Knust skjerm – hva nå?

Knust skjerm på en iPhone mobiltelefon
Slik går du frem hvis du har knust skjermen eller skadet mobilen din.

Med skjerm menes den delen av mobilen som viser informasjon.

Er du usikker på hvilken forsikring du har, kan du sjekke dette på Mine sider eller i Mitt Telenor-appen. Velg hvilken mobil det gjelder, og trykk Se forsikringsbevis.

Har du knust skjermen eller skadet mobilen?
Meld forsikringskrav

Hva skjer etter jeg har meldt inn en forsikringssak?

Etter at du har meldt inn din forsikringssak til SquareTrade, vår samarbeidspartner, vil saken behandles. Du mottar en e-post når saken er ferdig behandlet, og hva som skjer videre etter det.

Spørsmål? Les mer på squaretrade.no eller ta kontakt med Squaretrade på nummer 21 49 20 59 (mandag - fredag 10–18).

Sikre innhold

Før du leverer inn mobilen til reparasjon er det viktig å sikre innholdet på mobilen din da dette kan forsvinne ved reparasjon.

  • iPhoneTrykk på Innstillinger, deretter iCloud (for iPhone7, trykk på initialene dine etter Innstillinger, deretter iCloud). Velg Sikkerhetskopier og trykk på Sikkerhetskopier nå. Er denne allerede skrudd på skal backup være automatisk på.

  • AndroidGå til Innstillinger, deretter Kontoer. Her kan du administrere tjenester, og aktivere/deaktivere automatisk synkronisering.

Husk at alle våre Telenor-abonnement også har ubegrenset lagring av mobilbilder i Min Sky-appen. Da er de lagret trygt på ett sted, og du har tilgang til dem fra hvor enn du befinner deg.

Melde inn forsikringssak

Les mer om reparasjonsmuligheter ›

i

Vilkår