Velg et mobilabonnement som tar vare på din digitale sikkerhet, eller familiens hvis dere er flere. Naturligvis med Norges beste mobilnett og flere gode fordeler inkludert.

    Usikker på hvilket abonnement du skal velge?
    Ta abonnementsvelger

    Finn ditt mobilabonnement

    Se priser med aldersrabatt (Under 30)
    Se priser med aldersrabatt (Under 13)
    To ekstra SIM

    Ubegrenset Pluss

    Ubegrenset

    Opptil 1000 Mbit/s - maksimal 5G-hastighet

    100,- i familierabatt per ekstra abonnement

    699,-/md.

    Bestill

    Med forsterket sikkerhet og to ekstra SIM-kort

    Ubegrenset Medium

    Ubegrenset

    Opptil 1000 Mbit/s - maksimal 5G-hastighet

    100,- i familierabatt per ekstra abonnement

    599,-/md.

    Bestill

    Med forsterket sikkerhet

    Ubegrenset Basis

    Ubegrenset

    Opptil 200 Mbps - høy hastighet

    100,- i familierabatt per ekstra abonnement

    499,-/md.

    Bestill

    Med grunnleggende sikkerhet

    Data Boost

    Mer 8 GB

    8 GB

    Opptil 200 Mbps - høy hastighet

    399,-/md.

    Bestill

    Med forsterket sikkerhet og Data Boost

    Enkel 8 GB

    8 GB

    Opptil 200 Mbps - høy hastighet

    349,-/md.

    Bestill

    Med grunnleggende sikkerhet

    Litt 2 GB

    2 GB

    Opptil 200 Mbps - høy hastighet

    299,-/md.

    Bestill

    Med grunnleggende sikkerhet

    Data kan brukes i Norge/EU/EØS. Ubegrenset data: Hastighet reduseres til 3 Mbit/s etter 100 GB. Egne priser fra Norge til utlandet, for fly, offshore, skip, spesialnumre og bruk utenfor EU/EØS. Hastighet varierer etter kapasitet og andre forhold. Mer om fart og dekning

    i

    Slik fungerer rabattene

    Familierabatt

    Det skal lønne seg å samle familien hos Telenor. Så lenge abonnementene er registrert på samme eier er det kun én i familien som betaler ordinær pris og alle de andre får 100 kr i rabatt per ekstra abonnement med ubegrenset data.

    Dere kan alle ha ulike ubegrenset-abonnement, for eksempel to Ubegrenset Pluss-abonnement og ett Ubegrenset Medium eller Basis.

    Rabatt for deg under 30

    Alle under 30 får rabatt. Det er 100 kr i rabatt på alle abonnement med ubegrenset data og 50 kr på abonnementene med fast datamengde.

    Rabatt for barn under 13

    Alle under 13 får en ekstra hyggelig rabatt på 150 kr på abonnementene Litt 2 GB og Mer 8 GB.

    Kan jeg få både familierabatt og aldersrabatt?

    Familierabatt kan ikke kombineres med aldersrabatt. Dersom du har aldersrabatt på et ubegrenset data-abonnement og kjøper enda et abonnement med ubegrenset data, vil brukeren enten få alders- eller familierabatt. Lær mer her.

    Hva skjer når brukeren av abonnementet fyller 13 eller 30?

    Rabatten justeres automatisk når personen som bruker mobilabonnementet fyller år. Når et barn fyller 13 år, får barnet automatisk under-30-rabatten. Når du fyller 30, fjernes rabatten automatisk.

    i

    Er ubegrenset virkelig ubegrenset?

    Ja, du får ubegrenset data hver måned. Det er verdt å merke seg at om du bruker over 100 GB, vil hastigheten reduseres til 3 Mbit/s frem til neste måned. De fleste vil likevel kunne surfe relativt normalt, men hvis du vil ha raskere hastighet kan du kjøpe en Hastighetsreload.

    Inkludert for sikkerhetens skyld

    Uansett hvilket mobilabonnement du velger, får du alltid unike sikkerhetstjenester inkludert hos oss.

    Forsterket sikkerhet

    Inkludert i Ubegrenset Pluss, Ubegrenset Medium og Mer 8 GB

    Orden-ikon

    Nyhet! Orden

    Få full kontroll på viktig informasjon, alt fra passord til samboerkontrakt. Med Orden-appen er det både sikkert og enkelt å gi tilgang til viktig informasjon til de som trenger det. 

    Inkludert i: Mer 8 GB, Ubegrenset Medium og Ubegrenset Pluss.

    Les mer om når det er fint å ha Orden

    Nettvern+-ikon

    Nyhet! Nettvern+

    Nettvern+ er et forsterket sikkerhetsfilter som hindrer deg i å gå inn på utrygge nettsider og beskytter deg mot digitale trusler. Med Nettvern+ aktivert, er du enda tryggere i den digitale hverdagen. 

