Få ekstra data hver måned – uten ekstra kostnad

Er det noen i familien som alltid trenger mer data? Da er det lurt å samle hele familien hos Telenor og få Familiebonus.

Har dere enten 2 private mobilabonnement eller 1 privat mobilabonnement og minst 2 andre Telenor-produkter, får dere nemlig bonusdata: hele 1 GB per produkt!

Bonusdataen samles i en felles pott, som dere kan fordele akkurat slik dere vil. Hvem trenger den mest?

Les mer om Familiebonus ›

Disse produktene gir bonusdata

  • Mobilabonnement = 1 GB
  • Bredbånd = 1 GB
  • Trådløst Bredbånd = 1 GB
  • Mobilt Bredbånd = 1 GB
  • TV = 1 GB
  • Fiber = 1 GB
  • Hjemmetelefon = 1 GB
  • SWAP = 1 GB

Løsninger for hele familien

Far og sønn  streamer på mobil

Mobilabonnement

Vi har skreddersydde abonnement for både store og små. Velg mellom ubegrenset data og faste datapakker.

Les mer >

Far og datter med bredbånd fra Telenor

Bredbånd

Med bredbånd fra Telenor kan hele familien surfe trygt og sikkert på nett med høy hastighet. Se hvilken løsnikng som passer dere best.

Les mer >

Familien er samlet foran TV-en

TV

Med T-We kan dere tilpasse TV- og strømmetjenesten etter deres behov. Velg blant et stort utvalg kanaler og strømmefavoritter.

Les mer >

Hold familien trygg

Vi tar familiens digitale sikkerhet på alvor. Alle våre mobilabonnement har derfor inkluderte sikkerhetstjenester som gjøre det tryggere å være på nett for både små og store.

Nettvern

Nettvern er et filter som ligger i selve Telenor-nettet, som stopper deg fra å gå inn på nettsider med svindelforsøk eller virus.

Les mer >

Nettslett

Med Nettslett kan du få hjelp hvis du blir utsatt for netthets, eller opplever at privat innhold blir spredt uten tillatelse.

Les mer >

Min Sky

Med Min Sky har du ubegrenset lagring av bilder. Bildene lagres trygt, enkelt og oversiktlig i skyen (dvs. sikre servere i Norge).

Les mer >

Se Hvem

Med Se Hvem kan du se hvem som ringer, bli varslet om det er svindelanrop, reservere deg mot telefonsalg og ta vare på kontaktene dine.

Les mer >

Sikker Bruk

Sikker Bruk gjør mobilbruken tryggere for de minste barna. Tjenesten sperrer for bl.a. uønskede samtaler/SMS og dyre Teletorg-tjenester.

Les mer >

Datakontroll

Unngå overraskelser på regningen. Datakontroll sørger for full stopp på databruken når du har brukt opp din inkluderte mengde.

Les mer >

Ofte stilte spørsmål om familien

?

Hvordan kan jeg samle familien hos Telenor?

For å få hjelp til å samle familien hos Telenor og finne de beste løsningene for akkurat din familie kan du ta kontakt med kundeservice på 915 09 000 eller fylle ut skjemaet her for å bli kontaktet.

?

Hvordan fungerer Familiebonus?

  • Alle som står som eier av et privat mobilabonnement kan aktivere Familiebonus. For å få bonusdata må du har minst 2 private mobilabonnement eller 3 Telenor-produkter i samme Familiebonus.

  • Produktene som gir Familiebonus er Mobilabonnement (privat og bedrift, inkludert utgåtte), SWAP, Bredbånd, Mobilt Bredbånd, Trådløst Bredbånd, TV, Fiber og Hjemmetelefoni. Bestill nye produkter >

  • Familiebonus aktiveres av eier av et privat mobilabonnement fra Telenor.

  • Ved aktivering blir alle numrene og Telenor-produktene til eier automatisk med i Familiebonus.

  • Det er ingen begrensninger på antall medlemmer i samme Familiebonus, men kun mulig å være medlem i én Familiebonus av gangen.

  • Medlemmer i samme Familiebonus trenger ikke å være i familie med hverandre.

  • For hvert Telenor-produkt som inngår i Familiebonus, deler vi ut 1 GB ekstra data hver måned.

  • Den ekstra dataen blir tilgjengelig i en felles pott, som alle Familiebonus-medlemmer med privat mobilabonnement fra Telenor kan bruke av.

  • Bedriftsabonnement kan bidra til potten, men ikke bruke av den.

  • Kontantkort, M2M, Mobilt bredbånd Bedrift og Data-SIM gir ikke Familiebonus.

  • Familiebonus har Data Rollover. Den ekstra dataen brukes derfor før dataen som er inkludert i abonnementet.

  • For å få mer bonusdata er det mulig å invitere flere medlemmer eller kjøpe flere produkter.

  • Nye medlemmer kan bruke av fellespotten med ekstra data fra dag 1, men nye produkter vil først bidra med ekstra data fra den første neste måned.

  • For å akseptere en invitasjon til en Familiebonus-gruppe må man ha en bruker på Mine Sider eller i Mitt Telenor-appen.

  • Hvis du avslutter en Familiebonus kan du ikke opprette en ny Familiebonus før den første neste måned.

Merk! Den som eier avtalen kan se ditt navn og telefonnummer med mindre du har hemmelig mobilnummer. Eier av avtalen kan også se hvor mye bonusdata du har brukt og eventuelt sette grenser for hvor mye du kan bruke.

?

Hvilket abonnement passer for mitt barn?

Med Trygg Start eller U18 får du et abonnement som er skreddersydd for barn og unge. Trygg Start er et trygt valg for de minste som skal ha sin første mobil og sitt første mobilabonnement. U18 passer for de litt eldre barna og gir deg mulighet til å velge inkludert data basert på barnets behov. Med Datakontroll, Nettslett og Sikker Bruk inkludert i abonnementene sikrer du barnet en trygg mobilhverdag.

Les mer om Trygg Start og U18 her >

?

Kan jeg være sikker på at barnet mitt ikke bruker mer data enn det som er inkludert?

Ja. Trygg Start og U18 har Datakontroll inkludert i abonnementet. Datakontroll sørger for full stopp på bruk av data når barnet har brukt opp inkludert mengde, og gjelder i Norge og EU/EØS.

Mer om Datakontroll

?

Hvordan sikrer jeg at barna mine er tryggere på nett?

Du skal ikke trenge å bekymre deg for at barna dine er utrygge på nett, derfor har vi skreddersydde abonnement med mange inkluderte sikkerhetstjenester for barn og unge. Tjenestene Nettvern, Nettslett og Sikker Bruk er eksempler på dette. Du kan lese mer om hvordan du sikrer barna dine her.