SWAP forsikring

SWAP

Når du har SWAP er du forsikret. SWAP Skjermforsikring er alltid inkludert. Kjøper du SWAP nå kan du også få med vår beste forsikring, SWAP Plussforsikring, i 3 måneder.

SWAP Skjermforsikring / 0,- per måned
1 av 4 har opplevd å knuse mobilskjermen. Da er det trygt å vite at skjermforsikring er inkludert i SWAP. Er uhellet ute blir mobiltelefonen normalt reparert innen 5 virkedager, og egenandelen er 500,- ved første skade.

SWAP Skjermforsikring dekker knust skjerm og med knust skjerm menes den delen av mobiltelefonen som viser informasjon.

SWAP Plussforsikring / 59,-* per måned
Nå! 3 første måneder inkludert

Vil du være forsikret mot alle skader, uhell og tyveri velger du SWAP Plussforsikring. Skjer det noe med mobilen din, så får du en tilsvarende mobil etter en virkedag - i hele Europa! Egenandelen er 500,- ved første skade.

Har du allerede en SWAP-avtale og ønsker SWAP Plussforsikring får du dette ved å kontakte Kundeservice på 915 09000. 

I visse perioder opplever vi høyere trykk vedrørende forsikring og det kan ta lenger tid å få behandlet saken.

Melde forsikringssak? Se her for hva du gjør hvis mobilen din er skadet eller mistet

* 79,- per måned fra 01.01.19

Kampanjer og hjelp forsikring

i

SWAP Plussforsikring inkl. i 3 måneder­

Kampanje! Vi spanderer SWAP Plussforsikring i 3 måneder hvis du inngår en ny SWAP-avtale.
Når kampanjeperioden nærmer seg slutten mottar du en SMS om du vil videreføre forsikringen. Tjenesten koster 59,-/mnd etter prøveperioden.

Merk! I nettbutikken ligger forsikringen med som forhåndsvalgt, i butikk må tjenesten legges med av selger ved bestilling.

i

Hvis mobilen er skadet/ødelagt

1. Fyll ut skademelding hos Brighstar. Fyll inn mobilnummeret og postkoden din, og beskriv kort hva som har skjedd.
2. Når skademeldingen er sendt får du en bekreftelse fra Brightstar på epost. Saken din blir behandlet, og Brightstar vil hjelpe deg videre hvis det er noe du lurer på.

i

Hvis mobilen er frastjålet

1. Frastjålet mobil skal alltid politianmeldes. Her kan du melde mobilen stjålet.
2. Sperr abonnement på Mine sider eller hos kundeservice på telefon 915 09000.
3. Fyll ut skademelding hos Brightstar. Når skademeldingen er sendt får du en bekreftelse fra Brightstar på epost.
4. Følgende dokumentasjon ettersendes til forsikring@brightstarprotect.com
    • Kvittering for stjålet utstyr
    • Politianmeldelse  
Husk å merke e-posten med skadenummeret.

i

Vilkår forsikring

Ønsker du å avbestille en mobilforsikring må du ringe kundeservice på telefon 915 09000.