    Inkludert i: Mer 8 GB, Ubegrenset Medium og Ubegrenset Pluss

    Lær mer om hvordan Nettvern+ fungerer

    Grunnleggende sikkerhet

    Inkludert i alle abonnement

    Se Hvem-ikon

    Se Hvem

    Med appen Se Hvem har du nummeroppslag, du kan sjekke om et ukjent nummer er svindelanrop eller telefonsalg og lagre kontaktene dine på et trygt sted. Du kan også søke opp kontakter og adresser i hele Norge. Tjenesten koster vanligvis 49,- /md, og er inkludert i alle abonnementene våre uten ekstra kostnad.

    Les mer om Se Hvem

    Min Sky-ikon

    Min Sky

    Med Min Sky får du ubegrenset og trygg lagring av bildene og videoene dine. Du kan enkelt organisere bilder i album, dele bilder med venner og familie og laste ned bildene fra skyen på tvers av alle enhetene dine.

    Lær mer om hva du kan gjøre i Min Sky

    Nettslett-ikon

    Nettslett

    Nettmobbing, netthets og private bilder på avveie er et utbredt problem. Med tjenesten Nettslett kan du få hjelp og advokatbistand hvis du blir utsatt for netthets eller uønsket innhold på nett.

    Se hva mer Nettslett kan hjelpe deg med

    Nettvern-ikon

    Nettvern

    Nettvern er et filter som blokkerer de vanligste utrygge nettsidene, slik at du kan surfe litt tryggere. 

    Les mer om Nettvern

    Andre fordeler

    Ekstra SIM-ikon

    Nyhet! To ekstra SIM-kort

    Har du flere mobiler eller andre enheter som er viktige i hverdagen? Med Ekstra SIM kan du velge mellom ekstra Data-SIM eller Tvilling-SIM – helt kostnadsfritt og til en verdi av 198,-/md. Du bestiller enkelt dine ekstra SIM-kort i Mitt Telenor-appen eller på Mine sider. Perfekt hvis du har flere mobiler, nettbrett, mobilt bredbånd eller en smartklokke.

    Inkludert i: Ubegrenset Pluss

    Data boost-ikon

    Nyhet! Data Boost

    Bruker du mer data i perioder? Med Data Boost får du 100 GB ekstra data tre uker i året som du kan bruke akkurat når du vil. Du kan enkelt aktivere Data Boost i Mitt Telenor-appen eller på Mine sider. Perfekt på hytta, på ferie eller når du skal dele nett med flere! 

    Inkludert i: Mer 8 GB

    Alltid inkludert

    Ønsker du et tilbud på mobilabonnement?

    Få hjelp til å velge rett abonnement, enten det er til deg selv eller til flere i familien. Send inn din kontaktinfo, og en av våre selgere ringer deg.

    Ja, takk! Kontakt meg

    Spørsmål og svar om mobilabonnement

    ?

    Er det bindingstid?

    Nei, det er ingen binding når du bestiller et mobilabonnement hos oss. På den måten kan du teste et abonnement og bytte opp eller ned dersom det viser seg at det første du valgte ikke passer til din bruk.

    ?

    Hvilket mobilabonnement skal jeg velge?

    Du kan få hjelp til å finne ut av hvilket mobilabonnement som kan passe for deg, barna eller hele familien med vår abonnementsvelger.

    ?

    Jeg skal bytte til Telenor fra en annen operatør – hva må jeg gjøre?

    Det eneste du trenger å gjøre for å bytte operatør er å bestille et mobilabonnement hos oss, så fikser vi alt med operatøren du har i dag!

    ?

    Kan jeg beholde nummeret mitt?

    Ja, absolutt, du velger selv om du vil beholde mobilnummeret ditt eller om du vil opprette et nytt.

    ?

    Hvordan får jeg nytt nummer?

    Når du bestiller et nytt abonnement, får du opp et valg der du tar stilling til om du vil beholde ditt eksisterende nummer eller opprette et nytt.

    ?

    Finnes det egne mobilabonnement for barn?

    Vi anbefaler Litt 2 GB og Mer 8 GB for barn. Disse abonnementene gir barna en tryggere mobilhverdag og en ekstra god aldersrabatt til de under 13 år. Les mer om mobilabonnement til barn her >

    ?

    Hva skjer når brukeren av abonnementet fyller 13 eller 30?

    Rabatten justeres automatisk når personen som bruker mobilabonnementet fyller år. Når et barn fyller 13 år, får barnet automatisk under-30-rabatten. Når du fyller 30, fjernes rabatten automatisk.

    ?

    Er Data Rollover inkludert i abonnementene?

    I abonnementene som ikke har ubegrenset data, Mer 8 GB, Enkel 8 GB og Litt 2 GB, er Data Rollover inkludert. Det betyr at du får med ubrukt data videre til neste måned – helt automatisk. Du har oversikt over dataforbruket ditt i appen Mitt Telenor.

    ?

    Hva koster det å bruke mobilen i utlandet?

    Roam like home

    I hele EU/EØS og Storbritannia kan du bruke mobilabonnementet ditt til samme pris som ved bruk innenlands i Norge.

    For SMS og samtaler FRA Norge til utlandet gjelder egne priser. Se våre utlandspriser.

