Flytte bredbånd? Vi hjelper deg!
Det er mye å holde styr på i forbindelse med flytting og det er fort gjort å glemme ettersending av post, tegning av nye forsikringer, og ikke minst, få bredbånd og TV på plass!
Enten du ønsker å opprette et nytt abonnement, eller endre adresse på eksisterende abonnement hjelper vi deg gjerne.
Kontakt oss
Hvis du ønsker TV og/eller bredbånd fra Telenor kan du bestille i chatten mellom 09:00-16:30 alle ukedager ved å klikke på chatboblen på høyre side av skjermen.
Alternativt kan du kontakte oss på kundeservice for å bestille flytting. Du kan enten ringe til oss, eller fylle ut et skjema og vi vil kontakte deg med et godt tilbud.
For at du skal få sikret internett og TV i din nye bolig, bør du gi oss beskjed tre uker før ønsket oppkoblingsdato.
Ring Flyttetelefonen
Kontakt oss, så hjelper vi deg med å melde flytting av ditt eksisterende bredbånd eller bestille nytt i ny adresse.
Kontakt meg
Vil du heller at vi skal ta kontakt med deg? Fyll ut skjemaet via knappen under, så ringer vi deg så snart vi kan.
Endre adresse på mobilabonnement?
Når du flytter, må du også endre adresse på ditt mobilabonnement - slik at faktura og eventuell informasjon eller nye SIM-kort vi sender til deg når frem.
For å gjøre dette, trenger du bare kontakte oss på kundeservice.
Andre spørsmål om flytting
-
Kan jeg ta med ruter og TV-boks fra Telenor når jeg flytter?
-
Må jeg melde flytting hvis jeg bare har mobilabonnement hos Telenor?
-
Hvordan sier jeg opp abonnementet mitt?