Gode grunner til å velge Telenor

Mobilen din er mer enn bare en telefon. Du hører på musikk, streamer, sjekker nyheter, spiller, og mye, mye mer. Da trenger du et mobilabonnement som gir deg den beste opplevelsen.

Nå! Prøv verdens raskeste mobilnett i 2 måneder + få 5 GB datagave.
Er du ikke fornøyd, får du månedsprisene tilbake.

Opplev verdens raskeste mobilnett!

dekning

Hos Telenor surfer du på verdens raskeste mobilnett, slik at du alltid kan bruke mobilen til det du vil. Vi har flest basestasjoner i Norge og er størst på 4G+. Det betyr at det alltid er tilstrekkelig kapasitet i nettet vårt, selv i travle perioder når mange er på nett samtidig. I tillegg får du 4G Tale og WiFi Tale, som gir deg enda bedre lydkvalitet, raskere oppkobling og ikke minst bedre taledekning – både inne og ute.

ikon_datagave


Bli kunde! Verdens raskeste mobilnett fortjener å feires - blir du Telenor-kunde nå, får du også med en datagave på 5 GB.

Les mer om verdens raskeste nett ›

Abonnement for hele familien

mobilabonnement

Bruker du mye data, eller bruker du mobilen mest til å ringe med? Uansett hvilket behov du har, har vi et abonnement som passer for deg. For de aller yngste har vi også smarte løsninger med blant annet Datakontroll og Sikker bruk inkludert. Alle våre abonnement har fri bruk av minutter, SMS, MMS og inkludert data i EU/EØS. I tillegg kan du bytte når du vil – vi har nemlig ingen binding på våre abonnement.

Finn abonnement her ›

Ny mobil med SWAP

swap

SWAP er en smartere måte å kjøpe og eie mobil på. Du betaler ingenting i dag, men i stedet en fast, lav månedspris i to år.  Etter ett år kan du bytte til ny mobil – hvis du vil. Skjermforsikring er alltid inkludert.

Med SWAP får du også vår beste forsikring inkludert i 3 måneder. Da er du sikret mot alle skader, tap og tyveri og hvis uhellet er ute, erstatter vi mobilen din etter én virkedag – i hele Europa!

Se alle fordelene med SWAP ›

Få ekstra data uten å betale mer

mobilabonnement

Har du et mobilabonnement fra Telenor, kan du aktivere Familiebonus som gir deg ekstra data hver måned, uten ekstra kostnad. Du trenger minst tre abonnement eller avtaler (f.eks. SWAP) for å få bonusdata, og jo flere produkter, desto mer bonusdata får du. Hvem du vil invitere til din Familiebonus er helt opp til deg – dere trenger ikke å være i familie.

Slik fungerer Familiebonus ›

Trygg bildelagring

mobilabonnement

Min Sky er inkludert i alle mobilabonnement fra Telenor. Min Sky-appen lagrer alle mobilbildene dine i skyen, og du frigjør plass på mobilen. I tillegg kan du lagre, se og dele bildene med familie og venner. Og skulle du være så uheldig å miste eller blir frastjålet mobilen din, er alle bildene dine trygt plassert i skyen.

Les mer om Min Sky ›

Få med ubrukt data til neste måned

data rollover

Data Rollover er inkludert i alle våre mobilabonement. Noen måneder bruker du mindre data enn andre. Med Data Rollover får du med deg ubrukt data videre til neste måned.

Slik fungerer Data Rollover ›

Tryggere på nett

swap

Alle Telenor-kunder får internettfilteret Nettvern automatisk inkludert i sitt abonnement. Tjenesten hindrer deg i å gå inn på falske og utrygge nettsider. I tillegg får du Sikker ID inkludert i abonnementet Trygg. Med denne tjenesten mottar du varslinger med en gang vi finner dine personopplysninger på avveie, og du får hjelp ved misbruk. Sikker ID kan kjøpes som tilleggstjeneste med øvrige abonnement.

Dette er Nettvern ›

Har du kjøpt Samsung Galaxy Watch?

Hvis du har kjøpt deg en ny Samsung Galaxy Watch og ønsker å få denne koblet opp med eSIM, må du være kunde eller bli kunde hos oss, og ringe oss på tlf. 915 09000. Da får du hjelp til å aktivere smartklokken din mot mobilnettet. Her finner du spørsmål om svar om Samsung Galaxy Watch og eSIM.

Du kan også lese mer om eSIM på online.no

915 09000

Ring oss

Alle dager 08-20
Helligdager 10-18

E-post

Send oss en e-post

Vi svarer i løpet av 3 virkedager

Facebook

Kontakt oss på Facebook

Hverdager 08-20
Lørdager 9-17

Søndag 10-15

i

Prøv oss i 2 måneder­

Nå kan du prøve Telenor i 2 måneder. Pengene tilbake-garantien gjelder for:
  • Nye eller porterte nummer til Telenor, og kun én gang per nummer.
  • Kunder som ikke har binding på sitt abonnement. 
  • Kan kombineres med SWAP. Kun månedspris for abonnement blir refundert, ikke SWAP-månedsprisen.

Er du ikke fornøyd, får du månedsprisene tilbake ved å kontakte Kundeservice på 915 09000 innen 60 dager. Garantien trer i kraft hvis nummeret sies opp eller utporteres.

i

Datagave

Datagave gjelder alle Telenors mobilkunder og må aktiveres i Mitt Telenor-appen innen 31. oktober og brukes innen 30. november. Bedriftskunder må bruke opp datapakken innen 31. oktober. Du kan bestille denne datagaven én gang.