For deg som er kunde

Du kan melde flytting ved å kontakte Kundeservice.

Når du melder flytting, får du også et flyttetilbud fra oss.

For bredbånd og hjemmetelefon bør du gi oss beskjed tre uker før ønsket oppkoblingsdato.

Gi beskjed om flytting

For deg som vil bli kunde

Du som ikke allerede er kunde hos Telenor, må først se hvilke hastigheter og tilbud som er tilgjengelige på din nye adresse.

For bredbånd og hjemmetelefon bør du gi oss beskjed tre uker før ønsket oppkoblingsdato.

Se hva du kan få
?

Kan jeg ta med ruteren fra Telenor når jeg flytter?

Ja. Har du ruter fra Telenor tar du det med deg til din nye bolig.
?

Må jeg melde flytting hvis jeg bare har mobilabonnement hos Telenor?

Ja, du må registrere endring av adresse. Ta kontakt med oss på kundeservice, så fikser vi det for deg..

?

Hvordan sier jeg opp abonnementet mitt?

Du kan lese mer om oppsigelse, oppsigelsestid og andre relevante emner her.

Ønsker du å si opp ditt abonnement, kan du bruke skjema for oppsigelse eller kontakte Kundeservice.

Fant du ikke svar på det du lurte på?