Glemt passordet til din Telenor e-post?
Logg inn med Telenor ID og følg stegene for å få et nytt passord. Du kan velge hvilken e-postkonto du vil endre passordet til, dersom du har flere.
Få nytt passord til din Online e-post
Du må være logget inn med Telenor ID for å få et nytt passord. Har du ikke Telenor ID får du muligheten til å opprette en ny. Klikk på knappen for å gå videre.
NB! Det tar litt tid før det nye passordet fungerer. Vent i inntil 15 minutter før du prøver å logge deg inn på e-posten på nytt.
Har du problemer med å logge inn med Telenor ID? Få hjelp til innlogging her.
Passord på SMS?
Nå som Online e-post flyttes over til en ny og oppdatert e-postløsning, vil det ikke lengre være mulig å sende SMS "Passord" til 1980 for å få nytt passord tilsendt på SMS.
Hvis du ikke får byttet passord i boksen over her, ta kontakt med oss på kundeservice, så hjelper vi deg!
Utsendelse av passord på brevpost
Vi kan ikke lenger sende ut nytt e-postpassord på brevpost, blant annet av personvernhensyn.
Hvis du ikke får logget deg inn med din Telenor ID, ta kontakt med oss på kundeservice.
Legge til mobilnummer på epostkonto
Logg deg inn på Mine sider - linken tar deg direkte til Administrer e-post.
Velg Innstillinger til høyre for e-postkontoen det gjelder
Velg Endre mobilnummer under Brukerinnstillinger
Legg til mobilnummer og velg Lagre