Hei kjære kunder!

Det er dessverre mye pågang og lengre ventetid på telefonen hos oss om dagen. Det er mye du kan få hjelp til på disse hjelpesidene, i Telmi eller på Mine Sider/i Mitt Telenor appen. Vi anbefaler at du forsøker det først, før du ringer til oss.

  • Trenger du hjelp til å forstå fakturaen du har fått? Logg inn med Telenor ID og la Telmi få prøve seg!

  • Opplever du problemer med internett eller TV? Prøv Smart feilsøk på Mine Sider.

  • Trenger du PUK-kode? Telmi kan hjelpe deg med det også. Hvis du ikke kan logge deg inn med Telenor ID, så har vi noen tips du bør prøve.

Fant du ikke svaret på det du lurte på?

Kontakt oss

Kontakt oss

Vi er her for å hjelpe deg, på telefon, e-post eller chatboten Telmi!

Les mer
Spesialtilpasset

Spesialtilpasset

Vi har produkter og tjenester for hørselshemmede og eldre

Les mer
Bygge eller grave

Bygge eller grave?

Skal du bygge, grave eller legge kabel kan du kontakte Telenor kabelnett

Les mer
Kontakt support for DAB

Mottak DAB-radio

Telenor står for utbygging og drift av det digitale sendenettet for radio (DAB)

Les mer