Ny innlogging

Ett passord – flere tjenester! Vi har gjort det enklere for deg. Nå trenger du bare å logge inn én gang, så er du automatisk logget inn på alle våre tjenester fra samme mobil/pc.

Første gang du logger deg inn igjen på en av tjenestene må du gjennom noen enkle steg.

Stegene er godt forklart, så bare følg instruksene. Du vil bli bedt om å legge inn mobilnummer, e-post, godkjenne e-postadressen din og taste inn en verifiseringskode som kommer på SMS. Så lager du et passord og avslutter med å legge inn fødselsnummeret ditt. Er du Min Sky-bruker fra før, vil du bare bli bedt om mobilnummer, passord og fødselsnummer.

Spørsmål og svar

?

Hva er den nye påloggingsløsningen?

CONNECT fra Telenor er en trygg påloggingsløsning som gir deg enkel tilgang til flere tjenester. Telenor tilbyr en enkel og sikker autentiseringsløsning du kan stole på.
?

Hvorfor bør jeg bruke løsningen?

Du får enkel tilgang til de viktigste tjenestene fra Telenor. Mitt Telenor, Min Sky, Mine sider, Mine Kontakter, Mine Meldinger, Næpp og Min Familie.
?

Hvordan logger jeg ut av flere eller alle tjenester?

  1. Logg på 'Min CONNECT-konto'.
  2. Klikk på menyen 'Tjenester'.
  3. Klikk på «Fjern tilgang» på en spesifikk tjeneste eller «Fjern tilgang til alle tjenester» for å logge ut av alle.
?

Hvordan endrer eller legger jeg til et mobilnummer?

  1. Logg på 'Min CONNECT-konto'. 
  2. Klikk på 'Rediger' under 'Mine mobilnumre'.
  3. Angi nytt mobilnummer, og klikk på 'Lagre'.
  4. For å bekrefte mobilnummeret ditt, sender vi deg en verifiseringskode via SMS. Oppgi verifiseringskoden i feltet for verifiseringskode.

Merk! Dersom du bruker flere mobilnumre kan du legge til flere mobilnumre til din CONNECT-konto. Etter mobilnumrene er lagt til vil du kunne bruke dem til å logge på.

?

Hvordan endrer eller legger jeg til en e-postadresse?

  1. Logg på 'Min CONNECT-konto'. 
  2. Klikk på 'Rediger' under 'Mine e-postadresser'. 
  3. Angi den nye e-postadressen, gjenta ny e-postadresse i feltet, og klikk på 'Lagre'. 
  4. Vi vil sende deg en e-post med en bekreftelseslenke. Vennligst klikk på lenken for å bekrefte at e-postadressen er din.
    • Hvis du ikke kan logge på, men likevel ønsker å endre e-postadressen din, vennligst ring kundeservice på 915 09000.
Merk! Du kan legge til mer enn én e-postadresse til din CONNECT-konto. Etter du har lagt til e-postadressene, husk å velge hvilken du ønsker å ha som din primære e-postadresse. For eksempel hvis du må tilbakestille passordet senere, vil vi sende en link til den primære e-postadressen.
?

Er mine personopplysninger trygge?

Telenor beskytter dine personopplysninger ved å holde informasjonen trygg og sikker, og ved å være åpne om hvordan vi håndterer dine data:
  • Du er informert - vi er åpne om hvordan vi samler inn og bruker dine personopplysninger 
  • Dine personopplysninger brukes til å gi deg bedre og mer relevante tjenester 
  • Dine personopplysninger er private - vi deler ikke disse med tredjeparter 
  • Din trygghet er vår prioritet - vi sikrer alltid dine personopplysninger

For mer informasjon, se Telenors portal for personvern og datasikkerhet.

?

Jeg har glemt passordet, hva gjør jeg?

