Har du problemer med å logge inn med Telenor ID? Få hjelp til innlogging her.

Telenor e-post og passord

Passordet du får tildelt til Telenor e-post er automatisk generert. Dette vil si at det ikke er mulig å bestemme selv hva passordet skal være, og det er heller ikke mulig å endre det i etterkant. Du kan derimot alltid få tildelt et nytt.

NB! Det kan ta inntil 15 minutter før det nye passordet fungerer.

Utsendelse av passord på brevpost

Vi kan ikke lenger sende ut nytt e-postpassord på brevpost, blant annet av personvernhensyn.

Hvis du ikke får logget deg inn med din Telenor ID, ta kontakt med oss på kundeservice.

Få nytt passord på SMS

  1. Send en SMS med kodeord "passord <ditt brukernavn›" til 1980. For eksempel 'Passord ola_nordmann' (det som står før @ på e-postadressen din)

  2. Vent inntil 15 minutter på at passordet blir aktivt

Hvis du ikke mottar nytt passord på SMS, er det fordi mobilnummeret ditt ikke er knyttet til e-postkontoen.

Legge til mobilnummer på epostkonto

  1. Logg deg inn på Mine sider - linken tar deg direkte til Administrer e-post.

  2. Velg Innstillinger til høyre for e-postkontoen det gjelder

  3. Velg Endre mobilnummer under Brukerinnstillinger

  4. Legg til mobilnummer og velg Lagre

Du skal nå kunne sende SMS med kodeord "passord <ditt brukernavn›".