Løs problemer med e-post
Her finner du løsninger på kjente problemer knyttet til sending og mottak av e-post
Problemer med webmail på online.no
Dersom du opplever problemer med din Online e-post må du logge deg inn på webmail på telenor.no/online for å undersøke om du har samme problem også her.
Opplever du at mailen fungerer via webmail er det stor sannsynlighet for at problemet skyldes e-postleseren du bruker.
Opplever du samme feil på webmail som e-postprogrammet ditt, så kan det skyldes at det er en feil med kontoen din. Dette kan være alt fra feil passord dersom du ikke får logget inn, til at e-postkontoen er deaktivert eller slettet. Deaktivering skjer automatisk dersom du ikke har logget deg inn i løpet av de siste 6 månedene. Du finner hjelp til disse problemstillingene under.
Hvis du ikke får løst problemet, ta kontakt med oss på kundeservice så vi kan hjelpe deg.
Hvilket problem opplever du?
Kan ikke sende e-post
Kan ikke motta e-post
Hvorfor forsvinner e-poster?
Glemt passord
Blir ikke problemet løst - Legg til konto på nytt
Sette standardmapper
Får mye spam og uønsket e-post
E-posten min er deaktivert
Ønsker å justere lagringsmengden min / endre abonnement
Har du mottatt varsel om Telenors Sender Policy Framework (SPF)?
Feilmelding: "554 5.7.1 Your email sending is blocked. ..."
Windows Live Mail har sluttet å fungere?