Hjelp til TV 2 Play Basis
Her finner du veiledninger for å komme igang med TV 2 Play og hjelp om du skulle stå fast.

TV 2 Play Basis er nå inkludert i T-We!
TV 2 Play Basis er tilgjengelig på din TV-boks, i T-We appen, i TV 2 Play appen og på Nett-TV.
For å få tilgang til våre strømmetjenester må TV-boksen være koblet til internett. Slik gjør du det.
Logg inn i TV 2 Play
Er det første gang du skal bruke TV 2 Play? Videoen under viser hvordan du aktiverer din konto og logger deg inn på din T-We boks:
Slik gjør du det
Finn programmet du vil se på din T-We Boks og trykk på Spill av i TV 2 Play
Trykk Bekreft for å gå videre
Skann QR-koden med mobilen, eller gå direkte til linken som er oppgitt på din PC eller mobiltelefon
Velg Fortsett med Telenor T-We
Logg inn med din Telenor ID
Fyll ut registreringsskjema - e-postadresse, mobilnummer, navn og fødselsdato og trykk Lagre informasjon
Skriv inn engangskoden som vises på din TV-skjerm og gå videre
På TV-skjermen, velg ønsket profil for å fullføre innloggingen. Nå er du klar til å strømme!

1. Finn programmet du vil se i T-We App
Når du finner et program du vil se på i T-We App, trykk på Åpne TV 2 Play

2. Trykk på Logg inn
Velg Logg inn

3. Velg Telenor T-We
Velg Fortsett med Telenor T-We

4. Logg inn med Telenor ID
Logg inn med din vanlige Telenor ID-innlogging. Når du er logget inn, blir din tilgang aktivert og du må sette opp en konto hos TV2 Play

5. Registreringsskjema
Fyll inn e-postadresse, mobilnummer, navn og fødselsdato og klikk på Lagre informasjon

6. Velg Profil
Appen har opprettet en profil for deg automatisk. Velg profilen for å fullføre innloggingen. Nå er du klar til å strømme!
Jeg har TV 2 Play-konto fra før
Hvis du allerede har en konto til TV 2 Play, kan du koble den sammen med T-We abonnementet ditt. På den måten får du basis-pakken uten ekstra kostnad, og du får rabatt om du vil oppgradere til pakker med mer innhold.
-
Koble eksisterende TV 2 Play-konto sammen med T-We
T-We App -
Koble eksisterende TV 2 Play-konto sammen med T-We
På TV-boks -
Jeg har oppgradert til en større pakke fra TV 2 Play fra før
-
Jeg har hatt TV 2 Play fra en annen leverandør
Feilmeldinger
-
"Du har ikke tilgang til TV 2 Play"
-
"Eier av T-We abonnementet må logge inn..."
-
Problemer med Telenor ID-innlogging
-
Fail F3206: Could not start playback. Content is not available.
Spørsmål og svar
-
Hvor mange samtidige brukere kan man ha på TV 2 Play?
-
Hva gjør jeg hvis jeg har TV 2 Play-konto fra før?
-
Kan jeg oppgradere til TV 2 Play med Disney+?
-
Kan jeg oppgradere TV 2 Play Basis fra Telenor til andre pakker?
-
Hvor kan jeg se TV 2 Play?
-
Kan jeg fjerne TV 2 Play Basis fra poengmodellen?