Raskest igjen

Ferske tall fra Ookla Speedtest for 2. halvår 2025, viser at Telenors 5G-nett fortsatt er klart raskest i Norge.

Målingene til Ookla viser blant annet at Telenor har:

  • Det raskeste 5G-nettet («Fastest 5G Network»)

  • Det raskeste mobilnettet («Fastest Mobile Network»), altså både 4G og 5G

Ookla konkluderer med å kåre Telenor til Norges beste mobilnett.

Se hele rapporten her >

Finn ditt mobilabonnement

Mobilabonnement med fast datamengde

Mobilabonnement med ubegrenset data

Data kan brukes i Norge/EU/EØS. Ubegrenset data: Hastighet reduseres til 3 Mbit/s etter 100 GB og etter 200 GB for Ubegrenset Maksimal. Egne priser fra Norge til utlandet, for fly, offshore, skip, spesialnumre og bruk utenfor EU/EØS. Hastighet varierer etter kapasitet og andre forhold. Mer om fart og dekning

Slik fungerer pengene tilbake-garantien

Du bestiller enkelt og greit det mobilabonnement du har lyst på – og så kan du bare kose seg med Telenor-opplevelsen. Hvis du ikke blir fornøyd, tar du kontakt med kundeservice på telefon, så hjelper vi deg.

Disse vilkårene gjelder:

  • Gjelder for nye nummer eller nummer som overføres fra en annen operatør. (Kun én gang per nummer.)

  • Kan kombineres med kjøp av mobil med Splitt.

  • Det er kun månedsprisene for abonnementet som blir refundert, ikke f.eks. Splitt-månedsprisen, tilleggstjenester, ev. etablering av nytt nummer eller bruk utover det som er inkludert i abonnementet.

  • Månedsprisene betales tilbake hvis du skal bytte til en annen operatør, men ikke hvis du bare sier opp abonnementet.

  • Garantien gjelder ikke for Forskudd-abonnementene.

Det er enkelt å prøve oss

Vi ordner alt med din gamle operatør, du behøver ikke gjøre noe.

Ditt gamle abonnement fungerer som normalt, og avsluttes automatisk når du er overført til oss.

Etter 2–5 dager får du et SIM-kort fra oss i posten. Sett SIM-kortet i mobilen og voilà – velkommen til Telenor!

Les mer

Nyttig info

  • Prøv oss i 2 måneder

    Nå kan du prøve Telenor i 2 måneder. Ombestemmer du deg, får du månedsprisene tilbake. Se noe av det du får som Telenor-kunde

    Slik gjør du det

    Du bestiller enkelt og greit det mobilabonnementet du er interessert i, og så er det bare å kose seg med prøvingen. Hvis du ikke blir fornøyd, tar du kontakt med kundeservice på telefon innen 60 dager etter at du har byttet til en annen operatør, så hjelper vi deg.

    Om pengene tilbake-garantien

    • Gjelder for nye nummer eller nummer som overføres fra en annen operatør. (Kun én gang per nummer.)

    • Kan kombineres med kjøp av mobil med Splitt.

    • Det er kun månedsprisene for abonnementet som blir refundert, ikke f.eks. Splitt-månedsprisen, tilleggstjenester, ev. etablering av nytt nummer eller bruk utover det som er inkludert i abonnementet.

    • Månedsprisene betales tilbake hvis du skal bytte til en annen operatør, men ikke hvis du bare sier opp abonnementet.

    • Garantien gjelder ikke for Forskudd 4 GB og Forskudd 10 GB.

  • Ønsker du et tilbud på mobilabonnement?

    Få hjelp til å velge rett abonnement, enten det er til deg selv eller til flere i familien. Send inn din kontaktinfo, så ringer en av våre selgere deg.

  • Vilkår for mobilabonnement