Hjelp til TV 2 Play Basis
Her finner du veiledninger og hjelp for å komme igang med TV 2 Play om du skulle stå fast

TV 2 Play Basis er inkludert i T-We!
TV 2 Play Basis er tilgjengelig på din TV-boks, i T-We appen, i TV 2 Play appen og på tv2play.no.
For å få tilgang til våre strømmetjenester må TV-boksen være koblet til internett. Slik gjør du det.
Logg inn i TV 2 Play
Slik gjør du det:
Finn programmet du vil se på din T-We Boks og trykk på Spill av i TV 2 Play
Trykk på Kjør på for å aktivere kontoknytning mellom TV 2 og Telenor
Vent noen sekunder mens dette pågårTrykk på Spill av filmen når du får opp "Alt er klart-bildet" på skjermen
Jeg har TV 2 Play-konto fra før
Hvis du allerede har en konto til TV 2 Play, kan du koble den sammen med T-We abonnementet ditt. På den måten får du basis-pakken uten ekstra kostnad, og du får rabatt om du vil oppgradere til pakker med mer innhold.
Koble eksisterende TV 2 Play-konto sammen med T-We
T-We App
Koble eksisterende TV 2 Play-konto sammen med T-We
På TV-boks
Jeg har oppgradert til en større pakke fra TV 2 Play fra før
Jeg har hatt TV 2 Play fra en annen leverandør
Feilmeldinger
"Du har ikke tilgang til TV 2 Play"
"Eier av T-We abonnementet må logge inn..."
"Noe gikk galt" - Vi klarer ikke å hente navn og e-post fra Telenor
"Velg et alternativ for å få tilgang"
Problemer med Telenor ID-innlogging
Fail F3206: Could not start playback. Content is not available.
Opplever du andre feilmeldinger etter du er logget inn, eller trenger veiledning til bruk av TV 2 Play appen, forsøk TV 2s hjelpesider eller ta kontakt med TV 2.
Spørsmål og svar
Hvor mange samtidige brukere kan man ha på TV 2 Play?
Hva gjør jeg hvis jeg har TV 2 Play-konto fra før?
Kan jeg oppgradere til TV 2 Play med Disney+?
Kan jeg oppgradere TV 2 Play Basis fra Telenor til andre pakker?
Hvor kan jeg se TV 2 Play?
Kan jeg fjerne TV 2 Play Basis fra poengmodellen?