Oppsigelse

Du kan si opp ved å ringe oss eller sende oss en e-post via våre kontaktskjema

Oppsigelsestid i Telenor

Mobil og Mobilt bredbånd: Du må betale månedsavgift ut den måneden du sier opp.

TV, Bredbånd og hjemmetelefon: Oppsigelsestiden er en måned, og oppsigelsen regnes fra første dag i påfølgende måned. Det vil si at om du sier opp i løpet av september, løper abonnementet ut oktober.

Se vilkårene for ditt abonnement for mer informasjon.

Faktura ved oppsigelse

Når du sier opp blir avgifter som er fakturert utover oppsigelsestiden tilbakebetalt.

Du kan lese mer om faktura ved oppsigelse og endring ved å trykke på linken under.

Faktura ved endring eller oppsigelse

Jeg ønsker si opp en tilleggstjeneste

De fleste tilleggstjenester kan du si opp på Mine Sider.

For å si opp tilleggstjenester, trykk på linken under.

  1. Trykk på abonnementet det gjelder, og trykk på Se alle ved siden av overskriften Tjenester.

  2. Trykk så på tjenesten det gjelder, og velg Avbestill denne tjenesten.

  3. Du får tilsendt bekreftelse på e-post.

Ønsker du si opp en tjeneste du ikke får sagt opp selv på Mine Sider (eksempelvis forsikring), ta kontakt med kundeservice.

Jeg ønsker å si opp mitt abonnement

Vi anbefaler at du tar en kikk på Spørsmål og svar under hvis det er noe mer du lurer på.

Hvis du ønsker si opp ditt abonnement, eller tjenester som ikke kan sies opp på Mine Sider, kan du ta kontakt med oss på telefon eller via e-postskjema.

Trykk på linken under for å komme til Kontakt oss-siden.

Spørsmål og svar

?

Kan jeg si opp mobilabonnementet, men beholde nummeret?

Ønsker du ikke lenger å ha et abonnement med faktura kan du endre abonnementet til et kontantkort. Da beholder du nummeret uten å få motta noen faktura.

Ring kundeservice på 915 09000 for å endre til kontantkort.

?

Oppsigelse ved dødsfall

For å si opp et abonnement i forbindelse med dødsfall anbefaler vi at du ringer oss.

?

Kan jeg si opp leieavtale på WiFi Ruter eller T-We Boks II?

Du kan si opp leieavtale på Wifi ruter og T-We boks II som du leier fra oss. Vi sender da ut en returlapp som du benytter for å returnere utstyret. Hvis utstyret ikke returneres innen rimelig tid vil du bli fakturert for utstyret.

Oppsigelse av leieavtalen kan du gjøre på Mine Sider.

Eldre utstyr som det ikke er leieavtale på, trenger du ikke returnere.

?

Kan jeg beholde min e-postadresse ved oppsigelse?

Ja. Dersom du ønsker å beholde en e-postadresse kan du bytte til Online E-post. Husk å si i fra om ønskene dine ved oppsigelse av ditt bredbånd.

?

Hvordan avslutter jeg min SWAP-avtale?

?

Jeg vil bytte fra en mobiloperatør til en annen

Ønsker du å beholde samme mobilnummer er det viktig at du ikke sier opp abonnementet ditt før du bytter. Bytter du fra en operatør til en annen, vil den nye operatøren si opp abonnementet for deg.
Sier du opp telefonnummeret selv, mister du nummeret og vil få et nytt mobilnummer.
Ønsker du å bytte til et annet abonnement i Telenor, se oversikt over våre mobilabonnement.
?

Hva skjer med Min Sky om jeg sier opp abonnementet mitt?

Ved oppsigelse av abonnement i Telenor, eller hvis du bytter leverandør, mister du den ekstra lagringsmengden du har. 

Du har fortsatt 2GB gratis lagring i Min Sky, men overskrider du denne får du et varsel i appen om at lagringsplassen er oppbrukt. I tillegg får du en e-post fra Telenor Digital som inneholder mer informasjon om hvordan du kan kjøpe mer lagringsplass.

Merk at filene blir lagret i skyen i 30 dager før de blir slettet, men filene som ligger lagret lokalt på dine enheter beholder du.

Vil du bytte til et annet abonnement?