    Ring EU/EØS

    Ringer du mer enn 35 minutter i måneden til europeiske land? Med tjenesten Ring EU/EØS kan du ringe så mye du vil til disse landene - for kun 79,- i måneden. Finn ut mer.

    ?

    Jeg er ute etter et mobilabonnement med mye data. Hvilket velger jeg?

    For deg som bruker mye data, anbefaler vi abonnementene Ubegrenset Basis, Medium eller Pluss. Da får du ubegrenset data og du kan velge abonnement utifra hvilke inkluderte tjenester som passer for deg.

    ?

    Kan jeg få både familierabatt og Under 30- eller Under 13-rabatt?

    Familierabatt kan ikke kombineres med aldersrabatt. Dersom du har aldersrabatt på et ubegrenset data-abonnement og kjøper enda et abonnement med ubegrenset data, vil brukeren enten få alders- eller familierabatt.

    ?

    Er ubegrenset data virkelig ubegrenset?

    Ja, du får ubegrenset data – hver måned. Bruker du over 100 GB, vil hastigheten reduseres til 3 Mbit/s frem til neste måned. De fleste vil likevel kunne surfe relativt normal, og du kan kjøpe en hastighetsreload – om du ønsker det.

    ?

    Hvordan kjøper jeg hastighetsreload?

    Hvis du har brukt 100 GB og har fått redusert hastigheten til 3 Mbit/s, kan du kjøpe en hastighetsreload. Du kan velge mellom en hastighetsreload for 24 timer (99,–), 7 dager (299,–) eller en som varer frem til månedsskiftet (399,–). Du vil da få tilbake farten som er inkludert i abonnementet ditt.

    Slik fungerer hastighetsreload:

    Ved kjøp av hastighetsreload, starter du abonnementet ditt på nytt. Det vil si at du får tilbake hastigheten du valgte – i 24 timer, 7 dager eller ut måneden. Dersom du bruker mer enn 100 GB igjen, vil hastigheten igjen reduseres til 3 Mbit/s.

    Du kjøper hastighetsreload i Mitt Telenor eller på Mine sider.

    ?

    Hvordan endrer eller sier jeg opp abonnementet mitt?

    Du kan endre abonnementet ditt her på siden! Bare velg det nye abonnementet du vil ha, logg inn og velg «Behold nummer» og skriv så inn mobilnummeret til abonnementet du vil endre. Du kan også gjøre det i Mitt Telenor-appen eller på Mine sider. Velg nummeret du ønsker å endre, og velg «Bytt abonnement». Du må selv være eier av abonnementet for å kunne endre det.  

    Hos oss er det ingen binding, så du kan si opp abonnementet ditt ved å kontakte kundeservice. Er du ikke fornøyd med abonnementet du har i dag, håper vi du finner et annet abonnement med dataen du ønsker og sikkerhetstjenestene du trenger. Hos oss surfer du nemlig trygt på Norges beste mobilnett.

    ?

    Hvilket mobilabonnement er best for meg?

    Ved hjelp av vår abonnementsvelger finner du det mobilabonnementet som passer deg og dine behov best. Prøv abonnementsvelger

    ?

    Hvilket mobilabonnement er billigst?

    Litt 2 GB er vårt billigste mobilabonnement. Her får du 2 GB data og høy hastighet. Grunnleggende sikkerhetstjenester som ubegrenset bildelagring, nummeroppslag med Se Hvem og Nettslett der du får hjelp til å fjerne uønsket innhold på nett, er naturligvis inkludert.

    Nyttig info

    i

    Prøv oss i 2 måneder

    Nå kan du prøve Telenor i 2 måneder. Ombestemmer du deg, får du månedsprisene tilbake. Se noe av det du får som Telenor-kunde

    Slik gjør du det

    Du bestiller enkelt og greit det mobilabonnementet du er interessert i, og så er det bare å kose seg med prøvingen. Hvis du ikke blir fornøyd, tar du kontakt med kundeservice på telefon innen 60 dager etter at du har byttet til en annen operatør, så hjelper vi deg.

    Om pengene tilbake-garantien

    • Gjelder for nye nummer eller nummer som overføres fra en annen operatør. (Kun én gang per nummer.)

    • Kan kombineres med kjøp av mobil med SWAP.

    • Det er kun månedsprisene for abonnementet som blir refundert, ikke f.eks. SWAP-månedsprisen, tilleggstjenester, ev. etablering av nytt nummer eller bruk utover det som er inkludert i abonnementet.

    • Månedsprisene betales tilbake hvis du skal bytte til en annen operatør, men ikke hvis du bare sier opp abonnementet.

    • Garantien gjelder ikke for Forskudd 4 GB og Forskudd 10 GB.

    i

    Vilkår mobilabonnement

    Basert på analyse av Ookla® Speedtest Intelligence® data Q1-Q2 2023. Bruk av Ooklas varemerker er lisensiert og gjengitt med tillatelse. Opplevd hastighet varierer etter kapasitet og andre forhold.