Nå har det blitt enda bedre – og tryggere – å ha mobilabonnement hos oss. Vi har nemlig lansert en helt ny sikkerhetstjeneste i mobilnettet vårt, som automatisk varsler deg om anrop vi mistenker er svindel – mens det ringer. Se hvordan det funker ›

Er du under 30, får du i tillegg aldersrabatt på mobilabonnementet ditt.

Raskt mobilnett

Bruk mobilen ubegrenset.

100 kr i rabatt

På ubegrenset data for deg under 30.

Ekstra SIM inkludert

I Ubegrenset Optimal og Ubegrenset Maksimal

Fri bruk i EU/EØS

Bruk mobilen som hjemme.

Ingen binding

Bytt som du vil.

Prøv oss i 2 md.

Blir du ikke fornøyd, får du pengene tilbake.

Finn ditt mobilabonnement

Mobilabonnement med ubegrenset data

Mobilabonnement med fast datamengde

Data kan brukes i Norge/EU/EØS. Ubegrenset data: Hastighet reduseres til 3 Mbit/s etter 100 GB og etter 200 GB for Ubegrenset Maksimal. Egne priser fra Norge til utlandet, for fly, offshore, skip, spesialnumre og bruk utenfor EU/EØS. Hastighet varierer etter kapasitet og andre forhold. Mer om fart og dekning

Hjelp til å velge?

Ta abonnementsvelger!

Nyhet! Automatisk varsel om svindelanrop

I dag er det nærmest umulig å vite om et ukjent anrop er uskyldig eller svindel før du har tatt telefonen. Selv da kan det være vanskelig å avsløre et svindelforsøk. 

Derfor har vi nå lansert en helt ny sikkerhetstjeneste som varsler om potensiell svindel – mens det ringer.

Tjenesten heter Nummervarsel, og den er integrert i mobilnettet vårt og fungerer derfor automatisk uten at du må gjøre noen ting.

Du får Telenor-trygghet i våre abonnement

Kvinne som snakker i telefonen, glad fordi hun har tjenesten Nummervarsel inkludert i mobilabonnementet fra Telenor
Nyhet!

Varsel om svindelanrop

Hos oss skal det være trygt å ta telefonen. Vår nye tjeneste Nummervarsel varsler om svindelanrop mens det ringer – helt automatisk.

Gutt med mobil i hånden
Inkludert i alle abonnement

Hjelp ved netthets

Nettslett hjelper deg med advokatbistand om du utsettes for netthets eller ufrivillig bildespredning.

Ikon for Nettvern som vises på en pc-skjerm
Inkludert i alle abonnement

Beskyttelse mot falske nettsider

Nettvern er et sikkerhetsfilter i Telenor-nettet, som blokkerer de vanligste utrygge nettsidene.

Kvinne på mobil - vi ser varselet man får fra Nettvern+
Inkludert i utvalgte abonnement

Avansert beskyttelse

Nettvern+ er et ekstra kraftig sikkerhetsfilter, som blokkerer både utrygge og mistenkelige sider.

Ønsker du et tilbud på mobilabonnement?

Få hjelp til å velge rett abonnement, enten det er til deg selv eller til flere i familien. Send inn din kontaktinfo, og en av våre selgere ringer deg.

Ja, takk! Kontakt meg

Spørsmål og svar om mobilabonnement for unge

  • Hvilket mobilabonnement er best for unge?

    Vi anbefaler abonnementet Fast 10 GB for ungdom. Bruker du mer enn det, kan du fylle på med datapakker. På våre abonnement med fast datamengde får du 50,- i rabatt.

    Bruker du mobilen til «alt»? Eller vil du helst slippe å tenke på databruken din? Da bør du velge et abonnement med ubegrenset data, som gir deg 100 kr i rabatt.

    Hvis du er usikker på hva du skal velge, kan du prøve vår abonnementsvelger, som hjelper deg med å finne rett abonnement.

  • Hvilket abonnement skal jeg velge?

    Vanskelig å bestemme seg? Da bør du teste vår abonnementsvelger, som hjelper deg med å finne rett abonnement.

    Prøv vår abonnementsvelger

  • Hvis jeg velger abonnement med fast datamengde, hva skjer når den inkluderte dataen er brukt opp?

    Da er det full stopp på dataen. Vil du ha mer data, kan du bestille datapakke i Mitt Telenor-appen.

  • Er det bindingstid?

    Nei, det er ingen binding når du bestiller et mobilabonnement hos oss. På den måten kan du teste et abonnement og bytte opp eller ned dersom det viser seg at det første du valgte ikke passer til din bruk.

  • Er Data Rollover inkludert i abonnementene?

    Data Rollover er inkludert i abonnementene som ikke har ubegrenset data, dvs. Fast 10 GB og Fast 5 GB. Det betyr at du får med ubrukt data videre til neste måned – helt automatisk. Du har oversikt over dataforbruket ditt i appen Mitt Telenor.

  • Jeg skal bytte til Telenor fra en annen operatør – hva må jeg gjøre?

    Det eneste du trenger å gjøre for å bytte operatør er å bestille et mobilabonnement hos oss, så fikser vi alt med operatøren du har i dag!

  • Kan jeg beholde nummeret mitt?

    Ja, absolutt, du velger selv om du vil beholde mobilnummeret ditt eller om du vil opprette et nytt.

  • Hva koster det å bruke mobilen i utlandet?

    Roam like home

    I hele EU/EØS og Storbritannia kan du bruke mobilabonnementet ditt til samme pris som ved bruk innenlands i Norge.

    For SMS og samtaler FRA Norge til utlandet gjelder egne priser. Se våre utlandspriser >

    Ring EU/EØS

    Ringer du mer enn 35 minutter i måneden til europeiske land? Med tjenesten Ring EU/EØS kan du ringe så mye du vil til disse landene - for kun 79,- i måneden. Finn ut mer >