Klikk & Hent - reserver på nett før du henter i butikk

Mann i Telenorbutikken

Hvis du vil være sikker på at du ikke tar turen forgjeves, kan du reservere produktet du vil ha på nett, før du plukker det opp i Telenorbutikken.

Slik fungerer Klikk & Hent

  • På produktsiden til varen du ønsker å reservere velger du "Reserver og hent i butikk" under "Klikk & Hent". Varelageret varierer fra butikk til butikk og lagerstatus viser hvilke butikker som har varen tilgjengelig. De butikkene som ikke vises i oversikten, har ikke varen på lager.

  • Når du har valgt hvilken Telenorbutikk (se oversikt over butikker) du ønsker å hente varen i og sendt av gårde reservasjonen, klargjøres bestillingen. Varen pakkes i løpet av 2 timer (gjelder innenfor butikkens åpningstid) , og du får en SMS når den kan hentes. Vi reserverer varen ut neste virkedag, og du betaler først når du henter. 

  • For spørsmål om endringer, avbestilling eller lignende må du kontakte butikken du valgte direkte. Telefonnummeret finner du på bekreftelsesmailen du mottar etter reservasjonen.

Merk! På enkelte mobilnyheter vil det ikke være mulig å benytte Klikk & Hent som leveringsalternativ.

Velkommen til en trygg handel

Det er viktig for oss å ta godt vare på deg som kunde og våre ansatte, og i alle butikkene har vi lagt til rette for en tryggere handel. Les mer om våre koronatiltak

Tips! I Telenorbutikken kan du koble av mens vi setter opp din nye mobil, overfører alt innhold fra gammel til ny mobil og hjelper deg i gang. Tjenesten Fiks ferdig koster 399,-/499,-.

Nyttig informasjon

i

Vilkår Klikk & Hent

i

Fiks ferdig mobil