Send e-post til Telenor
Vi bruker e-postskjemaer istedenfor en åpen e-postadresse for sikre at vi får all informasjonen vi trenger for å hjelpe deg. Videre behandling foregår via e-post eller telefon.
Behandlingstid på e-post er nå: inntil 10 virkedager
Hva ønsker du kontakte oss om?
Trykk på knappene under for å gå videre
Mobil og Mobilt Bredbånd
Abonnement og FakturaOppsigelseTrådløst Bredbånd m/u TV
Abonnement og FakturaOppsigelseInternett, TV og Hjemmetelefon
Abonnement og FakturaOppsigelseHar du mottatt en svindelmelding på SMS eller e-post som du gjerne vil tipse oss om? Da kan du rapportere det inn her.
Ved at du som kunde rapporterer inn meldinger du mottar, kan vi raskere fange opp svindelforsøk og ta en vurdering på om disse bør blokkeres i våre systemer. Vi tar en vurdering av alle rapporteringer vi mottar - men kan dessverre ikke svare opp alle meldingene vi får. Trenger du mer hjelp med saken ber vi deg ta kontakt med oss på kundeservice.
Tekniske henvendelser
Vi har ikke mulighet til å behandle henvendelser om feil på bredbånd, Online e-post, TV, telefoni eller mobil via e-post.
Du kan forsøke våre hjelpesider for å se om du kan løse problemet selv, eller kontakte oss per telefon.