Mobilt Bedriftsnett gjør det mulig for de ansatte å besvare innkommende anrop, der de er. Med sentralbordet på mobilen er du lett tilgjengelig for kundene og unngår dermed tapte anrop.

Et velfungerende sentralbord er ikke bare lønnsomt, det gir også en god kundeopplevelse.

Hva er Mobilt Bedriftsnett?

Mobilt Bedriftsnett er en tjeneste som hjelper din bedrift med å yte bedre service mot kunder og samarbeidspartnere, i tillegg til bedre samhandling internt. De ansatte kan enkelt styre sin egen tilgjengelighet og få oversikt over sine kollegaers status. 

Mange nyttige tjenester for bedriftens ansatte


Så enkelt fungerer det


Ett nummer til bedriften

Med ett hovednummer til bedriften blir det enkelt for kunder å ringe inn, og alle samtaler blir ivaretatt på en profesjonell måte.

Skjermdump av Ett hovednummer
Velkomstmelding


Alltid noen som svarer

Kunden møter en velkomsthilsen med tastevalg som styrer samtalen videre. Løsningen er fleksibel og settes opp etter din bedrifts ønsker og behov.


Automatisk viderekobling

I bedriftens åpningstid settes samtaler videre slik at kunden raskt kommer frem til rett person/avdeling.

Viderekobling til ansatte
Utenfor åpningstid


Aldri stengt

Utenfor bedriftens åpningstid møtes kunden av en talemelding som informerer om åpningstider og kontaktpersoner når bedriften er stengt.

Appen gir deg full kontroll på anropene

Hvordan blir Mobilt Bedriftsnett brukt av våre kunder?

Se hvordan tre kunder bruker Mobilt Bedriftsnett for å forenkle hverdagen sin. For eksempel så hadde Norsk Tilhengersenters et gammelt telefonsystem som skapte stress og tapte anrop.

Kontakt oss for en uforpliktende prat

Vi hjelper deg med å finne en skreddersydd løsning for deg og ditt firma.