Oversikt over mobil-, internett- og TV-tjenester i Mitt Telenor

Full oversikt

På forsiden av appen finner du dine TV-, Internett- og/eller mobilabonnement. Få oversikt over forbruk og hastighet, eller se info om enheter og forsikring.

datapakker i Mitt Telenor appen

Fyll på data

Med noen få tastetrykk fyller du enkelt på ekstra data, enten du er hjemme eller på reise i utlandet. Velg mellom ulike datapakker som passer ditt behov.

Fakturaoversikt med ubetalte og betalte regninger i Mitt Telenor

Kontroll på faktura

Se alle dine fakturaer i appen. Du kan betale utestående faktura med Vipps, eller utsette betalingen om du trenger litt ekstra tid.

Oversikt over abonnement og dataforbruk i Mitt Telenor

Endre utseende

Velg mellom mørk eller lys modus på appen ved å endre innstillinger for utseende.

Oversikt over internettabonnement og utstyr i Mitt Telenor

Administrer Internett

Du kan endre hastigheten på ditt bredbåndsabonnement, bestille nytt WiFi-utstyr og lese mer om fordelene du får som kunde hos oss.

Oversikt over T-We-tjenester og utstyr i Mitt Telenor-appen

Endre TV- og strømmepakken din

Tilpass din TV- og strømmepakke med innholdet du ønsker og få enkel tilgang på tips til film og serier.

Flere funksjoner i Mitt Telenor

Legge til eller fjerne tjenester

Hente PUK-kode

Kontakte kundeservice

Bestille, aktivere og sperre SIM-kort

Bestille nytt eller endre abonnement

Administrere sikkerhetstjenester som SAFE og Nettvern

Lade kontantkort med Vipps

Oversikt over mobilenheter og avtaler

Oversikt over forsikringer

Spørsmål og svar

  • Kan jeg bruke Mitt Telenor som bedriftskunde?

    Ja, du kan se ditt bedriftsabonnement i Mitt Telenor så lenge du står registrert som bruker. 

    Dersom du ikke ser abonnementet ditt i appen, kan dette skyldes at du ikke står oppført med korrekt informasjon (navn og fødselsdato). Kontakt din telefoniansvarlig i bedriften for å oppdatere informasjonen i Min Bedrift.


    Er du Min Bedrift-administrator?

    Slik registrerer du personlige brukere for mobilabonnement i Min Bedrift:

    1. Logg inn i Min Bedrift - velg så Mobil på topplinjen.

    2. Velg Abonnement og gjør et søk med ditt firma- eller virksomhetsnavn. Du vil da få opp alle abonnement som er registrert med bedriften som bruker.

    3. Trykk på Bruker og bruk pennen i høyre hjørne for å fylle inn navn og fødselsdato for de abonnementene som skal ha en personlig bruker.

    4. Husk å lagre.

  • Jeg får ikke logget inn i appen?

    Første gang du logger inn i appen må du registrere en Telenor ID-bruker.

    Dersom du allerede har en Telenor ID-bruker, kan du benytte samme innlogging for Mitt Telenor appen.
    Se informasjon og hjelp dersom du opplever problemer med Telenor ID.

  • Jeg finner ikke PUK-koden

    PUK-koden finner du ved å trykke på abonnementet ditt på forsiden og deretter bla ned til du ser SIM-kort. Av hensyn til personvern er det kun bruker av et abonnement som kan se PUK-koden.

    Er bruker derimot under 13 år, har eier også mulighet til å hente den ut i appen.

  • Er det aldersgrense for å ta i bruk Mitt Telenor?

    Ja, du må være fylt 13 år for å bruke Mitt Telenor-appen.

Trenger du mer hjelp? Her finner du informasjon og veiledning om funksjonene i appen Mitt Telenor ›

Andre nyttige apper fra Telenor

Ikon for Se Hvem

Se Hvem

Slå opp nummer, reserver deg mot telefonsalg og ta vare på kontaktene dine

Les mer
Min Sky-ikon

Min Sky

Trygg bildelagring. Ta vare på bildene dine, og del dem med venner og familie

Les mer