Oppsigelse
Du kan si opp ved å ringe oss eller sende oss en e-post via våre kontaktskjema
Oppsigelsestid i Telenor
Mobil og Mobilt bredbånd: Du må betale månedsavgift ut den måneden du sier opp.
TV, Bredbånd og hjemmetelefon: Oppsigelsestiden er en måned, og oppsigelsen regnes fra første dag i påfølgende måned. Det vil si at om du sier opp i løpet av september, løper abonnementet ut oktober.
Se vilkårene for ditt abonnement for mer informasjon.
Faktura ved oppsigelse
Når du sier opp blir avgifter som er fakturert utover oppsigelsestiden tilbakebetalt.
Du kan lese mer om faktura ved oppsigelse og endring ved å trykke på linken under.
Jeg ønsker si opp en tilleggstjeneste
De fleste tilleggstjenester kan du si opp på Mine Sider.
For å si opp tilleggstjenester, trykk på linken under.
Trykk på abonnementet det gjelder, og trykk på Se alle ved siden av overskriften Tjenester.
Trykk så på tjenesten det gjelder, og velg Avbestill denne tjenesten.
Du får tilsendt bekreftelse på e-post.
Ønsker du si opp en tjeneste du ikke får sagt opp selv på Mine Sider (eksempelvis forsikring), ta kontakt med kundeservice.
Jeg ønsker å si opp mitt abonnement
Vi anbefaler at du tar en kikk på Spørsmål og svar under hvis det er noe mer du lurer på.
Hvis du ønsker si opp ditt abonnement, eller tjenester som ikke kan sies opp på Mine Sider, kan du ta kontakt med oss på telefon eller via e-postskjema.
Trykk på linken under for å komme til Kontakt oss-siden.