Løs problemer med e-post
Her finner du løsninger på kjente problemer knyttet til sending og mottak av e-post, og utfordringer knyttet til overgangen av ny Online e-post. .
Hvilket problem opplever du?
Kan ikke sende e-postKan ikke motta e-postWebmail fungerer ikkeProblemer etter flytting til ny løsning-
Kan ikke sende e-post
-
Kan ikke motta e-post
-
Blir ikke problemet løst - Legg til konto på nytt
Problemer med webmail på Online.no
Dersom du opplever problemer med din Online e-post er dette det første du bør sjekke. Opplever du at mailen ikke fungerer her, er det altså stor sannsynlighet for at problemet skyldes noe med selve kontoen.
Dette kan være alt fra feil passord dersom du ikke får logget inn, til at e-postkontoen er deaktivert eller slettet. Deaktivering skjer automatisk dersom du ikke har logget deg inn i løpet av de siste 6 månedene. Du finner hjelp til disse problemstillingene under.
Hvis du ikke får løst problemet, ta kontakt med oss på kundeservice så vi kan hjelpe deg.
Problemer etter oppdateringen av Online e-post i 2023:
-
Det mangler e-post i mine mapper
-
Lage standardmapper
-
Slettet e-post kommer tilbake i innboksen
-
Det har dukket opp flere kopier av en mappe, med ett eller flere 1-tall bak. Hva gjør jeg?
-
E-post forsvinner når den flyttes fra en mappe til innboksen
-
Jeg har fått mange kopier av e-poster
Andre problemer
-
E-posten min er deaktivert
-
Glemt passord
-
Får mye spam og uønsket e-post
-
Har du mottatt varsel om Telenors Sender Policy Framework (SPF)?
-
Feilmelding: "554 5.7.1 Your email sending is blocked. ..."
-
Windows Live Mail har sluttet å fungere?