pengene rett på konto. Verdien på den gamle mobilen din kan du enkelt sjekke på nett, eller vi kan hjelpe deg i Telenorbutikken.

    Og den gamle mobilen din kan få nytt liv. Vi sørger for at den blir nullstilt og klargjort for ny eier, eller at deler blir gjenbrukt eller resirkulert om den er i dårlig stand.

Telenorbutikken fra A - Å