Oppsigelse

Du kan si opp ved å ringe oss eller sende oss en e-post.

Spørsmål og svar

?

Hvor lang oppsigelsestid har jeg?

Mobil og Mobilt bredbånd: Du må betale månedsavgift ut den måneden du sier opp.

Hjemmetelefoni og Bredbånd: Oppsigelsestiden er en måned, og oppsigelsen regnes fra første dag i påfølgende måned. Det vil si at om du sier opp i løpet av september, løper abonnementet ut oktober.

Se vilkårene for ditt abonnement for mer informasjon.

?

Kan jeg si opp mobilabonnementet, men beholde nummeret?

Ønsker du ikke lenger å ha et abonnement med faktura kan du endre abonnementet til et kontantkort. Da beholder du nummeret uten å få motta noen faktura.

Ring kundeservice på 915 09000 for å endre til kontantkort.

?

Kan jeg beholde min e-postadresse ved oppsigelse?

Ja. Dersom du ønsker å beholde en e-postadresse kan du bytte til Online E-post. Husk å si i fra om ønskene dine ved oppsigelse av ditt bredbånd.

?

Hvordan avslutter jeg min SWAP-avtale?

?

Jeg vil bytte fra en mobiloperatør til en annen

Ønsker du å beholde samme mobilnummer er det viktig at du ikke sier opp abonnementet ditt før du bytter. Bytter du fra en operatør til en annen, vil den nye operatøren si opp abonnementet for deg.
Sier du opp telefonnummeret selv, mister du nummeret og vil få et nytt mobilnummer.
Ønsker du å bytte til et annet abonnement i Telenor, se oversikt over våre mobilabonnement.
?

Hva skjer med Min Sky om jeg sier opp abonnementet mitt?

Ved oppsigelse av abonnement i Telenor, eller hvis du bytter leverandør, mister du den ekstra lagringsmengden du har. 

Du har fortsatt 2GB gratis lagring i Min Sky, men overskrider du denne får du et varsel i appen om at lagringsplassen er oppbrukt. I tillegg får du en e-post fra Telenor Digital som inneholder mer informasjon om hvordan du kan kjøpe mer lagringsplass.

Merk at filene blir lagret i skyen i 30 dager før de blir slettet, men filene som ligger lagret lokalt på dine enheter beholder du.

?

Hvor kan jeg endre adressen min?

Logg inn på Mine sider for å endre adresse. Velg abonnementet det gjelder, deretter Endre min adresse (nederst på siden).

Merk, har du bredbånd og/eller fasttelefon som du ønsker å flytte til ny adresse, kan du melde flytting via vårt flytteskjema på Mine sider.

?

Hvordan sier jeg opp forsikring og tilleggstjenester?

Du kan avbestille mobilforsikringen ved å ringe kundeservice på 915 09000.

De fleste tilleggstjenester på mobil kan du selv avbestille på Mine sider.

?

Oppsigelse ved dødsfall

For å si opp et abonnement i forbindelse med dødsfall anbefaler vi at du ringer oss.

Se flere spørsmål og svar