  1. Logg inn, skriv inn ditt mobilnummer og klikk på 'Neste'.
  2. Hvis din konto eksisterer, vises passordfeltet. Klikk du på linken med 'Glemt passordet?' nedenfor passordfeltet.
  3. Du vil motta en SMS eller e-post med en link for å tilbakestille passordet. Klikk på linken og velg et nytt passord.
?

Hvordan endrer jeg passord?

For å endre passordet eller administrere andre kontoinnstillinger:
  1. Klikk på 'Min CONNECT-konto', og 'Logg på'.
  2. Skriv inn ditt eksisterende passord. Angi et nytt passord og gjenta selvvalgt passord i feltet. Klikk deretter på 'Lagre'.
?

Hva er en verifiseringskode?

En verifiseringskode er en 4-sifret PIN-kode som vi sender til din mobil på SMS. Vi bruker denne koden til å bekrefte ditt mobilnummer. Denne koden kan bare brukes én gang.
?

Hvorfor har jeg ikke mottatt verifiseringskoden?

Dette kan skyldes at du har oppgitt et feil eller ugyldig mobilnummer, eller en teknisk feil. Sjekk dette og prøv på nytt:
  • Kontroller at du har angitt riktig mobilnummer
  • Kontroller at du har mobildekning 
  • Dersom du er i utlandet, kontroller at landskoden til mobilnummeret er riktig. Bruk følgende format, +47 xxxxxxxx 
  • Slå mobilen av og på

Hvis du fremdeles ikke har mottatt verifiseringskoden, ring kundeservice på 915 09000.

?

Jeg får en feilmelding på verifiseringskoden?

  1. Sjekk at verifiseringskoden du tastet inn er den samme som du fikk på SMS.
  2. Prøv igjen for å få en ny verifiseringskode.
  3. Hvis du fremdeles får feilmelding, ring kundeservice på 915 09000.
?

Jeg har nytt mobilnummer. Kan jeg fortsatt bruke denne innloggingen?

Ja, du kan fortsatt bruke samme CONNECT-konto ved å logge inn med din e-postadresse.

Hvis du har satt et passord:
  1. Logg på med din e-postadresse og passord til 'Min Connect-konto'. 
  2. Følg de samme trinnene i delen 'Hvordan endre eller legge til et mobilnummer'.

Hvis du ikke har satt et passord enda:

  1. Logg på med din e-postadresse til 'Min Connect-konto'.
  2. Vi vil automatisk sende deg en e-post med en link for å legge til/endre passord.
  3. Følg de samme trinnene i delen 'Hvordan endre eller legge til et mobilnummer'

Hvis du ikke har en e-postadresse, ring kundeservice på 915 09000.

?

Jeg har ny mobilleverandør. Kan jeg fortsatt bruke denne innloggingen?

Ja, du kan fortsatt bruke samme CONNECT-konto.
  • Hvis telefonmobilnummeret ikke har endret seg, trenger du ikke å gjøre noe.
  • Hvis telefonmobilnummeret ditt er endret, følg trinnene i delen 'Jeg har nytt mobilnummer. Kan jeg fortsatt bruke denne innloggingen?'.
?

Hvordan sletter jeg en konto?

For å slette din CONNECT-konto, kontakt kundeservice.

Merk! Dersom du sletter din CONNECT-konto vil du ikke lenger ha tilgang til tilknyttede tjenester og innholdet i disse tjenestene. Etter at kontoen er slettet, er det ikke mulig å gjenopprette CONNECT-kontoen.
?

Jeg har Samsung og blir ikke automatisk innlogget i tjenestene?

Grunnet en midlertidig teknisk utfordring vil Samsung-kunder fortsatt måtte logge seg på de forskjellige tjenestene. Dette vil bli fikset i begynnelsen av mars. Installerer du Chrome på mobilen og setter denne som standard nettleser, vil det fungere.  

?

Jeg får teknisk feil når jeg prøver å logge inn

Vennligst ring oss på 915 09000, så vi får sett på problemet for deg.

Vis flere spørsmål