Dame sjekker e-post på pc

Vi oppgraderer e-posttjenesten din

Denne våren får du en oppgradering av din Online e-post som gir deg en trygg og brukervennlig løsning for fremtiden.

Vi startet i slutten av januar med å flytte alle med en @online e-postadresse gradvis over til ny løsning. Vi forventer å ha flyttet over alle før juni 2023.

Endringer i pris for Online e-post

I sommer vil månedsprisene endres for våre kunder.

01.06.2023

Dersom du ikke har betalt månedspris for e-postkontoen frem til nå vil du overføres til E-post 5 GB som koster 39 kroner i måneden. Dette vil gjelde fra 1. juni 2023.

01.07.2023

Dersom du allerede betaler 29 kroner i måneden for e-postfilter og lagring vil du overføres til E-post 15 GB som koster 49 kroner i måneden. Denne utgiften vil bli belastet fra og med 1. juli 2023.

Online e-post 5 GB
Online e-post 15 GB

Nye fordeler

Online e-post rustes for fremtiden med et forbedret spamfilter, økt lagringsplass og en ny webmail med med både oppgraderte og helt nye funksjoner. Du finner webmailen ved å logge inn på Online.no.

Hvis du vil lese mer om hvordan du bruker det nye spamfilteret finner du tips i denne artikkelen.

Telenor jobber systematisk med å sikre et godt personvern og som bruker av Online e-post blir dine personopplysninger ivaretatt. Dette innebærer blant annet at vi ikke deler informasjon med tredjeparter for bruk til kommersielle formål.

Ofte stilte spørsmål nye Online e-post

  • ikon spørsmålstegn

    Hvorfor må jeg betale for Online e-post?

    Chevron down 14x14px
  • ikon spørsmålstegn

    Jeg har mottatt mye spam i innboksen min. Kommer denne situasjonen til å bedre seg nå?

    Chevron down 14x14px
  • ikon spørsmålstegn

    Hvorfor skal jeg ha en konto hos Online e-post og ikke skaffe meg en konto hos en annen tilbyder?

    Chevron down 14x14px
  • ikon spørsmåltegn

    Jeg står som eier av en e-postkonto, men ønsker å overføre kontoen til en annen person. Hva gjør jeg?

    Chevron down 14x14px
  • ikon spørsmålstegn

    Kan alle bruke webmailen?

    Chevron down 14x14px
  • ikon spørsmålstegn

    Jeg har fått tilgang til den nye webmailen, men er usikker på hvordan jeg kan bruke den. Hva gjør jeg?

    Chevron down 14x14px
  • ikon spørsmålstegn

    Hvor mye lagringsplass trenger jeg?

    Chevron down 14x14px
  • ikon spørsmålstegn

    Hvordan vet jeg hvor mye lagringsplass jeg har brukt?

    Chevron down 14x14px
  • ikon spørsmålstegn

    Hvordan faktureres Online e-post?

    Chevron down 14x14px
  • ikon spørsmålstegn

    Hvordan unngår jeg fakturagebyr?

    Chevron down 14x14px
  • ikon spørsmålstegn

    Hvordan sier jeg opp min e-postkonto?

    Chevron down 14x14px
  • ikon spørsmålstegn

    Jeg har ikke mottatt prisinformasjon om Online e-post. Hvorfor ikke?

    Chevron down 14x14px
  • ikon spørsmåltegn

    Hva skjer hvis jeg ikke betaler fakturaen?

    Chevron down 14x14px
  • ikon spørsmålstegn

    Kan jeg beholde gratisversjonen av Online e-post?

    Chevron down 14x14px
  • ikon spørsmålstegn

    Jeg betaler allerede for e-postfilter og ekstra lagring. Hva slags endringer kan jeg vente meg og når får jeg informasjon på e-post?

    Chevron down 14x14px

Ofte stilte spørsmål om overføringen av min konto til ny e-postløsning

  • ikon spørsmålstegn

    Hvordan merker jeg at jeg har blitt flyttet over til ny e-postløsning?

    Chevron down 14x14px
  • ikon spørsmålstegn

    Jeg har glemt passordet mitt, hva gjør jeg?

    Chevron down 14x14px
  • ikon spørsmålstegn

    Hvorfor oppgraderer dere e-posttjenesten?

    Chevron down 14x14px
  • ikon spørsmålstegn

    Kan noe skje med det jeg har lagret i e-postkontoen min når jeg flyttes over?

    Chevron down 14x14px
  • ikon spørsmålstegn

    Kan jeg fortsatt bruke den gamle webmailen?

    Chevron down 14x14px
  • ikon spørsmålstegn

    Når flyttes jeg over til ny e-postløsning?

    Chevron down 14x14px
  • ikon spørsmålstegn

    Jeg er webmail-bruker men har fortsatt ikke blitt flyttet over til ny løsning. Jeg mistenker at noe er feil.

    Chevron down 14x14px

Problemer med e-postmapper etter at du ble flyttet over til ny e-postløsning?

  • spørsmål ikon

    Etter at jeg ble flyttet over på ny e-postløsning mangler det e-post i enten Spam-mappen, Sendt-mappen, mappen for slettet e-post, eller andre lignende mapper.

    Chevron down 14x14px
  • spørsmål ikon

    Hvordan setter jeg standard-mappene for sendt e-post, slettede e-poster, spam-mappen og så videre, i e-postleserne mine?

    Chevron down 14x14px
  • Spørsmål ikon

    Etter at jeg har slettet e-post så kommer den tilbake i innboksen min. Hvordan får jeg endret dette?

    Chevron down 14x14px
  • ikon spørsmålstegn rundt

    Det har dukket opp flere kopier av en mappe, med ett eller flere 1-tall bak. Hva gjør jeg?

    Chevron down 14x14px
  • ikon spørsmålstegn

    E-post ser ut til å forsvinne når den flyttes over til innboksen fra annen mappe, for eksempel Spam-mappen.

    Chevron down 14x14px

Fant du ikke svar på det du lurte på?