T-We app

Last ned T-We

T-We App kan brukes hvor som helst i Norge, EØS og EU. Last ned T-We App til mobil og nettbrett her:

AppStore Google Play

T-We App til Apple TV finner du i Apple TV App Store

Innlogging

For å logge inn i den nye T-We appen må du ha en Mine sider-bruker på telenor.no.

Opprett ny bruker

  1. Opprett en Mine sider-bruker på Telenor hvis du ikke allerede har gjort det

  2. Last ned T-We appen

  3. Åpne appen - fyll inn mobilnummeret ditt hvis det ikke kommer opp automatisk.

  4. Du får tilsendt en verifiseringskode på sms.

Merk at eier av TV-abonnementet må laste ned appen først for deretter å gi tilgang til flere familiemedlemmer.

Innlogging på Apple TV

Åpne kameraet på mobiltelefonen, rett det mot QR-koden vist på TV-skjermen (eller skriv inn nettadressen vist ved siden av QR-koden) og trykk på varselet som blir vist på mobilskjermen. Følg instruksjonene på mobiltelefonen, og Apple TV vil logge automatisk inn på T-We.

Familiemedlemmer og profiler

For å gi familiemedlemmer tilgang trykk på TILGANG OG PROFILER, velg «lag ny tilgang» og oppgi PIN-koden, legg så til mobilnummeret til personen som skal ha tilgang til T-We appen. Husk å legge til landkode foran mobilnummeret. For norske mobilnummer er koden 47.

Eksempel: 4790129000

Alle profilene tilknyttet abonnementet er tilgjengelige på alle enhetene. Fra menyvalget TILGANG OG PROFILER kan du bytte og lage nye profiler.

Den forhåndslagde brukerprofilen Kids, er tilpasset de minste TV-titterne. Du kan endre eller fjerne denne profilen.

Hvilke enheter kan jeg bruke?

Appen kan lastes ned på mobiler og nettbrett med iOS eller Android og er tilgjengelig som egen app på Apple TV4 eller nyere. Appen støtter inntil fire samtidige brukere, slik at flere i familien kan se på forskjellig innhold samtidig.

Merk at t-we.no vil være under oppdatering fra 1. nov og derfor ikke tilgjengelig før 1. kvartal 2020.

Du kan bruke T-We App for å få TV i flere rom. Blir mobilskjermen litt for liten kan du sende innholdet fra appen via Chromecast eller Apple TV. Dermed får du innholdet opp på TV-skjermen!

I appen kan du også sende innholdet til din T-We boks.

Ønsker du flere T-We bokser kan du bestille en T-We Boks II her.

Er innholdet på T-We boksen og appen likt?

Det aller meste av innholdet er tilgjengelig i appen. Du kan se de fleste kanaler og arkiver både hjemme og på reise.

Noe innhold kan være utilgjengelig dersom vi mangler rettigheter til å vise det. Innhold som som er låst til hjemmet er markert i appen. Dette vil si at du må være koblet til hjemmenettet ditt for å få tilgang. Vi jobber kontinuerlig med å gjøre stadig mer innhold tilgjengelig, også utenfor huset.

Merk at alt innhold vil være låst til hjemmet dersom du bruker T-We appen på Apple TV.

Mine leiefilmer

Filmleie på iOS-enheter

Filmer du har leid på T-We Boks ligger under menyen «Leid innhold» på appen, så lenge leieperioden varer. Apples retningslinjer gjør at vi ikke kan tilby filmleie direkte i T-We appen for iOS-enheter og Apple TV.

?

Hva er PIN-koden og hvordan endrer jeg denne

PIN-koden er standard 1234 om du ikke har endret denne. Denne PIN-koden brukes til å begrense tilgang til å opprette og endre profiler, samt å gi andre tilgang til T-We appen. PIN-koden kan endres ved å trykke på (symbol – blyant i en firkant)-tegnet på profilen det gjelder og velg «endre profil», bla til siste side i oppsettet og velg «PIN-beskyttet» til JA og endre PIN-kode.