Vilkår
Generelle avtalevilkår
Vilkår for mobile tjenester
Vilkår for TV- og internettjenester
Vilkår for mobilforsikring
Øvrige spesielle vilkår
Skjema
Bestilling mobilabonnement
Angrerett på tjenester
Angrerett nettbutikken
IPID-dokumenter
IPID (Insurance Product Information Document) er et standardisert produktark som gir en enkel oversikt over hva forsikringen dekker og hva den ikke dekker.
Plussforsikring
Skjermforsikring
Smartklokker
Nettslett
SAFE Svindelforsikring
Svindelforsikring Individ
Svindelforsikring Husstand
ID-tyveriforsikring
Klage på varer eller tjenester må først rettes til Telenor. Du finner kontaktinfo på denne siden: https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/e-post/. Hvis du får avslag hos Telenor, kan du klage videre til Forbrukerrådet, BKN eller EUs klageportal.
For klage på kjøp av fysisk vare, kontakt Forbrukerrådet.
For klage på kjøp av tjenester, kontakt Brukerklagenemnda for elektronisk kommunikasjon (BKN).
EUs klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant hvis du er forbruker bosatt i et annet EU/EØS-land. Ved klage via EUs klageportal må du registrere følgende e-postadresse i klageportalens klageskjema: telenor.klager@telenor.no.