T-We App kan brukes hvor som helst i Norge, EØS og EU. Last ned T-We App til mobil og nettbrett her. T-We App til Apple TV finner du i Apple TV App Store.

Last ned T-We App

info icon

Dette trenger du for å bruke T-We app eller nett-TV på t-we.no

  • Et aktivt TV-abonnement fra Telenor.

  • Mobilnummeret til eier av abonnementet må være registrert i våre systemer.

  • Internettforbindelse via mobilnett eller WiFi.

  • Kun for T-We app: Hvis du vil ha tilgang til innhold som er låst til hjemmet, må du også ha en T-We Boks oppkoblet på samme nettverk. Dette vil ikke være tilgjengelig på t-we.no.

Innlogging

Slik logger du inn som eier av abonnementet:

For å logge inn må du bruke mobilnummeret ditt. Mobilnummeret til deg som er eier av abonnementet, må være registrert i våre systemer for at du skal få tilgang til appen/nett-TV og kunne gi familiemedlemmer tilgang. Har vi ikke registrert ditt mobilnummer må du opprette en bruker på Mine sider på telenor.no.

Trenger du hjelp til å opprette en bruker på Mine sider:

Les mer om Connect ID og få hjelp med innlogging.

NB: Eier av TV-abonnementet må logge inn i appen/på t-we.no før det kan gis tilgang til flere familiemedlemmer.

info icon

Relansering av t-we.no:

Vi har relansert vår Nett-TV portal. For å lese mer om den nye portalen, se hva som er endret og lese ofte stilte spørsmål, trykk på linken under.

Les mer om nye t-we.no

Opplever du feil eller får feilkode?

Hvis du opplever problemer med T-We app eller på twe.no, kan du søke opp feilkoden via linken under.

Søk opp feilkode

Legg til flere familiemedlemmer

Bruk en profil med adminrettigheter for å legge til nye mobilnummer og gi tilgang til inntil 5 familiemedlemmer. Når mobilnummeret er lagt til, kan personen logge inn i appen eller på twe.no.

  1. Gå til PROFILER

  2. Velg Legg til mobilnummer

  3. Oppgi PIN-koden (dette er den samme som administrator-profilen på T-We boksen. 1-2-3-4 som standard dersom den ikke er endret.)

  4. Skriv inn mobilnummeret til personen som skal ha tilgang til appen eller nett-TV.

I tillegg til å gi tilgang til appen/nett-TV kan du opprette brukerprofiler tilpasset hvert familiemedlem. Disse fungerer på samme måte som profiler på din T-We boks, og fungerer på tvers av alle enheter.

Hvilke enheter kan jeg bruke?

Appen kan lastes ned på mobiler og nettbrett med iOS eller Android og er tilgjengelig som egen app på Apple TV4 eller nyere. Appen støtter inntil fire samtidige brukere, slik at flere i familien kan se på forskjellig innhold samtidig.

T-we.no er tilgjengelig for Windows og Mac, og støtter per nå alle nettlesere med unntak av Microsoft Edge.

Totalt kan det være opptil 10 enheter påkoblet samtidig.

I appen kan du også sende innholdet til din T-We boks. Ønsker du flere T-We bokser kan du bestille en T-We Boks II her.

Sier T-We appen at du ikke er hjemme?

Får du melding i T-We Appen om at du ikke er hjemme, selv om du er det?

Får du denne feilmeldingen, kan du gå gjennom følgende sjekkliste:

  1. Er du faktisk tilkoblet nett (og ikke gjestenett)?

  2. Er T-We-boksen tilkoblet og slått på?

  3. Har du mesh-nettverk eller flere rutere?

Mer hjelp til hjemmesjekk

Er innholdet på T-We boksen og appen eller t-we.no ulikt?

Det aller meste av innholdet du har valgt er tilgjengelig i appen eller på t-we.no. Du kan se de fleste kanaler og arkiver både hjemme og på reise.

Noe innhold kan være utilgjengelig dersom vi mangler rettigheter til å vise det. Dette vil du få beskjed om når du forsøker å spille av innholdet.

Ser du et Forbudt-ikon i appen kan det skyldes følgende:

  • Du har ikke valgt innholdet i din TV-pakke.

  • Innholdet er foreløpig kun tilgjengelig på din T-We Boks og ikke tilgjengelig på mobile enheter eller nett-TV.

Vi jobber kontinuerlig med å gjøre stadig mer innhold tilgjengelig, også utenfor huset.

Merk at strømmetjenester som Netflix og Viaplay er egne apper og ikke en del av T-We appen.

Filmleie på IOS-enheter

Filmer du har leid på T-We Boks ligger under menyen «Leid innhold», så lenge leieperioden varer. Apples retningslinjer gjør at vi ikke kan tilby filmleie direkte i T-We appen eller t-we.no for iOS-enheter og Apple TV.

Problemer med avspilling av HBO i appen

Hvis du opplever problemer med avspilling av HBO i T-We appen, kan du prøve følgende:

  1. Gå inn på menyen (hamburgermeny)

  2. Velg "INNSTILLINGER"

  3. Velg "VIDEOKVALITET"

  4. Skru på "Reduser kvaliteten/databruken når du er tilkoblet ..." (begge alternativene)

Avspilling skal fungere som normalt om du reduserer videokvaliteten noe.