Er mobilen låst?

Er du usikker på hvordan du går frem for å låse opp mobilen, har vi en oversikt over de forskjellige kodene som kan kreves.

Bestille eller aktivere SIM-kort

Har du opplevd at du mangler dekning etter en endring eller etter å ha restartet mobilen? Sjansen er stor for at dette kan ha noe med SIM-kortet å gjøre.

Her hjelper vi deg hvis ønsker å bestille nytt SIM-kort til mobilen, ønsker å aktivere et SIM-kort mot abonnementet ditt eller om du har problemer med aktivering.

Gå til Hjelp med SIM-kort

Mobil og SWAP

Med SWAP har du en fleksibel løsning der du betaler for mobilen over 24 måneder. Allerede etter ett år kan du bytte til ny mobil uten å betale mer på den gamle avtalen. Du kan kjøpe mobil både med og uten SWAP i nettbutikken.

Lurer du på noe om SWAP? Her finner du svar på de vanligste spørsmålene.

I tillegg har vi veiledninger som hjelper deg når du skal swappe inn din gamle mobil til en ny.

Les mer om SWAP
mobil-ikon

Spørsmål om kjøp i nettbutikken

forsikring

Forsikring av din mobil

Mobile rutere

Har du Internett over mobilnettet, eller ønsker å bestille? Her finner du oversikt over alle våre abonnement til Mobilt Bredbånd og Hjemmebredbånd Mobil.

Dersom du trenger hjelp med oppsett av ruteren, generell informasjon, eller feilsøking og feilretting finner du dette under våre utstyrssider og hjelpesider for Internett.


Opplever du problemer?

Avhengig av hva du opplever, kan du finne hjelp med det aller meste på våre sider. Er det kanskje noe av dette du ser etter?