Hjelp til faktura og betaling

Her finner du svar på de fleste spørsmål om fakturering og din faktura

Ikon Faktura

Er fakturaen ikke som forventet?

Det første du bør sjekke er hvilken periode fakturaen gjelder for.

Er det den første fakturaen du får fra oss, eller en faktura etter du har gjort endringer på abonnement kan fakturaen gjelde for en lengre periode enn vanlige faktura.

Det er også viktig å sjekke forbruket - har du feks ringt til spesialnumre, vært i utlandet eller brukt telefonen til å betale for innholdstjenester?

Åpne din faktura på Mine Sider
Chat med Telmi

Chat med Telmi

Telmi hjelper deg med din faktura

Finn din faktura

Mine Sider

  • Trykk på boksen under, den tar deg direkte til Faktura-sidene

  • Finn fakturaen du leter etter i listen og trykk på fakturanummeret

  • Trykk på "Se alle detaljer" for å se faktura i nettleseren.

Mine Sider

Mine Sider

Trykk her for å logge inn

Mitt Telenor

  • Hvis du er på mobil, åpne appen ved å trykke på knappen under. Er det første gang du bruker den, må du logge deg på.

  • Bla ned til Faktura og klikk på den.

  • Nederst på siden finner du en månedsoversikt med tidligere faktura

Mitt Telenor

Mitt Telenor-appen

Trykk her for å åpne

Inkasso og stengt abonnement

Hvis du ikke betaler fakturaen din ved forfall, vil du få en purring.

Hvis du ikke betaler purringen innen fristen, vil fakturaen kunne gå til inkasso. Når fakturaen går til inkasso overtar inkassobyrået kravet fra Telenor, og du må betale regningen til dem.

Hvis inkassokravet ikke betales, vil abonnement ditt bli stengt. For å få det åpnet igjen, må du betale inn skyldig beløp.

Les mer om hvordan du kan få åpnet ditt abonnement