ungdom med mobil og nettbrett

Mobil og SWAP

Med SWAP har du en fleksibel løsning der du betaler for mobilen over 24 måneder. Allerede etter ett år kan du bytte til ny mobil uten å betale mer på den gamle avtalen. Du kan kjøpe mobil både med og uten SWAP i nettbutikken.

Lurer du på noe om SWAP? Her finner du svar på de vanligste spørsmålene.

I tillegg har vi veiledninger som hjelper deg når du skal swappe inn din gamle mobil til en ny.

Les mer om SWAP
mobil-ikon

Spørsmål om kjøp i nettbutikken

Her finner du svar på de vanligste spørsmålene, slik som f.eks. leveringstider, hva du gjør dersom du ønsker å angre på kjøpet, endre noe i bestillingen, eller har spørsmål rundt fakturaen du har mottatt.

Om mobilen er defekt eller ødelagt, kan du finne mer informasjon om reklamasjon og reparasjon av utstyr på Hjelp til Telenor Nettbutikk.

forsikring

Forsikring av din mobil

Med våre forsikringer er du sikret mot alt fra knust skjerm til tap av mobilen.

Vi veileder vi deg til hvordan du går frem hvis du vil bestille, avbestille, eller trenger å benytte deg av en forsikring.

Les mer om mobilforsikring.

Er mobilen låst?

Er du usikker på hvordan du går frem for å låse opp mobilen, har vi en oversikt over de forskjellige kodene som kan kreves.