Oppsigelse

Du kan si opp ved å ringe oss eller sende oss en e-post via våre kontaktskjema

Oppsigelsestid i Telenor

Mobil og Mobilt bredbånd: Du må betale månedsavgift ut den måneden du sier opp.

TV, Bredbånd og hjemmetelefon: Oppsigelsestiden er en måned, og oppsigelsen regnes fra første dag i påfølgende måned. Det vil si at om du sier opp i løpet av september, løper abonnementet ut oktober.

Se vilkårene for ditt abonnement for mer informasjon.

Faktura ved oppsigelse

Når du sier opp blir avgifter som er fakturert utover oppsigelsestiden tilbakebetalt.

Du kan lese mer om faktura ved oppsigelse og endring ved å trykke på linken under.

Faktura ved endring eller oppsigelse

Jeg ønsker si opp en tilleggstjeneste

De fleste tilleggstjenester kan du si opp på Mine Sider.

For å si opp tilleggstjenester, trykk på linken under.

  1. Trykk på abonnementet det gjelder, og trykk på Se alle ved siden av overskriften Tjenester.

  2. Trykk så på tjenesten det gjelder, og velg Avbestill denne tjenesten.

  3. Du får tilsendt bekreftelse på e-post.

Ønsker du si opp en tjeneste du ikke får sagt opp selv på Mine Sider (eksempelvis forsikring), ta kontakt med kundeservice.

Jeg ønsker å si opp mitt abonnement

Vi anbefaler at du tar en kikk på Spørsmål og svar under hvis det er noe mer du lurer på.

Hvis du ønsker si opp ditt abonnement, eller tjenester som ikke kan sies opp på Mine Sider, kan du ta kontakt med oss på telefon eller via e-postskjema.

Trykk på linken under for å komme til Kontakt oss-siden.

Spørsmål og svar

?

Kan jeg si opp mobilabonnementet, men beholde nummeret?

?

Oppsigelse ved dødsfall

?

Kan jeg si opp leieavtale på WiFi Ruter eller T-We Boks II?

?

Kan jeg beholde min e-postadresse ved oppsigelse?

?

Hvordan avslutter jeg min SWAP-avtale?

?

Jeg vil bytte fra en mobiloperatør til en annen

?

Hva skjer med Min Sky om jeg sier opp abonnementet mitt?

Vil du bytte til et annet abonnement?