
Finn ditt mobilabonnement
Data kan brukes i Norge/EU/EØS. Ubegrenset data: Hastighet reduseres til 3 Mbit/s etter 100 GB og etter 200 GB for Ubegrenset Maksimal. Egne priser fra Norge til utlandet, for fly, offshore, skip, spesialnumre og bruk utenfor EU/EØS. Hastighet varierer etter kapasitet og andre forhold. Mer om fart og dekning
Ikke lett å velge? Få hjelp til å velge riktig abonnement
Nyhet! Legg til strømmetjenester i abonnementet ditt
Få 100,-/md. i rabatt på Streamix
med privat mobilabonnement fra oss
Streamix samler 3 valgfrie strømmetjenester i én betaling – fra 399,-/md.








Får jeg rabatt?
Sjekk tryggheten du får
Hjelp til å velge?
Abonnementsvelger
Ta abonnementsvelgeren – og se hvilket abonnement som passer deg best.
Prøv oss
Prøv et abonnement i 2 måneder. Du får pengene tilbake hvis du ikke er fornøyd.
Sammenlign abonnementene
Få hjelp i en vanskelig situasjon
Nettslett er en av flere viktige sikkerhetstjenester som er inkludert i våre mobilabonnement. Tjenesten hjelper deg ved netthets eller om privat innhold kommer på avveie. Dette sier kundene:
Hyggelig og imøtekommende advokat, som var informativ og lettfattelig å forstå. Følte meg godt ivaretatt.
Fikk kjempegod støtte og hjelp. Det var betryggende å ha noen som bistod mens saken pågikk.
Fantastisk støtte og hjelp i en vanskelig tid.
Spørsmål og svar om mobilabonnement
Hvilket mobilabonnement skal jeg velge?
Hvilket mobilabonnement er billigst?
Er det binding på mobilabonnementene?
Er Data Rollover inkludert i abonnementene?
Hva skjer med rabatten når brukeren fyller 13 eller 30 år?
Jeg skal bytte til Telenor fra en annen operatør – hva må jeg gjøre?
Kan jeg beholde nummeret mitt når jeg bytter til Telenor?
Hva koster det å bruke mobilen i utlandet?
Hvordan endrer eller sier jeg opp mobilabonnementet mitt?
Hva skjer når man har brukt opp datamengden?
Kan jeg bestille et mobilabonnement uten kredittsjekk?
Hvilket mobilabonnement er det tryggeste?
Kan jeg få rabatt på mobilabonnement?
Kan jeg dele data fra mobilabonnementet mitt?









