Glemt passordet til din Online e-post?

Logg inn med Telenor ID og følg stegene for å få et nytt passord. Du kan velge hvilken e-postkonto du vil endre passordet til, dersom du har flere.

Har du problemer med å logge inn med Telenor ID? Få hjelp til innlogging her.

Regler for valg av passord:

  • Velg et passord uten bokstavene æ, ø, å og som består av minst 12 tegn.

  • Passordet må inneholde minst ett tall, ett spesialtegn (@$!%*?&), én stor bokstav, og én liten bokstav.

  • Fått byttet passord uten at du har gjort det selv?

    Hvis vi har mistanke om at passordet ditt er på avveie så vil det eksisterende passordet bli deaktivert. Du må da bytte til nytt passord på e-postkontoen.

    Hvis dette skjer ofte, bør du vurdere å oppdatere sikkerheten på din pc eller aktivere antivirus-programvare for å minimere risikoen.

Passord på SMS eller brevpost?

Nå som Online e-post er flyttet over til ny e-postløsning, er det ikke lengre mulig å sende SMS "Passord" til 1980 for å få nytt passord.
Vi kan heller ikke sende ut nytt e-postpassord på brevpost, blant annet av personvernhensyn.

Hvis du ikke får byttet passord på Mine Sider, ta kontakt med oss på kundeservice, så hjelper vi deg!