Merk! Har du Trådløst Bredbånd må du registrere feilen ved å ringe kundeservice på 915 09000. Utenom kunderservice sin åpningstid kan du aktivere datepakker på vår Chatbot Telmi her på nettsiden.
Er det feil på bredbåndslinjen får inntil 5 personer i husstanden med et mobilabonnement fra Telenor, en datapakke på 200 GB, slik at dere kommer på nett.
Datapakkene gjelder i 5 dager. Dersom feilen ikke er rettet innen datapakkens utløpstid, kan du få ny datapakker ved å benytte Smart Feilsøking, kontakte kundeservice eller benytte Telenors Chatbot.
Utenfor åpningstid hos Kundeservice kan du aktivere datapakker via Smart Feilsøk. Merk at kunder med Trådløst Bredbånd må bruke vår Chatbot Telmi her på nettsiden. Det er kun den som er registrert som eier av bredbåndsabonnementet som kan aktivere datapakker via Smart feilsøk eller chatboten. Dersom du ikke kan registrere tilstrekkelig antall familiemedlemmer må dette gjøres hos Kundeservice.
Ofte stilte spørsmål
Hva går garantien ut på?
Hvem får garantien?
Når er kundeservice åpen?
Når gjelder garantien?
Når er det garantien ikke gjelder?
Hvordan deler jeg internett fra mobilen min
Hva defineres som 'feil på eget utstyr'?
Hvor mye data får jeg?
Hvor lang tid tar det å rette feilen?
Hva må jeg selv gjøre?
Hvor bestiller jeg mobilabonnement fra Telenor
Hvordan kan jeg se TV når nettet er falt ut?
Trenger man ekstra datapakker når man har mobilabonnement med ubegrenset data?
Har Alltid På Nett Garantien noen hensikt for Trådløst Bredbånd hvis mobilnettet faller ut