Nettbutikken

Velg leveringsalternativ

Hvor raskt trenger du det du har bestilt? Vi har selvfølgelig flere leveringsalternativer. Her kan du lese mer om når og hvordan du kan få pakken din levert.

Bestillingsfrister for levering før julaften

  • Standard levering (1-3 dager): fredag 14. desember (0,-)
  • Ekspresslevering: fredag 21. desember (199,-)
  • Hjemlevering (kun i Oslo): fredag 21. desember (299,-)
kalender_100

Standard levering

Pakken kan hentes på ditt nærmeste postkontor innen 1-3 dager. Du får en SMS når pakken er klar til henting. Med dette leveringsalternativet tilbyr vi fri frakt på alle varer kjøpt i nettbutikken.

klokke_100

Ekspresslevering

Noen ganger haster det! For kun 199,- kan du få pakken allerede neste virkedag. Bestillingen må skje før kl. 14. Pakken kommer til ditt nærmeste postkontor, og du får eksakt leveringsbeskjed ved bestilling.
hus_100

Hjemlevering (kun i Oslo)

Bestill før kl. 14 og få pakken levert på døren samme dag! Hjemlevering kan bestilles mandag-fredag, koster 299,- og du velger et leveringstidspunkt (17-19 eller 19-21). Det er kun personen som bestiller som kan ta imot pakken. Legitimasjon vil bli sjekket. SIM-kort sendes i egen forsendelse.
klikk og hent_100

Klikk & Hent

Hent pakken i din nærmeste Telenorbutikk. Mobilen skal være klar 2 timer etter bestilling, og du får en SMS når den kan hentes. Vi reserverer mobilen ut neste virkedag. På enkelte mobilnyheter vil det ikke være mulig å benytte Klikk & Hent som leveringsalternativ.

Fiks ferdig mobil

Synes du det er stress å bytte mobil? Vi overfører alt innhold fra din gamle til din nye mobil. Bestill på nett med Klikk & Hent, og spør om Fiks ferdig mobil i butikken. Tjenesten Fiks ferdig mobil koster 399,-

14 dagers fri retur

Det er lov å angre seg. Om du ikke vil beholde det du har bestilt, har du selvsagt mulighet til å returnere det til oss og få pengene tilbake.

i

Slik benytter du angreretten

Du har mulighet til å angre i 14 dager etter at du har hentet pakken på postkontoret. Du finner vilkårene på angrerettskjemaet som ligger ved i pakken eller du kan laste det ned her. Last ned angrerettskjema (PDF) >

Hvis du ikke henter pakken på postkontoret går den i retur, og kjøpet blir opphevet. Her finner du våre vilkår >

Kundeservice

Vi hjelper deg

Kundeservice er her når du trenger hjelp. Les våre veiledninger eller kontakt oss på telefon, e-post eller Facebook.
Kontakt kundeservice

Spørsmål og svar

?

Når må jeg bestille for å få pakken min neste hverdag?

Om du velger Posten ekspresspakke og bestiller mandag-torsdag før kl. 14 vil du motta pakken neste virkedag. Bestiller du fredag, lørdag eller søndag vil du motta pakken tirsdag. I enkelte områder kan det ta litt lenger tid, men du vil få eksakt leveringsbeskjed når du bestiller.
?

Hvordan sporer jeg pakken?

I leveringsbekreftelsen vi sender til din e-post følger det med et sporingsnummer. Du sporer pakken ved å klikke på ”Spor din pakke”.