Mobilforsikring

Mobilforsikring

Knust skjerm eller mistet mobil? Med forsikringen i orden har du en bekymring mindre. Men husk å bestille før uhellet er ute.

SWAP forsikring

Har du en SWAP-avtale, eller skal kjøpe ny mobil med SWAP, er Skjermforsikring alltid inkludert. I tillegg kan du bestille vår beste forsikring – SWAP Plussforsikring.

Kjøp mobil med SWAP

Skjermforsikring / 99,- per måned 

Forsikringen kan bestilles når du kjøper mobil uten SWAP.

Forsikringen dekker knust skjerm (skjerm = den delen av mobiltelefonen som viser informasjon). Forsikringen følger mobilen og løper til den blir sagt opp.

Forsikringen har rask og enkel skademelding, og mobiltelefonen repareres normalt innen 5 virkedager fra den er sendt inn. Egenandelen er 600,-/1000,- (avhengig av hvilken mobil du har) ved første skade.

Plussforsikring / 159,- per måned

Forsikringen kan bestilles når du kjøper mobil uten SWAP.

Plussforsikring gir deg full dekning ved skade eller tapt mobil (inkludert vannskade og stjålet mobil). Tapt/ødelagt mobil erstattes med en tilsvarende mobil en virkedag etter. Forsikringen følger mobilen og løper til den blir sagt opp.

Forsikringen har rask og enkel skademelding. Egenandelen er 600,-/1000,- (avhengig av hvilken mobil du har) ved første skade. Enkelte postnummer i ytre strøk vil ha lengre fremsendingstid. Den ødelagte mobilen returneres når erstatningstelefon er mottatt.

Vil du bestille ny mobilforsikring?

Ønsker du å bestille ny forsikring, eller endre en du allerede har, ta kontakt med oss på nummer 915 09000.

Har du mobilforsikring og uhellet har vært ute?

Meld forsikringssak

Spørsmål og svar

?

Hvis mobilen/nettbrettet er skadet/ødelagt

1. Fyll ut skademelding hos Brightstar. Fyll inn mobilnummeret og postkoden din, og beskriv kort hva som har skjedd.
2. Når skademeldingen er sendt får du en bekreftelse fra Brightstar på epost. Saken din blir behandlet, og Brightstar vil hjelpe deg videre hvis det er noe du lurer på.

?

Hvis mobilen/nettbrettet er frastjålet

1. Frastjålet mobil eller nettbrett skal alltid politianmeldes. Her kan du melde mobilen stjålet.
2. Sperr abonnement på Mine sider eller hos Kundeservice på telefon 915 09000.
3. Fyll ut skademelding hos Brightstar. Når skademeldingen er sendt får du en bekreftelse fra Brightstar på epost.
4. Følgende dokumentasjon ettersendes til forsikring@brightstarprotect.com
    • Kvittering for stjålet utstyr
    • Politianmeldelse  
Husk å merke e-posten med skadenummeret.

?

Vilkår for forsikring

For en totaloversikt over hva forsikringen dekker, se vilkår for de forskjellige forsikringene:

?

Avbestilling av forsikring

Ønsker du å avbestille mobilforsikringen din må du ringe kundeservice på telefon 915 09000.

Ikke lenger i salg

?

Forsikring Mobil & Nettbrett / 99,- per måned­

Denne forsikringen er ikke lenger i salg.
Forsikring Mobil & Nettbrett sikrer mobilen/nettbrettet ditt, i tilfelle skade, tap eller tyveri. Forsikringen omfatter mobiltelefon og nettbrett uten tilbehør, som spesifisert i forsikringsbeviset med angitt IMEI-nummer.

Forsikringen har rask og enkel skademelding, og mobiltelefonen repareres normalt innen 5 virkedager fra den er sendt inn.