T-We app

Last ned T-We

T-We App kan brukes hvor som helst i Norge, EØS og EU. Last ned T-We App til mobil og nettbrett her. T-We App til Apple TV finner du i Apple TV App Store.

AppStore Google Play

Innlogging

Slik logger du inn som eier av abonnementet:

For å logge inn i T-We appen må du bruke mobilnummeret ditt. Mobilnummeret til deg som er eier av abonnementet, må være registrert i våre systemer for at du skal få tilgang til appen og kunne gi familiemedlemmer tilgang. Har vi ikke registrert ditt mobilnummer må du opprette en bruker på Mine sider på telenor.no.

Trenger du hjelp til å opprette en bruker på Mine sider:

Les mer om Connect ID og få hjelp med innlogging.

NB: Eier av TV-abonnementet må logge inn i appen før det kan gis tilgang til flere familiemedlemmer.

Legg til flere familiemedlemmer

Bruk en profil med adminrettigheter for å legge til nye mobilnummer og gi tilgang til familiemedlemmer. Når mobilnummeret er lagt til, kan personen logge inn i appen.

  1. Gå til PROFILER i T-We appen

  2. Velg Legg til mobilnummer

  3. Oppgi PIN-koden (dette er den samme som administrator-profilen på T-We boksen. 1-2-3-4 som standard dersom den ikke er endret.)

  4. Skriv inn mobilnummeret til personen som skal ha tilgang til appen.

I tillegg til å gi tilgang til appen kan du opprette brukerprofiler tilpasset hvert familiemedlem. Disse fungerer på samme måte som profiler på din T-We boks, og fungerer på tvers av alle enheter.

Hvilke enheter kan jeg bruke?

Appen kan lastes ned på mobiler og nettbrett med iOS eller Android og er tilgjengelig som egen app på Apple TV4 eller nyere. Appen støtter inntil fire samtidige brukere, slik at flere i familien kan se på forskjellig innhold samtidig.

Merk at t-we.no vil være under oppdatering fra 1. nov og derfor ikke tilgjengelig før 1. kvartal 2020.

I appen kan du også sende innholdet til din T-We boks.

Ønsker du flere T-We bokser kan du bestille en T-We Boks II her.

Sier T-We appen at du ikke er hjemme?

Får du melding i T-We Appen om at du ikke er hjemme, selv om du er det? Får du denne feilmeldingen, kan du gå gjennom følgende sjekkliste:

1. Er du faktisk tilkoblet nett (og ikke gjestenett)?

2. Er T-We-boksen tilkoblet og slått på?

3. Har du mesh-nettverk eller flere rutere?

Les mer her.

Er innholdet på T-We boksen og appen likt?

Det aller meste av innholdet du har valgt er tilgjengelig i appen. Du kan se de fleste kanaler og arkiver både hjemme og på reise.

Noe innhold kan være utilgjengelig dersom vi mangler rettigheter til å vise det. Dette vil du få beskjed om når du forsøker å spille av innholdet.

Ser du et Forbudt-ikon i appen kan det skyldes følgende:

  • Du har ikke valgt innholdet i din TV-pakke.

  • Innholdet er foreløpig kun tilgjengelig på din T-We Boks og ikke tilgjengelig på mobile enheter.

Vi jobber kontinuerlig med å gjøre stadig mer innhold tilgjengelig, også utenfor huset.

Filmleie på IOS-enheter

Filmer du har leid på T-We Boks ligger under menyen «Leid innhold» på appen, så lenge leieperioden varer. Apples retningslinjer gjør at vi ikke kan tilby filmleie direkte i T-We appen for iOS-enheter og Apple TV.

Innlogging på Apple TV

Åpne T-We appen på AppleTV - resten av innloggingen skjer på mobil.

1. Åpne kameraet på mobilen.

2. Scan QR-koden som vises på TV-skjermen

3. Logg inn via mobilen. Mobilnummeret til den som logger inn må være registrert i våre systemer.

4. Følg stegene på mobilen.

5. Når du ser denne siden fortsetter du på AppleTV:

connect ID