Forsikring

Knust skjerm – hva nå?

Slik går du frem hvis du har knust skjermen eller skadet mobilen din.
Knust skjerm på en iPhone mobiltelefon

Lagre innhold

Før du leverer inn mobilen til reparasjon er det viktig å sikre innholdet på mobilen din da dette kan forsvinne ved reparasjon.

  • iPhoneTrykk på Innstillinger, deretter iCloud (for iPhone7, trykk på initialene dine etter Innstillinger, deretter iCloud). Velg Sikkerhetskopier og trykk på Sikkerhetskopier nå. Er denne allerede skrudd på skal backup være automatisk på.

  • Android Gå til Innstillinger, deretter Kontoer. Her kan du administrere tjenester, og aktivere/deaktivere automatisk synkronisering.

Meld skade

Apper som sikrer innholdet ditt

Ikon Min Sky på knust skjerm infoside

Min Sky-appen

Min Sky lagrer bildene dine automatisk og du har alltid en backup trygt lagret.

Les mer
Ikon Se Hvem på knust skjerm infoside

Se Hvem-appen

Kontaktene dine samlet på ett sted, samt full kontroll på ukjente nummer.

Les mer

Registrer skaden

Når du melder inn en forsikringssak, kan du velge den reparasjonsmuligheten som passer best for deg. Les mer om reparasjonsmuligheter ›

Hva skjer etter at du har meldt inn en skade?

Etter at du har meldt inn din forsikringssak til SquareTrade vil saken behandles. Du mottar en e-post når saken er ferdig behandlet, og hva som skjer videre etter det.

Spørsmål? Les mer på squaretrade.no eller ta kontakt med Squaretrade på nummer 21 49 20 59 (mandag - fredag 10–18).

Nyttig informasjon

i

Finn ut hvilken forsikring du har

Hvis du ikke vet hvilken forsikring du har kan du sjekke dette på Mine sider eller i Mitt Telenor-appen. Velg hvilken mobil det gjelder, og trykk Se forsikringsbevis.

i

Egenandel

Egenandelen avhenger av hvilken mobiltelefon du har. Ved reparasjon betales halv egenandel. Se din egenandel i forsikringsbeviset ditt på Mine sider eller i Mitt Telenor-appen.

i

Vilkår forsikring