Telenor tilbyr bredbånd via ulike teknologier, avhengig av hvor i landet du bor. Dette gjelder også priser, hastigheter og tilgang til ulike tjenester som gjør at du kan surfe trygt og sikkert på nett.

Alltid WiFi

Med Alltid WiFi garanterer vi at du blir fornøyd med den trådløse dekningen i hele hjemmet ditt!

Mer om Alltid WiFi

Wifi-utstyr

Ofte stilte spørsmål

Spørsmål og svar

?

Hvilke sikkerhetstjenester kan jeg få?

Sikkerhetspakke for pc-en (kun for Fiberbredbånd og Bredbånd) og Nettvern er blant de sikkerhetstjenestene du kan få med bredbåndet ditt som gjør at du kan surfe tryggere på nett.

Les mer om de ulike sikkerhetstjenestene her.

Du kan også lese mer om nettsikkerhet her

?

Trenger jeg ny WiFi Ruter når jeg bestiller et abonnement?

For at vi skal garantere at våre tjenester skal fungere optimalt, anbefaler vi at du benytter vårt WiFi-utstyr som inkluderer eksperthjelp og fornøydhetsgaranti. Les mer om Alltid WiFi. Kundeservice har dessverre ikke support på andre rutere enn de vi leverer.

Er du bredbåndskunde hos oss kan du bestille WiFi-utstyr på Mine sider.

?

Må jeg betale noe med en gang hvis jeg bestiller i dag?

Nei, du betaler ingenting før du mottar den første fakturaen fra oss. Den kommer i posten etter at abonnementet ditt er aktivert.
?

Hvilke ekstrakostnader kan tilkomme?

Alle som ikke har fasttelefon må betale linjeleie på 109,- kroner per måned i tillegg. Linjeleien dekker drift og vedlikehold, i tillegg til nødvendig utbygging og oppdatering av telenettet.
?

Telenor moderniserer kobbernettet - hva betyr det?

Telenor moderiserer telefon- og bredbåndsnettet.

Sjekk hva det betyr

?

Er bredbånd og internett det samme?

Bredbånd eller fiberbredbånd er teknologien som gir deg tilgang til Internett, mens Internett er de opplevelsene du får når du besøker en nettside, strømmer film, sender oss en e-post, leser VG på nett for å nevne noe.

Se alle spørsmål og svar