Hvilke leveringsalternativer finnes?

Det er enkelt, raskt og trygt å handle hos Telenor.
Her kan du lese mer om når og hvordan du får pakken din.
klokke_100

Posten ekspresspakke

Noen ganger haster det! For kun 199,- kan du få pakken allerede neste virkedag. Bestillingen må skje før kl. 14. Pakken kommer til ditt nærmeste postkontor, og du får eksakt leveringsbeskjed ved bestilling.
kalender_100

Posten servicepakke

Pakken sendes til ditt nærmeste postkontor. Frakten koster 59,- og du mottar pakken innen 1–3 dager. Når pakken kan hentes, får du beskjed per SMS.
hus_100

Hjemlevering (kun i Oslo)

Bestill før kl. 14 og få pakken din levert på døren samme dag! Hjemlevering koster 299,- og du velger et leveringstidspunkt (17-19 eller 19-21). Det er kun personen som bestiller som kan ta imot pakken. Legitimasjon vil bli sjekket. SIM-kort sendes i egen forsendelse.
klikk og hent_100

Klikk & Hent

Hent pakken i din nærmeste Telenorbutikk. Mobilen skal være klar 2 timer etter bestilling, og du får en SMS når den kan hentes. Vi reserverer mobilen ut neste virkedag. På enkelte mobilnyheter vil det ikke være mulig å benytte Klikk & Hent som leveringsalternativ.

14 dagers angrerett

Det er lov å angre seg. Om du ikke vil beholde det du har bestilt, har du selvsagt mulighet til å returnere det til oss og få pengene tilbake.

i

Slik benytter du angreretten

Angreretten gir mulighet for å angre i 14 dager etter at du har hentet pakken på postkontoret. Du finner vilkårene på angrerettskjemaet som ligger ved i pakken eller du kan laste det ned her. Last ned angrerettskjema (PDF) >

Hvis du ikke henter pakken på postkontoret går den i retur, og kjøpet blir opphevet. Her finner du våre vilkår >

Trenger du hjelp?

Kundeservice er alltid beredt til å hjelpe deg med rask og god hjelp.

915 09000

Ring oss

Alle dager 08-20
Helligdager 10-18

E-post

Send oss en e-post

Vi svarer i løpet av 3 virkedager

Facebook

Kontakt oss på Facebook

Hverdager 08-20, helger 10-20
Helligdager 10-18

Spørsmål og svar

?

Når må jeg bestille for å få pakken min neste hverdag?

Om du velger Posten ekspresspakke og bestiller mandag-torsdag før kl. 14 vil du motta pakken neste virkedag. Bestiller du fredag, lørdag eller søndag vil du motta pakken tirsdag. I enkelte områder kan det ta litt lenger tid, men du vil få eksakt leveringsbeskjed når du bestiller.
?

Hvordan sporer jeg pakken?

I leveringsbekreftelsen vi sender til din e-post følger det med et sporingsnummer. Du sporer pakken ved å klikke på ”Spor din pakke”.