Fordeler med Plussforsikring

  • Erstatningsmobil

    Tilsvarende mobil etter bare én virkedag - også når du er i Europa og USA!

  • Én bekymring mindre

    Du er dekket uansett hvor du befinner deg i verden.

  • Enkel skademelding

    Meld forsikringskrav enkelt på nett


Meld forsikringskrav

Min mobil er:

*Inntil 2 virkedager for avsidesliggende områder i Nord-Norge/Svalbard og Europa/USA. For å motta erstatningsmobil innen én virkedag, må skade eller tapt mobil godkjennes innen kl. 18.00 på en virkedag (norsk tid).)

Egenandel

Egenandelen varierer ut ifra hvilken mobiltelefon du har, og om det er første skade eller ikke.

test

*Egenandelen er 600,-/1000,- ved første skade (avhengig av om kjøpsverdien på mobilen er under/over 7500,-). Se din egenandel i forsikringsbeviset på Mine sider eller i Mitt Telenor-appen.

Hjelp og kampanjer

i

Drop in-lokasjoner

Når forsikringskravet ditt er godkjent, leverer du den ødelagte mobilen og en forsikringssak-ID til et Conmodo-verksted i nærheten av deg.

Våre verksteder i Norge finner du her:

Bergen: Skostredet 18, 5071 Bergen

Trondheim: Olav Tryggvasons gate 27, 7011 Trondheim

Oslo: Kongens gate 6, 0153 Oslo, inngang fra Rådhusgata

i

Plussforsikring inkludert i 2 måneder­

Kampanje! Vi spanderer Plussforsikring i 2 måneder hvis du kjøper ny mobil hos Telenor. Når kampanjeperioden nærmer seg slutten mottar du en SMS om du vil videreføre forsikringen.

Merk, i nettbutikken ligger forsikringen med som forhåndsvalgt. Handler du i butikk må tjenesten legges med av selger ved bestilling.

i

Vilkår forsikring

Ønsker du å avbestille en mobilforsikring må du ringe kundeservice på telefon 915 09000.

i

Jeg har spørsmål om min forsikringssak

Etter at du har meldt inn din forsikringssak til SquareTrade, vår samarbeidspartner, vil saken behandles. Du mottar en e-post når saken er ferdig behandlet, og hva som skjer videre etter det.

Spørsmål? Ta kontakt med Squaretrade på nummer 21 49 20 59 (mandag - fredag 10–18).