Løs problemer med e-post
Her finner du løsninger på kjente problemer knyttet til sending og mottak av e-post
Har du opplevd feil med tomme e-postmapper? Her finner du hjelp ->
Innlogging via webmail bør alltid gjøres med Telenor ID
For best sikkerhet anbefaler vi alltid innlogging via webmail med Telenor ID eller BankID. Dette gir tofaktor-sikkerhet og beskytter kontoen din bedre.
Får du ikke til å opprette Telenor ID for pålogging? Gå til hjelpesiden vår her.
(Hvis du bruker e-postklienter som Outlook eller Apple Mail, logger du inn med brukernavn og passord. Denne metoden har ikke tofaktor-sikkerhet og er derfor mindre trygg. Passordet settes opp i e-postprogrammet og brukes kun der.)
Problemer med webmail på online.no
Dersom du opplever problemer med din Online e-post må du logge deg inn på webmail på telenor.no/online for å undersøke om du har samme problem også her.
Opplever du at mailen fungerer via webmail er det stor sannsynlighet for at problemet skyldes e-postleseren du bruker.
Opplever du samme feil på webmail som e-postprogrammet ditt, så kan det skyldes at det er en feil med kontoen din. Dette kan være alt fra feil passord dersom du ikke får logget inn, til at e-postkontoen er deaktivert eller slettet.
Hvis du ikke får løst problemet, ta kontakt med oss på kundeservice så vi kan hjelpe deg.
Hvilket problem opplever du?
Kan ikke sende e-post
Kan ikke motta e-post
Hvorfor forsvinner e-poster?
Glemt passord - webmail
Glemt passord - e-postprogram (Outlook, Apple Mail, etc.)
Blir ikke problemet løst - Legg til konto på nytt
Sette standardmapper
Får mye spam og uønsket e-post
E-posten min er deaktivert
Ønsker å justere lagringsmengden min / endre abonnement
Har du mottatt varsel om Telenors Sender Policy Framework (SPF)?
Feilmelding: "554 5.7.1 Your email sending is blocked. ..."
Windows Live Mail har sluttet å fungere?
Fant du ikke svar på det du lurte på?
Kontakt din e-post-leverandør for mer support og veiledning.
For eksempel: Gmail - Google support, Outlook - Microsoft support osv..
