Nett-TV på twe.no

T-We i din nettleser - direkte-TV, filmer eller serier akkurat når det passer.

T-we på nett

Ønsker du vite mer om hvordan du kan få mest ut av den nye løsningen? Trykk på linken under og gå til hovedside for T-We app og Nett-TV.

Les mer om Nett-TV og T-We app

Opplever du feil eller får feilkode?

Hvis du opplever problemer med T-We app eller på twe.no, kan du søke opp feilkoden via linken under.

Søk opp feilkode

Ofte stilte spørsmål

?

Hvorfor kan jeg ikke logge inn med det gamle brukernavnet og passordet mitt?

Vi bruker nå én felles individuell innlogging for tjenester fra Telenor (Connect ID). Den som er registrert som eier av T We abonnementet må logge på med sitt

mobilnummer, og eventuelt legge til flere mobiltelefonnummer som skal ha tilgang etter å selv ha logget inn.

?

Hvorfor er ikke filmen jeg leide på twe.no tilgjengelig på T We Boks eller T We App?

Sjekk at du velger riktig abonnement når du logger inn. I enkelte tilfeller (oppgradering av infrastruktur, flytting osv ) opprettes det et ekstra abonnement som skal sørge for at det ikke blir brudd i tjenesten. Dette abonnementet er ikke aktivt, og det synkroniseres ikke med det andre abonnementet som er knyttet til din T We Boks.

?

Hvorfor mangler noen av kanalene jeg har tilgang til på T We Boks når jeg bruker twe.no?

Ikke alle kanalselskapene tillater at vi strømmer deres innhold til andre skjermer enn T-We Boks. Du kan se hva som går på disse kanalene, og vi kan komme til å anbefale deg innhold fra disse, men du må altså se dette innholdet på T-We Boks, inntil vi får tillatelse til å strømme innholdet til andre skjermer.

?

Hvorfor får jeg ikke tilgang til TV2 Sport Premium, TV2 ukesarkiv eller NRK ukesarkiv på twe.no?­

Strømming av disse ukesarkivene forutsetter at du er hjemme. Dessverre kan vi ikke med sikkerhet fastslå at et nettleservindu er «hjemme», og derfor har vi ikke tillatelse til å vise slikt innhold på nett-TV.

?

Hvilken type cookies settes i nettleseren når jeg bruker twe.no?

De eneste cookiene som settes av twe.no er de som er nødvendige for at tjenesten skal fungere. Disse er knyttet til innloggingen (slik at du skal slippe å logge inn for hvert klikk).

?

Jeg blir bedt om å oppgi en PIN kode når jeg skal leie film. Hvilken PIN kode er det?

Det er den samme PIN-koden som du benytter når du leier film på T-We Boks. Denne kan du ha endret selv i innstillingene der, men dersom du ikke har gjort det, er standard PIN-kode 1234

?

Hvorfor har jeg ikke Netflix eller NRK appen tilgjengelig på twe.no , slik jeg har på T-We Boks?

Du kan enkelt åpne en ny fane eller et nytt vindu i nettleseren din og bruke disse tjenestene, ved å skrive nrk.no/tv eller netflix.com i adressefeltet.

?

Når jeg logger på får jeg beskjed om å fjerne en eller flere enheter før jeg kan fortsette. Hvorfor det? Og hvilken skal jeg velge?

Av sikkerhetsmessige årsaker er det en begrensning på hvor mange enheter som kan være registrert på ditt abonnement. Når du har nådd denne grensen så må du velge bort en eller flere enheter før du kan fortsette. Du vil fremdeles kunne bruke de enhetene du fjerner neste gang du logger på med dem.


Fant du ikke svar på det du lurte på?

Chat med Telmi
Snakk med vår chatbot
Trykk her for å starte ›

Kontakt Kundeservice
Snakk med oss
Gå til kontakt oss ›