Hjelp til TV 2 Play Basis
Her finner du veiledninger og hjelp for å komme igang med TV 2 Play om du skulle stå fast

TV 2 Play Basis er inkludert i T-We!
TV 2 Play Basis er tilgjengelig på din TV-boks, i T-We appen, i TV 2 Play appen og på tv2play.no.
For å få tilgang til våre strømmetjenester må TV-boksen være koblet til internett. Slik gjør du det.
Logg inn i TV 2 Play
Slik gjør du det:
- Finn programmet du vil se på din T-We Boks og trykk på Spill av i TV 2 Play eller Se i TV 2 Play 
- Trykk på Kjør på for å aktivere kontoknytning mellom TV 2 og Telenor 
 Vent noen sekunder mens dette pågår
- Trykk på Spill av filmen når du får opp "Alt er klart-bildet" på skjermen 
Jeg har TV 2 Play-konto fra før
Hvis du allerede har en konto til TV 2 Play, kan du koble den sammen med T-We abonnementet ditt. På den måten får du basis-pakken uten ekstra kostnad, og du får rabatt om du vil oppgradere til pakker med mer innhold.
- Koble eksisterende TV 2 Play-konto sammen med T-We- T-We App 
- Koble eksisterende TV 2 Play-konto sammen med T-We- På TV-boks 
- Jeg har oppgradert til en større pakke fra TV 2 Play fra før
- Jeg har hatt TV 2 Play fra en annen leverandør
Feilmeldinger
- "Du har ikke tilgang til TV 2 Play"
- "Eier av T-We abonnementet må logge inn..."
- "Noe gikk galt" - Vi klarer ikke å hente navn og e-post fra Telenor
- "Velg et alternativ for å få tilgang"
- Problemer med Telenor ID-innlogging
- Fail F3206: Could not start playback. Content is not available.
Opplever du andre feilmeldinger etter du er logget inn, eller trenger veiledning til bruk av TV 2 Play appen, forsøk TV 2s hjelpesider eller ta kontakt med TV 2.
Spørsmål og svar
- Hvor mange samtidige brukere kan man ha på TV 2 Play?
- Hva gjør jeg hvis jeg har TV 2 Play-konto fra før?
- Kan jeg oppgradere til TV 2 Play med Disney+?
- Kan jeg oppgradere TV 2 Play Basis fra Telenor til andre pakker?
- Hvor kan jeg se TV 2 Play?
- Kan jeg fjerne TV 2 Play Basis fra poengmodellen?